http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Tomuhle říkám INDIVIDUAL

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
na dlouhe trasy se s tím da jet v pohodě do 13ti, ale město je za 20dogeatdog píše:Borec pise, ze v tom ma hudbu od Alpine pro BMW za 12000 Euro, kola za dalsi 4 litry.. a najeto kilo.
No mam svrbeni jako prase, ted se ve me pere rozum (petilitr) a kurevskej nerozum (sestilitr). Interier z rise snu, spickove audio a motor aboslutni top.
Jak je to s provozem 760 hlavne na delsi trasy, ma nekdo vlastni zkusenost?
samozřejmě se bavím o plynu, ona sedma je v horizotnu dlouhodobého provozu levné auto na provoz, ja už mam najeto skoro 30k od unora kdy jsem ji kupoval, závada zatím žádná, spotřebák stojí stejně jak na E46 které je furt něco, oni prostě tydle auta sou navrženy na uplně jiny km, takže pro lidi co jezdí hodně km to zas tak draho nevyjde. i při provozu na LPG což je 2kč km je to pro mě nejvyšší náklad toho auta, teda hned po dodělávání výbavy, servis je to nejlevnější z těchto tří položekPilsner píše:No ja nevim,pokud 750 nezaplynujes,tak jezdi cca stejne jak 760. Nemyslim si ze je sedma hlavne o spotrebe,to auto samo o sobe stoji penize,a pokud nekdo opravdu resi spotrebu tak by si asi sedmu kupovat nemel.
Samozrejme ze taky resim prachy jako kazdej, za rok najedu se sedmou tak cca 30-40 mam ji tedka akorat rok a kousek.takze tak nejak mam najeto,a vzhledem k tomu ze prevazne jezdim dodavkou ktera zere kolem deseti,tak tohle pro me nebyl takovej rozdil.
Na dalku proste parada.byli sme ted na dovce ve francii a na dalnici to nema chybu a spotreba bez problemu pod 12 a to jsem jel cca 150 porad...
Na druhou stranu proc budu porizovat v8 kdyz muzu mit v12,plyn by mi do auta nesmel,to fakt nesnasim a odmitam,do auta patri benzin,nebo ropa...