Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
750Li - nazor na ni, prosim?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 57
- Registrován: pát 11.01.2013 01:00
Neresim nic, jen mi padla do oka 760 s neskutecnym interierem a jeste lepsim audiem (btw uz je pryc).zzeli píše:Ze to porad resis. Chces BMW, chces. Chces silnej motor s levnymi naklady, chces. Tak vyberte s Jaraxem par kousku, jeden kup, nech to u nej rovnou vrazit do plynu a zacni jezdit jako pan. Nez nejakyho vola nahlas napadne zdanit plyn a nez namontujou na mytne brany usekove radary. Cas se krati
Chci koupit sedmu s pocitem, ze nedelam kompromis: bezovy interier, odvetrane sedacky s masazi, TV vzadu, adaptive drive atd.
LPG do toho ted davat nechci a nebudu, protoze auto bude servisovano v Nemecku a Belgii a ja chci "cisty motor" a jsou servisy, kde auto s LPG ani nevezmou. Velky "annual service pack" prirozene pouze JaraX.
Koupi uspechat nechci (mam tady X5), nic me netlaci a nazory lidi na konkretni auta, kteri sedmam ROZUMI, me zajimaji, coz je hlavni smysl tohoto vlakna.
Na stránkách prodejce ji ale inzerujou za 15945euro.Esguterjunge píše:Co říkáte na tuhle
BMW 750i Massage TV Standheizung für 9 995 € bei mobile.de: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =215574214
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 57
- Registrován: pát 11.01.2013 01:00
Taky jsem na to Koukal asi sleva skrz mobile.deRejchy píše:Na stránkách prodejce ji ale inzerujou za 15945euro.Esguterjunge píše:Co říkáte na tuhle
BMW 750i Massage TV Standheizung für 9 995 € bei mobile.de: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =215574214

A on je nekdo, komu se 760 nelibi?zzeli píše:Takze nevis co chcesLibi se ti 760, ale chces si dat za par let plyn...
Pro filozofujici jeste jednou: chci motorizaci, ktera je potencialne vhodna na zabudovani LPG, ktery nicmene momentalne nebudu instalovat s ohledem na servisovani v zahranici, kdy auta s LPG byvaji odmitnuta.
V tomto smeru je volba jedina - 750 poface.
Ona 760 me zaujala neskutecnym interierem a audiem.
Simple like that.
Jo, ale pojedeš na dálnici 85 km/h. A i tak to nebude kolem 10l, ale 10l+Filozof píše:A se šetřílkem kolem 10ti dálnice.
Jinak co se týče tý Marina výbavy, je to celkem rarita, ale v podstatě jen pro fandy, jinak nic zas tak extra... Mně osobně se to moc nelíbí. Navíc stejně jako u ostatních variant interiéru - to "dřevo" vypadá pouze jak plastová verze dřeva. Občas se nějaká objeví i u nás - viz http://auto.bazos.cz/inzerat/50388648/P ... vybava.php
Dogeatdog: nemusíš jít do 760i když chceš top interiér... stačí si počkat na Individual... Píšeš, že nebudeš dělat kompromisy a že tě netlačí čas - v tom případě ideální kombinace, a holt si pár týdnů/měsíců počkat na tu svou vysněnou V8... Když si počkáš na Individual tak můžeš mít taky palubku v kůži, středovej panel v kůži, strop v alcantře, zadní plato v alcantře apod... Čili jsme zpět u "pozlátka Individualu"


sorry ale tyhle srovnání jsou dost k ničemu.Jaris330D píše:E46tka podle me vyjde asi fakt pomalu stejne. Mam 330d a kdyby se mne tam vysrali vstriky, turbo, cerpadlo, tak tam jsem asi za 30 000 - 40 000 . To same das za pretesneni a vymenu chladici trubky d 745tky. Vysere se spojka a vetsinou se dava i setrvak, to jest 25 000 kc. U sedmy das 40 000 komplet do automatu. Jedine, co bych rekl, ze bude drazsi je asi vymena tlumicu u edc, pak ptakoviny ohledne elektroniky, pneumatiky. Jinak podvozek bude cenove asi podobny. Brzdove desticky u 330d - 2100 a u 745tky 2600.

Jaris, fakt si myslíš, že servisovat sedmičku a trojku "vyjde pomalu stejně"? Ne nevyjde. Rozdíly začínají cenou pojistek a gum a končí cenami oprav věcí, které trojka ani nemá ve výbavě...
ale vyjde, já tady mam tolik zakázníku co do E46 a do e90tek zahučelo víc jak věština lidi do e65, ted zrovna jednoho kde vyšel vstupní servis e46 330i na 80k,
ono prostě 3er se sere víc jak E65, není totiž navržená na tolik km, mám tu třeba jednu top E91, najeto 130tkm od prvního majitele,
v 60tkm se dělala řemenice kliky (ještě teda v záruce)
v 90k pak přední tlumiče
ve 110k zadní tlumiče a ložisko
ve 120k odešlo turbo
E65 mi tu jezdí kolikrát najeto 700k, vylítany pekáče a maj ložiska i tlumiče původní, prostě když ty auta jezdí denně nějaky km, tak vyjde sedma levněji.
a zrovna pneu na E91 320d 17" palcu stojí podobně jak na 7er. vím že dunlopak stála v tom rozměru 255 6,5k kus, ja dával ted myslím 6k za Dunlop 275 19" na E65. ¨
samozřejmě pokud budeš jezdit na 16" 205 tak je to jinde, ale to tam skoro nikdo nemá.
ony ty E65 maj i ve statisících km skoro vše puvodní, narozdíl od 3ek kde vydrží podvozek max 150kkm .
Trojek i sedmiček mi jezdí mraky a že bych tvrdil že vyjde ta sedma nějak dráž se říct nedá, ono je to +- to samy co tady ty lidi nechaj, rozdíl je akortá u pětek, tam se sype podstatně víc, stejně tak u ///M
ono prostě 3er se sere víc jak E65, není totiž navržená na tolik km, mám tu třeba jednu top E91, najeto 130tkm od prvního majitele,
v 60tkm se dělala řemenice kliky (ještě teda v záruce)
v 90k pak přední tlumiče
ve 110k zadní tlumiče a ložisko
ve 120k odešlo turbo
E65 mi tu jezdí kolikrát najeto 700k, vylítany pekáče a maj ložiska i tlumiče původní, prostě když ty auta jezdí denně nějaky km, tak vyjde sedma levněji.
a zrovna pneu na E91 320d 17" palcu stojí podobně jak na 7er. vím že dunlopak stála v tom rozměru 255 6,5k kus, ja dával ted myslím 6k za Dunlop 275 19" na E65. ¨
samozřejmě pokud budeš jezdit na 16" 205 tak je to jinde, ale to tam skoro nikdo nemá.
ony ty E65 maj i ve statisících km skoro vše puvodní, narozdíl od 3ek kde vydrží podvozek max 150kkm .
Trojek i sedmiček mi jezdí mraky a že bych tvrdil že vyjde ta sedma nějak dráž se říct nedá, ono je to +- to samy co tady ty lidi nechaj, rozdíl je akortá u pětek, tam se sype podstatně víc, stejně tak u ///M
Pojistka na E46tku stojí 11 000 Allrisk na 100 000 Kč. Na E65 zatím 15 000 Allrisk na 250 000 Kč. Ale třeba se na E65 dostanu ještě malinko níž, když ji trošičku osekáme. Třeba cílovou částkou, protože jestli není 250 000 zbytečně moc, protože si ji stejně upravěj
při nehodě nebo odcizení.
Gumy jsou malinko dražší. Nové na E46tku Mpaket kola stojí 225/40/R18 kolem 3000 Kč a zadní 255/35/R18 kolem 4500 Kč. Na E65 245/45/R19 kolem 5000 - 6000 Kč a 275/40/R19 kolem 5000 - 6000 Kč.
Takže malinko vyšší náklady jo. Ale s těma pneu se dá s cenou čarovat u normálních rozměrech, ale u 255/35R18 se většinou kupujou úplně nové, protože já jsem je nikde nemohl sehnat.
Jsem napsal porovnání, jen pro zajímavost, kdyby to někoho zajímalo.

Gumy jsou malinko dražší. Nové na E46tku Mpaket kola stojí 225/40/R18 kolem 3000 Kč a zadní 255/35/R18 kolem 4500 Kč. Na E65 245/45/R19 kolem 5000 - 6000 Kč a 275/40/R19 kolem 5000 - 6000 Kč.
Takže malinko vyšší náklady jo. Ale s těma pneu se dá s cenou čarovat u normálních rozměrech, ale u 255/35R18 se většinou kupujou úplně nové, protože já jsem je nikde nemohl sehnat.
Jsem napsal porovnání, jen pro zajímavost, kdyby to někoho zajímalo.
No najednou, to bys musel mít kurva smůlu, to je pravda. Co jsem vykoukal od kamarádů, tak když se vysral jeden vstřik, tak se pomalu srali i ostatní. Prý by se měl repas udělat pak u všech. To, že udělají jen ten pojebaný je na prd. Jinak jsem byl svědkem, že to vše do roka odcházelo postupněkurevtor píše:sorry ale tyhle srovnání jsou dost k ničemu.Na tomhle fóru se furt dokola opakuje argument: "nekupuj si dýzla - když ti odejdou vstřiky a turba a čerpadlo tak je to dražší než servis nějaký trubky apod., raději si kup benzín" Nesmysl. Kdo z vás kdy musel najednou měnit turbo a vstřiky a čerpadlo najednou? Všechna tahle srovnání jsou imaginární a nepravdivá.
Jaris, fakt si myslíš, že servisovat sedmičku a trojku "vyjde pomalu stejně"? Ne nevyjde. Rozdíly začínají cenou pojistek a gum a končí cenami oprav věcí, které trojka ani nemá ve výbavě...



Takže proti Naftě nemám nic, ale uznej pro mne zbytečná a po ježdění po městě taky.
I s tím jsem se už setkal
. Nejhorší je, že nevíš, co tankuješ. Prý je základ, aby mazala. Snažím se pořád lít aditivum a tankovat pořád u stejné pumpy, ale né vždy je možnost. Jinak bratr pořád tankoval u Schell, kvůli firmě. Po koupě vozu zrepasoval čerpadlo a po 4 měsících to posílal na reklamaci. Tam řekli, že je opět vydřené a ˇon, že to není možné, že pořád tankuje u Shell. Pan se ušklíbl a řekl, za měsíc jste už několikátý. Prý si nechali dělat testy, protože jeden pán tomu nechtěl uvěřit, a že se bude soudit. Takže nevím, co je na tom pravdy.
135 Kw naštěstí ty zasraný klapky nemělo, kromě automatu.

135 Kw naštěstí ty zasraný klapky nemělo, kromě automatu.
oni ty stary M57 najeli cca 300k bez problemu
M57N tak 250,
M57N2 většinou nedaj ani 200k,
N57 umíraj i ve 150ti tisicich
N47 umře velmi často i do kila,
no a ted vlastně jak jde čas, tak ty motory už maj prakticky všechny svoje hraniční km a kamarád co dělá jen BMW ale i nafty má na dílně zástup mrtvých motoru, asi 10-15ks během měsíce, vše bud rozvody, pár zadřených, pár se sežranýma klapkama.
samořezjmě se najdou i lidi co najedou kilo a nechytnou na to, ale to sou hodně štastní lidi, ta nafta je prostě loterie, nikdo ti neřekne jeslti to pojede nebo ne.
M57N tak 250,
M57N2 většinou nedaj ani 200k,
N57 umíraj i ve 150ti tisicich
N47 umře velmi často i do kila,
no a ted vlastně jak jde čas, tak ty motory už maj prakticky všechny svoje hraniční km a kamarád co dělá jen BMW ale i nafty má na dílně zástup mrtvých motoru, asi 10-15ks během měsíce, vše bud rozvody, pár zadřených, pár se sežranýma klapkama.
samořezjmě se najdou i lidi co najedou kilo a nechytnou na to, ale to sou hodně štastní lidi, ta nafta je prostě loterie, nikdo ti neřekne jeslti to pojede nebo ne.
Pravdy na tom moc nebude. Spíš ta firma dělá "kvalitní" práci a svádí to na naftu.
Já jsem v naftě najezdil cca 300 tis. km (možná už i víc). Ve svých autech cca půlku z toho. Byly to starý plečky. Mazda 626 (první CR), Kia Ceed (teď je manželčin) a E61. Kromě Ceeda, kterého máme od novoty (teď má 215 tis.) to mělo najeto bambilion km. Ani na jednom autě žádnej problém (kromě turba v Kia - manželka jezdila bez oleje
). Nedělal jsem ani čerpadlo, ani vstřiky, nic.
Kvalitu nafty neřešíme. Máme vyhlídnutý čerpačky z okolí na který to dobře jede a jsou levný. Aditiva jsem nikdy nedával.
Do služebních leju jen OMV a Shell (Leaseplan). Zatím to jezdí.
Předchozí pochcávka jezdila jen na Shell. Najeto 90tis. km, když jsem jí vracel.
Takže minimálně kdyby ta nafta od Shell byla opravdu špatná, tak by to to auto muselo odnést ne?
Jinak souhlas, když se to dělá, tak minimálně všechny vstřiky a čerpadlo najednou. Turbo podle jeho stavu.
Já jsem v naftě najezdil cca 300 tis. km (možná už i víc). Ve svých autech cca půlku z toho. Byly to starý plečky. Mazda 626 (první CR), Kia Ceed (teď je manželčin) a E61. Kromě Ceeda, kterého máme od novoty (teď má 215 tis.) to mělo najeto bambilion km. Ani na jednom autě žádnej problém (kromě turba v Kia - manželka jezdila bez oleje

Kvalitu nafty neřešíme. Máme vyhlídnutý čerpačky z okolí na který to dobře jede a jsou levný. Aditiva jsem nikdy nedával.
Do služebních leju jen OMV a Shell (Leaseplan). Zatím to jezdí.

Předchozí pochcávka jezdila jen na Shell. Najeto 90tis. km, když jsem jí vracel.
Takže minimálně kdyby ta nafta od Shell byla opravdu špatná, tak by to to auto muselo odnést ne?
Jinak souhlas, když se to dělá, tak minimálně všechny vstřiky a čerpadlo najednou. Turbo podle jeho stavu.
ale houby, když přijdu do cartecu tak to tam vypadá uplně stejně, každej týden je tam minimálně jedna nafta po smrti a většinou najeto do 200k, velmi často i do 100k, ty novy nafty sou strašny sračky, tady se nebavíme o 66kW tdi, ale o motorech co umíraj velmi rychle.
jen s M57N2 170kW a 173kW znám strašný kvatnum lidi kterým se utrhl rozvoďák. N57 se zase zadíráj.
k tomu všemu ještě typické závady naftových aut(vstřiky, turba, DPF, čerpadla, regulátory, řemenice apod)
btw zeptej se Snejka kolik spravoval mrtvých naft, to sou desítky, možná už stovky motorů
jen s M57N2 170kW a 173kW znám strašný kvatnum lidi kterým se utrhl rozvoďák. N57 se zase zadíráj.
k tomu všemu ještě typické závady naftových aut(vstřiky, turba, DPF, čerpadla, regulátory, řemenice apod)
btw zeptej se Snejka kolik spravoval mrtvých naft, to sou desítky, možná už stovky motorů