Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 745 - problem brzdy,kotouce
Ahoj dnes jsem zjistil ze mi pribrzduji predni kola nejvic leve predni a kola jsou varici tim padem se zkurvili kotouce pri brzdeni to kope do brzdy.Jake kotouce rovnou s deskama doporucite BREMBO,ATE CERAMIC, MEYLE nebo ZIMMERMANN. Dale co s brzdama bude stacit nejak procistit,primazat pripadne rovnou vymenit brzdovku nebo se musi vymenit cele trmeny.Dekuji za vase nazory a rady
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Kup si origo desky i kotouče z distribuční sítě BMW, jak Ti radí jtk545. Nekupuj lacinější u jiných prodejců, i když Ti budou tvrdit, že to je stejná značka, jako koupíš u BMW - nefunguje to. Musíš pochopitelně vyměnit kotouče i desky na celé nápravě, nikoliv jen tu jednu stranu.
ANO - všechno musíš perfektně vyčistit, oškrabat, okartáčovat, některé části se musí namazat speciálním mazadlem a některé části se mazat nesmí. Brzdové válečky se musí spolehlivě vracet a stejně tak musí chodit ostatní mechanismy - viz. videa níže. Pokud to nebude volně chodit a vracet se, bude opakovaně docházet k přehřátí a znehodnocení destiček i kotoučů. Třmeny měnit nemusíš, přehřátou brzdovou kapalinu a čidlo opotřebení ano. Všechno ostatní jsem už letos popsal na slovenském fóru zde http://www.bmwklub.sk/post1189277.html#p1189277
Videa:
Zadní brzdy:
https://www.youtube.com/watch?v=7ruM2xNRM9s
Přední brzdy:
https://www.youtube.com/watch?v=7yBWGgcaYBU
Obecné - ale šikovný Číňan německy:
https://www.youtube.com/watch?v=xFVbAnY41xE
https://www.youtube.com/watch?v=MsBM_kEFE-A
https://www.youtube.com/results?search_ ... tor+change
ANO - všechno musíš perfektně vyčistit, oškrabat, okartáčovat, některé části se musí namazat speciálním mazadlem a některé části se mazat nesmí. Brzdové válečky se musí spolehlivě vracet a stejně tak musí chodit ostatní mechanismy - viz. videa níže. Pokud to nebude volně chodit a vracet se, bude opakovaně docházet k přehřátí a znehodnocení destiček i kotoučů. Třmeny měnit nemusíš, přehřátou brzdovou kapalinu a čidlo opotřebení ano. Všechno ostatní jsem už letos popsal na slovenském fóru zde http://www.bmwklub.sk/post1189277.html#p1189277
Videa:
Zadní brzdy:
https://www.youtube.com/watch?v=7ruM2xNRM9s
Přední brzdy:
https://www.youtube.com/watch?v=7yBWGgcaYBU
Obecné - ale šikovný Číňan německy:
https://www.youtube.com/watch?v=xFVbAnY41xE
https://www.youtube.com/watch?v=MsBM_kEFE-A
https://www.youtube.com/results?search_ ... tor+change
vážně, já bych řekl spíše obráceně, tj. 9 z 10 chce originál.milan7777 píše:myslim ze ne 9 lidi Z 10 radi ate keramicke proto se ptam
několikrát se to tu rozebíralo, že ate je docela zmetkový. Dávám jen origo, sice docela práší, což mi trochu vadí, ale neměl jsem nikdy problém s tím, že by to nebrzdilo, nebo se po 500km zvlnili kotouče
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
jinak, jeden místní klubák kupoval kotouce i destičky v USA, přes eBay http://stores.ebay.com/topbrakes/BMW-/_ ... b=12239482
Jestli se nepletu, mluvil o řade Posi Quiest a o kotoučích co nereznou. A je pravda, že jsem viděl jeho auto a na to že ujel nějakých 1000km byly ALU jako by je zrovna otřel prachovkou a chválil si je, že vůbec nepráší
Jestli se nepletu, mluvil o řade Posi Quiest a o kotoučích co nereznou. A je pravda, že jsem viděl jeho auto a na to že ujel nějakých 1000km byly ALU jako by je zrovna otřel prachovkou a chválil si je, že vůbec nepráší
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Pročetl jsem toho hodně a nechce se mi věřit že ostatní automobilky nemají problémy s kopáním či zvlněním kotoučů.
Tady co jsem četl někteří jedinci mají prostě problém po pár tisíci km s každými kotouči at je to ATE nebo originál či děrovaný BREMBO .
Nejde mi do hlavy že by to bylo tak složité a muselo se složitě zajíždět kotouče.
Kámoš co jezdí v koncernu a lítá jak šílenec dostane nové kotouče a desky a zase jezdí a nic neřeší ... dalších 80-100tis km.
Tak nechápu proč u BMW jsou stím takové problémy. Dokáže mi to někdo jednoduše vysvětlit ?
Děkuji.
PS: Na e34 525i jsem měl taky na předku nové origo kotouče i desky a bylo vše super více jak 130tis km a stále ještě dost bylo na kotoučích jen desky se měnili mám pocit.
Na e38 majitel měnil kotouče za nové nevim asi ATE značku co mi říkal a po 20tis km řeším problém s vibracemi ze předku a stále nevíme co to je když všechna ramena se zdají bejt ok na zvedáku. Jeden servisák mi řekl že to budou kotouče ale chci se ujistit. Když jsem točil kotoučem mírně se mi zastavoval v jedné fázi.
Takže první možnost je očištění kotouče od nánosu z destiček. Dá se to dělat šmirglem nebo musím nechat stočit ???
ve 100-125km/h mi při jízdě vibruje celej předek jako u nedotaženého kola.
Přitom alu kola jsou všechna vyvážená perfektně 2x.
Tady co jsem četl někteří jedinci mají prostě problém po pár tisíci km s každými kotouči at je to ATE nebo originál či děrovaný BREMBO .
Nejde mi do hlavy že by to bylo tak složité a muselo se složitě zajíždět kotouče.
Kámoš co jezdí v koncernu a lítá jak šílenec dostane nové kotouče a desky a zase jezdí a nic neřeší ... dalších 80-100tis km.
Tak nechápu proč u BMW jsou stím takové problémy. Dokáže mi to někdo jednoduše vysvětlit ?
Děkuji.
PS: Na e34 525i jsem měl taky na předku nové origo kotouče i desky a bylo vše super více jak 130tis km a stále ještě dost bylo na kotoučích jen desky se měnili mám pocit.
Na e38 majitel měnil kotouče za nové nevim asi ATE značku co mi říkal a po 20tis km řeším problém s vibracemi ze předku a stále nevíme co to je když všechna ramena se zdají bejt ok na zvedáku. Jeden servisák mi řekl že to budou kotouče ale chci se ujistit. Když jsem točil kotoučem mírně se mi zastavoval v jedné fázi.
Takže první možnost je očištění kotouče od nánosu z destiček. Dá se to dělat šmirglem nebo musím nechat stočit ???
ve 100-125km/h mi při jízdě vibruje celej předek jako u nedotaženého kola.
Přitom alu kola jsou všechna vyvážená perfektně 2x.
origo už taky není co bývalo, bmw změnilo dodavatele a už se stává že hází i origo, dneska už si s těma brzdama moc člověk nevybere.
ze své zkušenosti
origo BMW - vyplatí se jen na Fka kde není náhrada nebo stojí +- podobnou cenu, ted jsem dělal F10 530d za krásných 40tkč (origo)
Ate - dávám jen na 760ky a 750, zatím bez reklamace, ale cena dost vysoká
Textar řada PRO - to jedu na většinu 745i, desítky namontovaných sad, reklamace jen jedna, takže OK,
Zimmerman - Zimmermany sou fajn, výdrží i neskutečné přehřátí, není problém je rožhavit do ruda a stejně pak nehází, jenže strašně reznou, 14dní s tím člověk nejede, pak se projede, desky se zalepí rzí, okamžitě začnou házet, už jsem měl spoustu reklamací na zimmermany a vždy mi to kur.. vrátily že se prý vozidlo delší dobu nepoužívalo, takže dle zimmermanu musí auto jezdit denně a běda jak ne.
lidem co jezdí denně nebo parkují vždy v suchu tak fungujou dobře.
brzdy jako Bosch nebo brembo u BMW nefungujou, tam jde pak skoro vše do reklamace a nemá smysl nad tím ani přemýšlet,.
ze své zkušenosti
origo BMW - vyplatí se jen na Fka kde není náhrada nebo stojí +- podobnou cenu, ted jsem dělal F10 530d za krásných 40tkč (origo)
Ate - dávám jen na 760ky a 750, zatím bez reklamace, ale cena dost vysoká
Textar řada PRO - to jedu na většinu 745i, desítky namontovaných sad, reklamace jen jedna, takže OK,
Zimmerman - Zimmermany sou fajn, výdrží i neskutečné přehřátí, není problém je rožhavit do ruda a stejně pak nehází, jenže strašně reznou, 14dní s tím člověk nejede, pak se projede, desky se zalepí rzí, okamžitě začnou házet, už jsem měl spoustu reklamací na zimmermany a vždy mi to kur.. vrátily že se prý vozidlo delší dobu nepoužívalo, takže dle zimmermanu musí auto jezdit denně a běda jak ne.
lidem co jezdí denně nebo parkují vždy v suchu tak fungujou dobře.
brzdy jako Bosch nebo brembo u BMW nefungujou, tam jde pak skoro vše do reklamace a nemá smysl nad tím ani přemýšlet,.
Zdar vyměněny kotouce a destičky plus komplet vycisteno kartacem a promazano najeto cca 300 km a po ceste se mi zdálo ze auto pribrzduje to se potvrdilo vsechny 4 kola vařiči nejvíc předek při zmacknuti na brzdu se zdálo jakoby tvrdá brzdovka byla vyměněna takže dnešní zjištění chvíli to je v pohodě pak je znát ze auto pribrzduje válečky byly při výměně v pohodě divné je ze jsou varici vsechny kola
milan7777 píše:Zdar vyměněny kotouce a destičky plus komplet vycisteno kartacem a promazano najeto cca 300 km a po ceste se mi zdálo ze auto pribrzduje to se potvrdilo vsechny 4 kola vařiči nejvíc předek při zmacknuti na brzdu se zdálo jakoby tvrdá brzdovka byla vyměněna takže dnešní zjištění chvíli to je v pohodě pak je znát ze auto pribrzduje válečky byly při výměně v pohodě divné je ze jsou varici vsechny kola
1. JAK moc těch 300Km bylo ostře?
2. CO všechno jste mazali?
3. ČÍM jste to mazali?
Klidná jízda po dálnici pak jižní spojka mazáno vázelinou od ate co dávají brzdice komplet očištěné a promazane kapalina taky od ate Dot 4 pak jsem Koukal ze je jeste nějaká Dot 4 s6 ta tam neni je tam tak na risku maximum zitra na to kouknu kolik ji tam je ale je divny ze brzdí vsechny 4 kola a to jen někdy
Tam už ty brzdy jsou elektronické naplno?
Jinak asi hloupost, ale píšeš že byly válečky v pohodě. To znamená, že pod prachovkou byly absolutně čisté a zamáčkli jste je až na doraz?
S tím mazáním vazelinou. Méně je někdy více.
Těžko se radí, když nevíme, jestli jste dodrželi správný postup ve všech krocích.
Ovšem neber to nijak špatně, jen se snažím poradit.
Jinak asi hloupost, ale píšeš že byly válečky v pohodě. To znamená, že pod prachovkou byly absolutně čisté a zamáčkli jste je až na doraz?
S tím mazáním vazelinou. Méně je někdy více.
Těžko se radí, když nevíme, jestli jste dodrželi správný postup ve všech krocích.
Ovšem neber to nijak špatně, jen se snažím poradit.