Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
f01 - popraskany svetlomety
Ahoj,
Vcera jsem mel kandidata na predkupni prohlidku v autorizaku. Nasly popraskany svetomety (adaptivni xenon) a technik rikal ze jedine reseni je vymena cely jednotky driv nez se tam dostane vlhkost a znici i dalsi komponenty. Cena 40k za kus.
Hned pro prohlidce jel jsem do druheho bazaru a dival jsem se na podobny kousek, stejny rocnik, zhruba stejne najeto. A to auto melo taky oba svetla popraskany. Existuje nejake jine neofiko reseni? Nebo mam pocitat stim ze budu menit svetlomety kazdych 100k?
Vcera jsem mel kandidata na predkupni prohlidku v autorizaku. Nasly popraskany svetomety (adaptivni xenon) a technik rikal ze jedine reseni je vymena cely jednotky driv nez se tam dostane vlhkost a znici i dalsi komponenty. Cena 40k za kus.
Hned pro prohlidce jel jsem do druheho bazaru a dival jsem se na podobny kousek, stejny rocnik, zhruba stejne najeto. A to auto melo taky oba svetla popraskany. Existuje nejake jine neofiko reseni? Nebo mam pocitat stim ze budu menit svetlomety kazdych 100k?
není to roku a km, ale o tom že se používaj šmejdový vody do ostřikovačů, švagrová měla najeto u E46 150tkm, světla jak novy, pak ji tchán koupil v Makru Aro vodu do ostřikovačů a měnili se oba plasty světel.
světla se daj sehnat za rozumny penize, mrkni na www.allegro.pl
světla se daj sehnat za rozumny penize, mrkni na www.allegro.pl
JaraX píše:není to roku a km, ale o tom že se používaj šmejdový vody do ostřikovačů, švagrová měla najeto u E46 150tkm, světla jak novy, pak ji tchán koupil v Makru Aro vodu do ostřikovačů a měnili se oba plasty světel.
světla se daj sehnat za rozumny penize, mrkni na www.allegro.pl
Fakt supr ceny. Otazka je v jakym celkovym stavu ty svetla jsou...
Jakou vodu by se melo pouzivat do ostikovacu?
Jj, to ma bratr na Merglovi a je to dobry. Dalsi problem jsou rozlestovane svetlomety. Na origo plastech je specialni ochrana vrstva, ktera by mela plast chranit. Kdyz svetla rozlestits, tak ji vybrousis a casem stejne sprasivej. Pry to resi specialnim nastrikem nebo levnejsi reseni je ochrana cira folie. Sam jsem si te vrstvicky vsiml, kdyz jsem si rozlestoval svetla u A6, Passata B 5.5, Octavie atd.. U kluku co maj E46 a E39 jsem to odmitl a at si radeji koupi origo plasty.
JaraX píše:není to roku a km, ale o tom že se používaj šmejdový vody do ostřikovačů, švagrová měla najeto u E46 150tkm, světla jak novy, pak ji tchán koupil v Makru Aro vodu do ostřikovačů a měnili se oba plasty světel.
Opravdu světla zničí jedna náplň Aro vody v ostřikovačích? To snad ne Jaraxi. Mam půl roku starý auto, najeto 20 tis. Půjdeme se vsadit, že když tam naleju jednu nádrž tý ARO vody, tak mi to světla nezničí? Jestli jo, tak to můžu reklamovat. V návodu není napsáno nepoužívat ARO vodu.

Rozleštil jsem bratrancovi světla na Suzuki. Už jsou to 4 roky. Teď jsem koukal, že by zase chtěly přelíznout. Ne že by byly jako předtím, ale už je vidět, že se nelesknou jako po rozleštění. Takže jestli stačí to každý 4 roky přelíznout, tak je na dloooouho pokoj. Nedával jsem na to žádnou fólii, lak, ani nic jinýho. Auto mu stojí venku a denně s tim jezdí do práce.
Do roku 2010 se do České republiky Metanol (methylalkohol CH3OH) téměř nedovážel a jeho používání jako vysoce toxické látky bylo pod přísnou kontrolou a pro výrobu rozmrazovacích směsí do ostřikovačů prakticky nepřicházel v úvahu. Jedná se o nebezpečný a velmi silný nervový toxin způsobující nevratné degenerativní poruchy nervového systému a následnou smrt.
Je evidentní, že zákony v EU nejsou vydávány v zájmu, ochraně a ku prospěchu občanů EU. Nejsou to voliči kdo by měli přeneseně přes své zvolené zástupce určovat podobu zákonů. Jsou to ve skutečnosti nevoleni představitelé různých korporací, kteří ke svému prospěchu diktují podobu legislativních předpisů EU. Zdraví a lidské životy musí jít stranou když přece jde o dobrý business.
Pouze zisk je to co je především zajímá. Zisk, který mnohdy není následně ani zdaňován ve jako výnos ku prospěchu občanů zemí EU, ale vypaří se do „rájů“ daňových.
Česká republika - členský stát EU, naprosto bez odporu či věcných připomínek zrušila zákon zakazující používání Metanolu. V legislativě ČR od r. 2010 je povoleno používat rozmrazovací ostřikovací směsi do motorových vozidel s jedovatým Metanolem.
Je nutné, aby si každý motorista při nákupu rozmrazovacích směsí do ostřikovačů skel pečlivě pročetl etiketu a zjistil co směs vlastně obsahuje.
Později se nedivil popraskaným světlometům.
Budete-li používat směs s obsahem Metanolu, ohrožujete nejen své zdraví, ale i svých blízkých, kteří jedou s vámi v autě. Metanol je toxická látka, která se do těla dostává všemi běžnými cestami. Tedy při vdechování, při styku s kůží a při požití. Jeho nebezpečnost je v tom, že jej tělo člověka metabolizuje na látky mnohem toxičtější, které pak napadají a ničí vnitřní orgány člověka – především játra, ledviny a zrakový nerv.
Methanol je ta látka která od 2010 dělá paseku nejen co se zdraví týče u lidí ale i u jejich miláčků napadá světla která se mění jako na běžícím pásu. A zase na tom někdo vydělává.
Je evidentní, že zákony v EU nejsou vydávány v zájmu, ochraně a ku prospěchu občanů EU. Nejsou to voliči kdo by měli přeneseně přes své zvolené zástupce určovat podobu zákonů. Jsou to ve skutečnosti nevoleni představitelé různých korporací, kteří ke svému prospěchu diktují podobu legislativních předpisů EU. Zdraví a lidské životy musí jít stranou když přece jde o dobrý business.
Pouze zisk je to co je především zajímá. Zisk, který mnohdy není následně ani zdaňován ve jako výnos ku prospěchu občanů zemí EU, ale vypaří se do „rájů“ daňových.
Česká republika - členský stát EU, naprosto bez odporu či věcných připomínek zrušila zákon zakazující používání Metanolu. V legislativě ČR od r. 2010 je povoleno používat rozmrazovací ostřikovací směsi do motorových vozidel s jedovatým Metanolem.
Je nutné, aby si každý motorista při nákupu rozmrazovacích směsí do ostřikovačů skel pečlivě pročetl etiketu a zjistil co směs vlastně obsahuje.
Později se nedivil popraskaným světlometům.
Budete-li používat směs s obsahem Metanolu, ohrožujete nejen své zdraví, ale i svých blízkých, kteří jedou s vámi v autě. Metanol je toxická látka, která se do těla dostává všemi běžnými cestami. Tedy při vdechování, při styku s kůží a při požití. Jeho nebezpečnost je v tom, že jej tělo člověka metabolizuje na látky mnohem toxičtější, které pak napadají a ničí vnitřní orgány člověka – především játra, ledviny a zrakový nerv.
Methanol je ta látka která od 2010 dělá paseku nejen co se zdraví týče u lidí ale i u jejich miláčků napadá světla která se mění jako na běžícím pásu. A zase na tom někdo vydělává.
Leštit světla na BMW není moc dobré, lepší vyměnit čelní plasty. Na MB W211 fabiích a jiných škodovkách a třeba i fordech to vyleštit jde. Když se použije správný postup a kvalitní přípravky vydrží to dlouho a hezký. Když se to odflákne za par měsíců je to k ničemu.
A to že jsem vyleštil opravdu spoustu aut. Ale BMW je dost nevděčné v tomto směru
A to že jsem vyleštil opravdu spoustu aut. Ale BMW je dost nevděčné v tomto směru
Tie praskliny nebyvaju skrz takze ked sa plast zbrusi tak zmiznu. Mne tak zmizlo asi 90% prasklin. Lakovat sa to nesmie, v lete na svetlach lahko prischnu zbytky drobneho hmyzu a to sa velmi blbo cisti bez toho aby sa lak neposkrabal (domacou hubickou, tou mekkou stranou a nie novou samozrejme s dostatkom vody). Origo svetlo mozes drhnut do cista a nic sa nestane.
To ze nove svetlo do F01 stoji 40k tak to je masaker
To ze nove svetlo do F01 stoji 40k tak to je masaker

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Delaji to hlavne zimni kapaliny. Jedna napln nejspis neudela nic, ale jedna dve sezony dokazou znicit svetla. Ale zase je ta kapalina levna, no -)))) Na co kupovat kapalinu o par deseti korun drahsi ktera nenarusuje polykarbonatove kryty. Koupil jsem paletu a nijak moc nesla, kazdy kapalinu mel... Vickrat uz to neudelam.