M4we píše:Zdravím, mám taky dotaz k tématu. Už pár týdnů sháním kotouče Textar Pro a všude říkaj, že je nemaj a nedostávaj nové dodávky. Skončila výroba? Eventuelně, kde je sháníte vy? Mám teď ATE. Zvlněný. Dost to hází když se zahřejou. Nevím, co zkusit jiného. Zimmermany nevím. Moc se mi do nich nechce a další Ate nevím, zda brát. Origo stojí nesmysl a někdo tu psal, že taky nejsou ok.
A kde jsi ty ATE koupil? Polské kopie opticky nepoznáš, takže to je o tom kde je kupuješ. Je jasné, že nejlevnější e-shopy asi nebudou brát přímo z fabriky jako velcí překupníci, ale spíš z Polska.
Jaris330D píše:Jarax to napsal dobře, co se setkávám s mladší generací než jsem já, tak nic neuměj, jen by každýho ojebali a předháněj se, kdo byl na lepší dovolené, kdo má lepší auto a nejdražší elektroniku. Ve finále pomalu zjišťuješ, že si na vše vezmou nesmyslné půjčky a pak brečej, že vše na hovno. Hodně lidí nadávaj na komouše ( taky to byli šmejdi ), ale jak poslouchám od starší generace, tak po revoluci se začlo hlavně krást. Co firem se v restituci vrátilo a kolik jich přežilo. Většina byla rozkradena a zkrachovala, protože nový majitelé najednou viděli ve všem rychlé zbohatnutí. No a privatizace, to byla zlodějna, opět zbohatli jen ti vyvolení. Dovozci aut, ty měli i na autě 50 000 Kč. Co lidí na tom zbohatlo, kdo měl kontakty - kapitál a nebál se, tak je dnes za vodou. Za komoušů se kradlo taky, ale nebylo to tolik vidět. A nejvíc mám rád lidi, co si stěžujou a k volbám nechoděj . To jsem rozepsal jen tak na okraj.
Komouši kradli úplně stejně (a kradou stále viz. Babiš). Problém je v tom, že lidi pořád politikům žerou ty nesmysly, že oni se o ně postarají. Dokud si lidi neuvědomí, že se o sebe musejí postarat sami tak budou volit vyčurané zloděje.
RuDoSh píše:A kde jsi ty ATE koupil? Polské kopie opticky nepoznáš, takže to je o tom kde je kupuješ. Je jasné, že nejlevnější e-shopy asi nebudou brát přímo z fabriky jako velcí překupníci, ale spíš z Polska.
Jsou tam ještě od předchozího majitele a věřím tomu, že tam dal ate a ne žádné polské repliky. Co bys doporučil tedy vzít? Znovu ate? Kde koupit s jistotou, aby byly ok. Nebo co jiného. Jak říkám, zimmermany nevím no. Moc se mi do nich nechce. Šel bych i do origa, kdybych měl jistotu, že budou ok. Když se zkroutí, tak bych je reklamoval, otázkou by bylo, zda by to prošlo.
Protoze ubrzdit dvoutunovy auto kotoucema co stojej 1500 kus neni uplne sranda a nemuzes cekat, ze kapnes na bezvadny na prvni dobrou Kdyz koupis v BMW, tak mas aspon trochu zaruku, ze ty pripadny textary budou ze serie, ktera se vyznacuje nejakou kvalitou a mozna i nejakym lepsim testovanim. Ale stoprocentni jistotu mit nebudes nikdy. Nekdo muze mit levny ATE, ktery drzi a nekdo muze mit nekolikery ATE, ktery de do kytek, nemluve o tom, ze muzou byt na aute dalsi technicke problemy, ktere ty kotouce nadmerne nicej. Takze debata jestli koupit ate nebo textar z levnyho eshopu je prakticky k nicemu. Proste nejaky koupis a bud to bude dobry, nebo nebude a muzes zkusit reklamovat. Nebo koupis drazsi a sance se ti zvysi, ale porad tam nebude jistota, ze to bude na 100 procent ok.
bmw je precizní(krom některých modelů), které potřebuje precizní servis, je jasné že když ty brzdy dělá někdo kdo chce rychle vydělat, tak to těžko udělá dobře, já tu měl tolik lidí "já mám nový brzdy a stejně mi to házi" a v 80 procentech to byla chybná montáž.
presne tak, je to porad dokola:
1. musí být dobře namontovány
2. správně zajety
3. umět je používat
4. nekupovat TO nejlevnější na trhu z neznámého eshopu, nejlépe z OV a pod (blízko polských hranic)
Mě by tedy osobně zajímalo co se musí speciálního na té možnáži kotoučů udělat. Mimo očištění náboje a brzdové soustavy ...
Co je tam tak náročného že to umí málokdo jak mi to tady tvrdíte ?
Na e34 jsem si kotouče dával sám a auto lítalo krásných 120tis km na origo kotoučích a žádné problémy ...nebyly.
A to jsem jen očistil namazal co jsem měl a přehodil si kotouče.
u e65 je nějakej jinej speciální postup s nějakým rituálem ?
Bud jsou tedy někvalitní kotouče v ČR a zemích východního bloku.
Nebo trpí hodně BMW na dojebané brzdy které pak následně ničí kotouče.
Případně další možnost mě napadá to zajíždění....
Ale proč tedy jiné značky tak netrpí ...případně proč němci nemají takové problémy jako my tady v čr ?
to je záhada hlavolamu....na koncernu v práci se vymění kotouče a nikdo žádnej postup brždění nedodržuje...jsou tady i audi a8 či a6 nebo nové oktávky i staré i staré superby ...atd. vše v pohodě. Váhou ani používáním to nebude ...
JaraX píše:a proč všichni řešíte Ate když Textar je většinou prvovýroba a funguje spolehlivě? ja u všech zákazníku neměl na sedmě nikdy reklamaci, jen u X5
Řešil bych textar, kdyby se daly sehnat.
Nikde je už nemají.
JaraX píše:pořádně očistit dosedací plochu, to nedělá 80 procent mechaniků
A to nejen u kotoučů, ale i u výměny kol ( letní vs zimní) kdyz jsem viděl v pneuservisu jak mi nasazuje zpátky kolo na náboj a nechává tam zimní serjra na náboji , tak jsem ho poprosil jestli mi půjčí měděný kartáč a od auta jsem ho vyhodil a to samé na disku uvnitř. Pak se neni čemu divit ze to hází a nemusí byt na vině brzdy ale ten dobytek co to montoval ...