
Jinak bych měl taky zájem se zúčastnit nějakého pěkného dne se supersporty

Tomasis píše:S tím Porsche nemám problém jezdit celý den a když se večer vracím do Prahy (jezdím i Slovensko), tak si tu jízdu ještě užívám, kdežto s tím Nissanem to mastím ať už to mám za sebou. O zbylých autech ani nemluvím, to jsou trakaře
vlastnemec píše:více mě zajímá potenciál těchto vozů v zatáčkách přilnavost zrychlení a brzdy
jaroslav píše:Z 0-100 ten vytuneny Nissan 300ZX na GT-R nema (ani to neresi pretoze to nema na zavody), ale akonahle sa rozbehne tak rozhoduju kone ktorych ma viac. Ono seriove GT-R je tiez dost tazke auto oproti 300ZX. V zatackach je vraj pomalsi nez konkurencia (proc to nevim). Bavime sa ale o autach kde jedno je seriove a druhe brutalne vytunene a odlahcene takze je to mimo. Pointa bola ze za relativne male peniaze moze clovek ziskat docela vykonne auto a nemusi sahat po GT-R, gallardach atd.
Ked s tym ide po dialnici na tempomat 130km/h tak to zere tak 14.5L. Menej to nikdy nezerie
Je tady o tom vlakno , a dva členove to takhle řešili a jeden zrovna s 760 tam byl a platil tuhle cenu. Stara převodovka se tam nechá a za novou zaplatiš. Není tam menič ani mechatronik . Převodovku má druhým rokem a bez problému.vita11 píše:vlado42: myslíš skříň na oblečení?? nová špajska na 760i ze seriozního zdroje asi za 1.350 € pravda moc nebude ... když nová (tauschová) stojí podle ETK 10.336 €
Tady odkaz http://www.automatik-getriebeservice.de stači zavolat říct číslo převodovky a máš jí připravenou. Nyní se to pohybuje na 1400 EURvita11 píše:vlado42: myslíš skříň na oblečení?? nová špajska na 760i ze seriozního zdroje asi za 1.350 € pravda moc nebude ... když nová (tauschová) stojí podle ETK 10.336 €