Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 750Li - znáte tuhle z Auto ESA ?
Nazdárek pánové,
neznáte jí někdo:
http://www.autoesa.cz/bmw/rada-7/sedan/c-45592945.html
Stojí od nového roku v Štěrboholech, dle techničáku jeden majitel v ČR od 2011 (ročník 52), předtím historie neznámá (techničák vyměněn za nový - ztráta).
Zde je VIN: WBAHN81050DT15433
Za každý info a připomínku budu vděčnej.
Díky
neznáte jí někdo:
http://www.autoesa.cz/bmw/rada-7/sedan/c-45592945.html
Stojí od nového roku v Štěrboholech, dle techničáku jeden majitel v ČR od 2011 (ročník 52), předtím historie neznámá (techničák vyměněn za nový - ztráta).
Zde je VIN: WBAHN81050DT15433
Za každý info a připomínku budu vděčnej.
Díky
nemá komfortní sedačky (opravdu zlo)
není adptive drive (zlo)
není logic 7 (zlo)
nemá plnou čtyřknoflíkovou klimu
nemá odvětrávání sedadel (bez toho lze žít)
nemá vyhřívání sedadel (to už by mi vadilo hodně)
není cd changer
chybí toho moc
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
bohužel je to holátko
není adptive drive (zlo)
není logic 7 (zlo)
nemá plnou čtyřknoflíkovou klimu
nemá odvětrávání sedadel (bez toho lze žít)
nemá vyhřívání sedadel (to už by mi vadilo hodně)
není cd changer
chybí toho moc
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
bohužel je to holátko
Daten für die Fahrgestellnummer: WBAHN81050DT15433
Modellbezeichnung 750Li
Ausführung Europa
Typschlüssel HN81
E-Code E66
Karosserie Limousine
Lenkung links
Türen 4
Motor N62B48O1 - 4,80l (270kW)
Antrieb Heckantrieb
Getriebe automatisch
Außenfarbe Titansilber Metallic (354)
Innenraum Leder Nasca Schwarz (U6SW)
Produktionsdatum 01.04.2005
Werk Dingolfing
Code Serienausstattung Standard Equipment
S220A Niveauregulierung Self-levelling suspension
S261A Seitenairbag für Fondpassagiere Side airbags for rear passengers
S415A Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear
S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory
S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles
S358A Klimakomfort-Frontscheibe Climate comfort windscreen
S416A Sonnenschutzrollo hinten/seitlich Roller sun vizor, rear lateral
S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours
S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S438A Edelholzausführung Fine wood trim
S441A Raucherpaket Smoker package
S442A Getränkehalter Cup holder
S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A Regensensor Rain sensor
S536A Standheizung Auxiliary heating
S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional
S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD
S853A Sprachversion englisch Language version English
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S880A Bordliteratur englisch On-board vehicle literature English
S8SPA Steuerung COP Control unit COP
Modellbezeichnung 750Li
Ausführung Europa
Typschlüssel HN81
E-Code E66
Karosserie Limousine
Lenkung links
Türen 4
Motor N62B48O1 - 4,80l (270kW)
Antrieb Heckantrieb
Getriebe automatisch
Außenfarbe Titansilber Metallic (354)
Innenraum Leder Nasca Schwarz (U6SW)
Produktionsdatum 01.04.2005
Werk Dingolfing
Code Serienausstattung Standard Equipment
S220A Niveauregulierung Self-levelling suspension
S261A Seitenairbag für Fondpassagiere Side airbags for rear passengers
S415A Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear
S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory
S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles
S358A Klimakomfort-Frontscheibe Climate comfort windscreen
S416A Sonnenschutzrollo hinten/seitlich Roller sun vizor, rear lateral
S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours
S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S438A Edelholzausführung Fine wood trim
S441A Raucherpaket Smoker package
S442A Getränkehalter Cup holder
S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A Regensensor Rain sensor
S536A Standheizung Auxiliary heating
S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional
S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD
S853A Sprachversion englisch Language version English
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S880A Bordliteratur englisch On-board vehicle literature English
S8SPA Steuerung COP Control unit COP
Určitě tohle 110k nebude mít ale ja mám 750 jako jediný majitel r.v 6/05 a mám najeto 128k takže až tak nemožné to není když má člověk k tomu i druhý auto. Ty sedačky ale toho maj za sebou vícmatiz píše:Takove krasne auto a jen 110k za ty roky, to je cca 11k km rocne -)) No, to se chce normalne zvracet, zvlaste co se clovek podiva na fotky vnitrku.
at se podívá do evidence STK kolik mělo kdy kilometrů najeto....tipuji 300k + už podle těch sedaček jak řidiče tak vzadu kde seděl pan šiditel.
Podle sedaček má o 2kila možná 3kila více. Toto auto jezdilo po evropě a jezdil tam někdo vysoce postavenej s řidičem. Jen zadní sedačky vypadají přesně podle toho že seděl vpravo a vlevo nikdo.
10let staré auto má minimálně 280-350tis km a více.... většina aut.
minimálně 30k ročně podle našich ředitelů každej najezdí 40-55tis. v audi A8 ročně. Není to vždy pravidlo ale 95-98procent aut této kategorie určitě.
připlatil bych si za lepší kousek.
alespon něco jako toto.
http://auto.bazos.cz/inzerat/42527755/B ... Akttem.php
Podle sedaček má o 2kila možná 3kila více. Toto auto jezdilo po evropě a jezdil tam někdo vysoce postavenej s řidičem. Jen zadní sedačky vypadají přesně podle toho že seděl vpravo a vlevo nikdo.
10let staré auto má minimálně 280-350tis km a více.... většina aut.
minimálně 30k ročně podle našich ředitelů každej najezdí 40-55tis. v audi A8 ročně. Není to vždy pravidlo ale 95-98procent aut této kategorie určitě.
připlatil bych si za lepší kousek.
alespon něco jako toto.
http://auto.bazos.cz/inzerat/42527755/B ... Akttem.php
Pánové, díky za utvrzení... Kluci v Štěrboholích budou asi pěkný vykutálencí...
Přidávám fota techničáku a ověření z Cebia. V roce 2010 najeto 57, potom ztracenej techničák, a teď najeto 110. Jak moc se dá těmto reportum z Cebia věřit, máte někdo potuchu jak se takovej report vlastně provádí?
...tak bez obrázků, nejdou mi vložit
Přidávám fota techničáku a ověření z Cebia. V roce 2010 najeto 57, potom ztracenej techničák, a teď najeto 110. Jak moc se dá těmto reportum z Cebia věřit, máte někdo potuchu jak se takovej report vlastně provádí?
...tak bez obrázků, nejdou mi vložit

...tak fotky zde:
http://kzr666.rajce.idnes.cz/BMW_750_Li_4.8_i/
http://kzr666.rajce.idnes.cz/BMW_750_Li_4.8_i/
kzr666 píše:Pánové, díky za utvrzení... Kluci v Štěrboholích budou asi pěkný vykutálencí...
Přidávám fota techničáku a ověření z Cebia. V roce 2010 najeto 57, potom ztracenej techničák, a teď najeto 110. Jak moc se dá těmto reportum z Cebia věřit, máte někdo potuchu jak se takovej report vlastně provádí?
...tak bez obrázků, nejdou mi vložit
bych tak řekl že v roce 2010 to přijelo z DE mělo to najeto 557, udělali z toho 57 a pak tu totalku 3 roky spravovali

ale stejně takovy auto nema smysl řešit
kzr666 píše:...tak fotky zde:
http://kzr666.rajce.idnes.cz/BMW_750_Li_4.8_i/
Dej sem cislo co je u razitka z posledni technicke
http://kontrolatachometru.cz/
tady se můžeš podívat zda to někdo stáčel ...poku někdo neudělal chybu ale jistě tam bude pár STK zpátky.
tady se můžeš podívat zda to někdo stáčel ...poku někdo neudělal chybu ale jistě tam bude pár STK zpátky.

stk sou relevatní, znam par lidi co vytahujou pojistku tachometru když jedou na technickou, pak nahlasi km jake "maji" a oni to zapíšou.
Moje 323i je krasnej příklad
auto jsem kupoval 1,5 roku zpět, mělo na tachometru 180tkm, vyrobeno bylo v roce 1998 a v roce 2000 bylo dovezeno do ČR.
Dle cebie je první záznám v roce 2000 kdy auto mělo najeto 30tkm, od té doby poctivě najelo do těch 180tkm.
Jenže jsem si auto prověřil přes BMW a při posledním servise v BMW v roce 2000 mělo najeto 230 000km!!!!
tzn něměc najel přes dvě kila za 2,5 roku auto se stočilo a prodalo a pak už to dle cebie sedí
Moje 323i je krasnej příklad
auto jsem kupoval 1,5 roku zpět, mělo na tachometru 180tkm, vyrobeno bylo v roce 1998 a v roce 2000 bylo dovezeno do ČR.
Dle cebie je první záznám v roce 2000 kdy auto mělo najeto 30tkm, od té doby poctivě najelo do těch 180tkm.
Jenže jsem si auto prověřil přes BMW a při posledním servise v BMW v roce 2000 mělo najeto 230 000km!!!!
tzn něměc najel přes dvě kila za 2,5 roku auto se stočilo a prodalo a pak už to dle cebie sedí
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Pokud se stáčením pracuje normálně, tak na nic nepříjdeš, moje e53 byla celou dobu v majetku jedné firmy kde nalítala cca 15tis za rok, pak ji měl jeden majitel cca 1,5roku a najel 100tis a 50tis stočil, nebyla šance na to nějak přijít, takže kdo nalítá větší čísla a 1/2 stočí je v pohodě, cebia sbírá jen z stk a pojistných událostí.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Kolega z prace staci auto pravidelne 1 az 2x rocne. Ma tedy najeto cca dvojnasobek a pri prodeji to bylo naprosto nezjistitelne. Je to prasarna, ale reseni nema. Kupovat auto jedine podle stavu a diagnostiky s clovekem co tomu opravdu rozumi a ne podle naprosto irelevantniho cisla na budikach.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged