Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Moje nova 760li
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
No hlavne kvuli spotrebe. Jinak je pravda, ze vzhled vsech novych BMW je tak podobny. Predchozi generace modelu byly vsechny na prvni pohled jasne. Ted uz je to jak VW, vubec z dalky nepoznas za cim jedes.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
E65 V12 má tu samou trubku jako V8.
U F01 budou asi s V12 biturbo stejné závažné problémy jako s V8 biturbo. U poface už je to snad vše vyřešeno, ale to by se musel vyjádřit někdo, kdo ty auta servisuje. Co se týče F01 750 poface, tak zvýšili výkon na 330 kw a jízdí parametry už to má stejné jako F01 760, nehledě na to, že 750 jde objednat i v xDrive. Uvidíme, jestli v F01 není poslední BMW V12....
U F01 budou asi s V12 biturbo stejné závažné problémy jako s V8 biturbo. U poface už je to snad vše vyřešeno, ale to by se musel vyjádřit někdo, kdo ty auta servisuje. Co se týče F01 750 poface, tak zvýšili výkon na 330 kw a jízdí parametry už to má stejné jako F01 760, nehledě na to, že 750 jde objednat i v xDrive. Uvidíme, jestli v F01 není poslední BMW V12....
- x-drive je nahovno, to využije člověk jen pár dní v roce, jízda se zadokolkou je mnohem příjeměnjší
- G11 bude mít V12 motor, už je to ohlášený, taky bude mít dvoulitrovou naftu a dočkáme se opět verze L7, G11 bude o 200kg lehčí jak F01, dočkáme se jí přístí rok ve frankfurtu
- nový motory stojí za prd, u Fek udělali hodně změn ke sraní se, elektrický vysokotlaky čerpadla, motory otočený naopak, ztečeny rozvodaky, turba mezi hlavama, apod spolehlivost E65 u F01 nečekejte, na druhou stranu je to uplně jiné svezení, pokaždé když sednu z F01 do E65 tak si připadám jak v nějakym veteranu. E65 má ale rozumné náklady a na svoje staří a cenu poskytuje vyjímečný komfort.
- letos končí motory N, přichází řada motorů B, u čtyřválců napřd bude podmínka aby ten motor mohl mít převodovku jak pro zadohrab tak pro předohrab který bude 1ka, 2ka a časem i trojka,
pivasek, parametry 750i a 760i sou sice podobné ale stejně jede ten šestilitr uplně jinak.
- G11 bude mít V12 motor, už je to ohlášený, taky bude mít dvoulitrovou naftu a dočkáme se opět verze L7, G11 bude o 200kg lehčí jak F01, dočkáme se jí přístí rok ve frankfurtu
- nový motory stojí za prd, u Fek udělali hodně změn ke sraní se, elektrický vysokotlaky čerpadla, motory otočený naopak, ztečeny rozvodaky, turba mezi hlavama, apod spolehlivost E65 u F01 nečekejte, na druhou stranu je to uplně jiné svezení, pokaždé když sednu z F01 do E65 tak si připadám jak v nějakym veteranu. E65 má ale rozumné náklady a na svoje staří a cenu poskytuje vyjímečný komfort.
- letos končí motory N, přichází řada motorů B, u čtyřválců napřd bude podmínka aby ten motor mohl mít převodovku jak pro zadohrab tak pro předohrab který bude 1ka, 2ka a časem i trojka,
pivasek, parametry 750i a 760i sou sice podobné ale stejně jede ten šestilitr uplně jinak.
Souhlasím s JaraXem. Měl jsem možnost jet s 760 a je to opravdu rozdíl oproti 750 co mám teď.
Podle mne, F01/02 je jiná než F10/11 - myslím, designově. Auta se sice podobají více než tomu bylo u E60/E60, ale i tak F01 je prostě víc majestátnější a na pohled mi přijde jasný co je F10 nebo F10.
I mne je klasická atmosféra sympatičtější a předpokládám, že nás je tu více. Ale bohužel pro nás zkurvený ekoteroristi z EU už tohle nikdy nepovolí. Skoro mi přijde, že bych si měl zajistit druhou garáž a tam si pořídít ještě E66 a mít jí jako veterána a víkendový trasy... ;-)
Podle mne, F01/02 je jiná než F10/11 - myslím, designově. Auta se sice podobají více než tomu bylo u E60/E60, ale i tak F01 je prostě víc majestátnější a na pohled mi přijde jasný co je F10 nebo F10.
I mne je klasická atmosféra sympatičtější a předpokládám, že nás je tu více. Ale bohužel pro nás zkurvený ekoteroristi z EU už tohle nikdy nepovolí. Skoro mi přijde, že bych si měl zajistit druhou garáž a tam si pořídít ještě E66 a mít jí jako veterána a víkendový trasy... ;-)
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
No kluci já nevim, ale mě třeba da F02 750Li s 330kw na prdel kdy si vzpomene a já mám E66 V12 327kw, to už mám vyzkoušeno. U F02 750Li a F02 760Li je sice 70kw rozdíl, ale ty auta jedou, co se týče zrychlení na silnici stejně. Každopádně V12 je někde jinde než V8 v projevu a kultivovanosti motoru, to musí uznat každý, kdo to mohl porovnat a sedmička je hlavně o tom pohodlíčku...
Jinak já souhlasím s Jaraxem, že xDrive u nás je zbytečnost, pokud člověk nebydlí v horách. I když musím uznat, že když jsem včera viděl, co vyváděla na sprintech 330xD proti zadokolkám, tak jsem docela čuměl, já měl o 1,3s horší čas na 400m
Jinak já souhlasím s Jaraxem, že xDrive u nás je zbytečnost, pokud člověk nebydlí v horách. I když musím uznat, že když jsem včera viděl, co vyváděla na sprintech 330xD proti zadokolkám, tak jsem docela čuměl, já měl o 1,3s horší čas na 400m

Dava ti na prdel, protoze je nejspis lehci a protoze ma turbo, takze ve strednich otackach ma vic vykonu nez atmosfera (nehlede na to, ze to je biturbo, takze taha skoro vsude). Ty se k tomu vykonu musis propracovat az v hornim spektru otacek. Navic je pravdepodobne, ze ten turbomotor bude mit v realu vic koni nez na papire, cemuz bych se u novyho BMW nedivil. U atmosfery motoru to byva spis obracene, zvlast kdyz uz neni novej.
Mit nebo nemit ctyrkolu je to samy jako mit nebo nemit volani zadarmo. Je to prijemny, ale ve vysledku k nicemu. Kdyz tu ctyrkolu nemam, tak se nepojedu projizdet do rozmacenyho pole. Kdyz jezdim na hory, tak poridim dobry gumy a vezmu si pro jistotu retezy. Kdyz bydlim v horach, tak si koupim holt tu ctyrkolu, protoze nic jinyho nezbejva
Mit nebo nemit ctyrkolu je to samy jako mit nebo nemit volani zadarmo. Je to prijemny, ale ve vysledku k nicemu. Kdyz tu ctyrkolu nemam, tak se nepojedu projizdet do rozmacenyho pole. Kdyz jezdim na hory, tak poridim dobry gumy a vezmu si pro jistotu retezy. Kdyz bydlim v horach, tak si koupim holt tu ctyrkolu, protoze nic jinyho nezbejva

O to vubec nejde kde snezi nebo nebo.4 je vzdy u me vice nez 2..Parkrat se projed s necim co ma staly nahon na 4 a prestanes psat co pises.Mel jsem napr.par Jeepu,tak vim o cem mluvim.Stou spotrebou mas pravdu,vzdy bude vetsi nez normalni nahon.Ja ji moc neresim,na to si nekupuji sedmu at ji vecne resim.A V12 je bzdy lepsi nez V8 ,projev zvuk kultivovanost.Osobne trochu silham po zmene znacky,S500v 4 maticu ,rok 08,by mi nevadil,pro mnohe pritomne auto uplne na () ale me se to libi.Uvidim jak se to vyvrbi.Kazdopadne tva 760iL je hezka o tom zadna.
kravina,
sam vlastním X5 4,4i a přistí rok budu na léto sundávat přední kardan, protože mi tam fakt ta 4x4 vadí, kdo tvrdí že to nejde poznat, kravina, v zimě, na vodě apod je to samozřejmě lepší, ale nesnáším ten pocit když citím ve volantu výkon, a to jde citit u F10 750ixdrive, s kteoru mam najeto dost km.
ja sam bych si X5 nikdy nekoupil, pokud bych nepotřbeoval auto na tahani, a bohužel E65 sama sebe neutahne.(papirově)
sam vlastním X5 4,4i a přistí rok budu na léto sundávat přední kardan, protože mi tam fakt ta 4x4 vadí, kdo tvrdí že to nejde poznat, kravina, v zimě, na vodě apod je to samozřejmě lepší, ale nesnáším ten pocit když citím ve volantu výkon, a to jde citit u F10 750ixdrive, s kteoru mam najeto dost km.
ja sam bych si X5 nikdy nekoupil, pokud bych nepotřbeoval auto na tahani, a bohužel E65 sama sebe neutahne.(papirově)
no já tedy nevím, ale mě ty auta přijdou jiná. V levo je F01. Větší mřížky, jiná světla, jiný nárazník. 5er je krapet podobný, ale rozhodně není zaměnitelné nebo stejné. To že BMW prosazuje jako i koncern podobný vzhled mi také vadí, ale auta se dají s přehledem rozpoznat.JaraX píše:jo a jinak F10 vypada jako model F01
Jinak koukám JaraXi, že Tebe sere na BMW snad skoro vše. Já xDrive měl a nepocitoval jsem rozdíl. Já ho nemám a nemusím mít, ale pokud bych ho v dalším autě měl, nebránil bych se.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Když to čtu tak za chvilku bude další téma BMW konečně dělá náhon na předek je to lepší jak zadek nebo xdrive.
Zadek je vždy lepší, jen se podívejte na historii automobilů a které prémiové značky dělají 4x4 nebo předek.
Pokud bydlíš na horách tak beru že vemeš čtyřkolku, já jsem jich měl několik, nejzábavnější byla audi s2, ale to auto je o něčem jiném. Jinak bydlím v kraji kde je osm měsíců zima a čtyři kurevská zima a jsem spokojenej se zadkem je to o gumách.
Čtyřkolka nikdy nebude pohodlnější a komfortnější než náhon na zadek.
Zadek je vždy lepší, jen se podívejte na historii automobilů a které prémiové značky dělají 4x4 nebo předek.
Pokud bydlíš na horách tak beru že vemeš čtyřkolku, já jsem jich měl několik, nejzábavnější byla audi s2, ale to auto je o něčem jiném. Jinak bydlím v kraji kde je osm měsíců zima a čtyři kurevská zima a jsem spokojenej se zadkem je to o gumách.
Čtyřkolka nikdy nebude pohodlnější a komfortnější než náhon na zadek.