hele já mám tedy sice e39 v8 4,4, takže je to možná trochu jiný. bez katů jsem to už koupil a už pokukuju a sháním katy co bych tam dal.
co se týče zvuku, jo ten je celkem dobrej....v nízkejch si to pokně brumlá, ve vysokých je to pila, ale dělá to fakt velký kravál. vevnitř to neslyšíš, ale zkusil jsem jednou otevřít okna mez barákáma a na dvojku to pořádně zadupnout a je to fakt brutální randál co to generuje. na dlouhé cesty po dálnici to díky tomu taky moc není, protože jak to točí přes dva dva a pul tis už je to dost hlasité uvnitř a tudíž po pár hodinách únavné....máš sedmu....ta je právě naopak o tichu a pohodlí na cestách
spotřebu a krouťák neumím posoudit - už jsem to tak koupil.
rozhodně to auto hlavně v zimě pěkně smrdí než se ohřeje a ani po ohřátí to nevoní po fialkách.
že to má vliv na tah odspodu věřím - nějaké zkušenosti s výfukama mám z M3, kde všichni tvrdí že jiný koncák nepoznáš atd....já dával SS místo série a teda poznat jsem to poznal....ten motor jel najednou od spodu trošku líp, ale zmizelo to kopnutí kolem 3,5tis otáček - bylo mnohem slabší a vršek byl taky se mi zdá slabší. na brzdě před jsem bohužel nebyl, tak nemám srovnání. byl jsem až po. ale když jsem to pak prodával, dal jsem k tomu i ten origo a doporučil přehodit zpět. o zvuku ani nemluvim
tedy pokud ti jde jen o zvuk případně o jednoho a pul poníka co možná přibyde na vršku tak je to kravina dělat....nůj názor, moje zkušenost
ještě edit: otáčky mi taky kolísaly a čím větší zima tím víc. po přetěsnění sání, vyčištění škrtící klapky nezakolíše ani prd při ranním startu
