Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#181 Příspěvek od JaraX »

palciatko píše:
JaraX píše:... Dokonce je schopna měřit jak dobře kterej válec páli, kdo uhádne jak to měří má u mě panáka (Snejk není ve hře :). ...


DME vie zlé odpaly valca zistiť pomocou merania uhlového zrýchlenia kľukového hriadeľa.


máš u mě panáka :)
z vačky by na to nepřišel, protože na vačce neni tolik snímaču aby mohl měřit zrychlení
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#182 Příspěvek od JaraX »

moje statistiky
- počet stálých zákazníku s N62 cca 50
- počet N62 co se tu protočili celkem cca 100
- ti co dělali 2x N62 a 1x N73
- utržený řetěz n62 0ks
- praskly plast rozvodove lišty 1 ks - auto stále jezdí
- rozpadený napínák a mlatící motor 1ks - auto se zadřelo, je tam druhý motor
- unik oleje z ventideklu cca 40ks
- kouření motoru přes gufera cca 30ks
- unik oleje přes těsnění altíku cca 15ks
- unik oleje z olejové vany 0ks
- unik vody z některého z rybníčků 0ks
- unik oleje z automatu 30ks
- vyměněný motor 1ks

takže asi tak

Snejk by taky mohl přidat své statistiky,a hezky včetně naft akorát že já si svoje zákazníky vybíram a nějaky mrdky ke mě moc nejezdí protože je vyhodím rovnou, většina mých zákazníků jsou ti s kteryma jsem byl v DE pro auto, ty špatná auta tvoří pár desítek procent
podle toho říkal Snejk tak němu jezdí ten zbytek E65 (včetně těch co já vyhodím ) :)
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#183 Příspěvek od zzeli »

Chudak Snejk :D
Z toho mi plyne, ze se ty motory pretesnuji, ale do rozvodu se nesaha. Vyjimkou by byl ten kus v tomto vlakne.
Diky za cisla benzinovych motoru. Nafta me osobne nezajima, jetou naftu bych si nekoupil a v 7er uz vubec.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#184 Příspěvek od JaraX »

když se motor přetěsnuje, automaticky se mu znova nastavují rozvody.
haarosh
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 03.05.2006 00:00

#185 Příspěvek od haarosh »

No, mám taky n62, v X5 E70 sice asi už trochu jiný typ a rozvody jsem musel také nechat udělat (Snejk) včetně komplet přetěsnění, vodní trubka atd. co bylo potřeba rovnou udělat, když byl motor venku. Ale jak píše JaraX, sice to hlásilo, chyby (Vanos) ale pořád to jelo a pocitově teď s novýma rozvodama to vlastně na výkonu ani není znát a to teda ten řetěz byl vytahanej jako sviňa. Každopádně, po prvním majiteli, servis pouze BMW a najeto 123 000 Km. Snejk tomu moc nevěří a já už asi taky ne, ale mám výpis z kompletní historie a všechny faktury z průběhu života (19 ks) a vše sedí. Takže buďto někdo hodně dobře kouzlí, anebo je holt někde chyba v matroši. Takže asi tak...
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#186 Příspěvek od Sweden »

haarosh:Pokud máš chuť pošli mi prosím SZ s tím co vše ti Snejk dělal a co to vše stálo.Chystám se tenhle rok projít se svojí n62 něčím podobným.Díky. :wink:
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#187 Příspěvek od JaraX »

no ono taky jsem si všiml že X5 zkurví všechno rychleji, tak bych tomu i věřil, co vydrží v sedmě 300k vydrží v X5 150k
palciatko
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: úte 28.01.2014 01:00
Bydliště: Sabinov

#188 Příspěvek od palciatko »

JaraX píše:
palciatko píše:
JaraX píše:... Dokonce je schopna měřit jak dobře kterej válec páli, kdo uhádne jak to měří má u mě panáka (Snejk není ve hře :). ...


DME vie zlé odpaly valca zistiť pomocou merania uhlového zrýchlenia kľukového hriadeľa.


máš u mě panáka :)
z vačky by na to nepřišel, protože na vačce neni tolik snímaču aby mohl měřit zrychlení

Dávnejší život s misfires a fuelcuts ma naučil :D (a detekcia misfires je podľa OBD II špecifikácie povinná)

JaraX píše:když se motor přetěsnuje, automaticky se mu znova nastavují rozvody.

Čo to znamená?

Nastavenie rozvodov - N62B44
Dokážem bez špeciálnych prípravkov zhodiť a nahodiť vačku sacích a výfukových ventilov + excenter? Kolmosť značiek vačky s rovinou hlavy skontrolujem napr. uholníkom.
Je pozícia vanosu na vačke pevne daná?
Stačí klasicky nastaviť len ozubené kolesá? Ako na motore bez vanosu a excentra.

Špekulujem nad DIY výmenou gufier...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#189 Příspěvek od JaraX »

palciatko, bez přípravků to neuděláš, mužu ti je za uplatek pujčit, potřebuješ jak připravky na rozvody tak připravky na ventily,
vanos se dá vuči vačce pootočit.
haarosh
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 03.05.2006 00:00

#190 Příspěvek od haarosh »

JaraX píše:no ono taky jsem si všiml že X5 zkurví všechno rychleji, tak bych tomu i věřil, co vydrží v sedmě 300k vydrží v X5 150k

No to jsi moc nepotěšil :cry: každopádně neustále vychvalovaný benzín, nejlépe V8 zase taková výhra není. Pokud bych to vzal čistě statisticky kolik jezdí nafťáků a kolik benzínů, tak abychom na tom nebyli skoro nastejno. JaraXe prosím, nereagovat! Ať z toho není zase válka nafta/benzín, potažmo LPG! :wink: :P
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#191 Příspěvek od JaraX »

mě umřel taky V8 v X5 na rozvodech (M62) ale ma to najeto 315k a vlastně to není nijak ko, je to chce novou rozvodovou lištu za par tisic.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#192 Příspěvek od Teddy »

JaraX píše:no ono taky jsem si všiml že X5 zkurví všechno rychleji, tak bych tomu i věřil, co vydrží v sedmě 300k vydrží v X5 150k


Jako že ten samej motor a jeho shodné díly odcházejí v X5 2x rychlejš? Tak to je skoro neuvěřitelný. :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#193 Příspěvek od JaraX »

a nebo sou víc stočeny :)
jelikož když má nějaky auto problémy s V8 tak je to automaticky X5, aspon z mých zkušeností, ale je jasny že na pár stovkách aut je to relevantní statistika

haaarosh, ono taky tvoje auto je vyjímka, schválně at sem napíše kdo má N62 a měl problémy s rozvodama, lidi s M62TU at sem nepíšou :)
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#194 Příspěvek od Snejk »

no statisticky ma u me tak 4 auta z 10ti uplne vytahany rozvody... letos jen za pul roku asi 6 aut kde to bylo havarijni jak u haaroshe.
nikdy se nic nepretrhlo, ale vytahanost o několik zubu...
přitom třeba na mem motoru co ma skoro 600tis to není vytahane ani o pul zubu. i na vetsine pastik. ale prevazne x5 nebo 645 v manualu zatím uspesne plni statistiky... ale 745/750 se tenhle problém taky nevyhyba.
mnozi se i dost zavady valvetronicu končící jejich výměnou.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#195 Příspěvek od JaraX »

zajimave, a u mě nikdy nebylo auto se zavadou VVT a s vytahanyma rozvodama byla ta jedna X5 cos nakonec dělal ty :)
ted tu mám další X5 s N62 najeto 110k, auto vyhazuje valce, tlaky ma OK, cívky a svíčky taky a přesto se třepe a nejde za plynem, to by mohly byt rozvody nebo VVT, ale ještě jsem neměl čas se na to nějak pořadně podívat.
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#196 Příspěvek od jozin7 »

sere se kazdy motor V8 benzin 745i neni zadna vyjimka.kdo tvrdi ze ne,lze.ale mam furt dojem ze se nafta sere podstatne vice...mame v rodine naftu e65 730d tak to vidim...auta mame priblizne stejne stare,i km +_.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#197 Příspěvek od Don »

Spis bych rekl, ze kdyz si uvedomime jak jsou ta auta stara (10+) a kolik maji vetsinou pred stoceni nalitano, tak je skoro s podivem jak jsou spolehliva, kdyz ty nove werky od jakekoliv znacky jsou max. na 5 let a to prozivaji dost zajimave "garancni servisy" a vetsinou jsou rady, ze to vubec daji.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#198 Příspěvek od jozin7 »

to je pravda,jsou to stare auta x let.jen nekdo z toho dela vedu jak to nakupuje...
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#199 Příspěvek od Jaris330D »

Trpí na tohle i benzínové třílitry M54B30 ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#200 Příspěvek od JaraX »

ty zase trpí na hlavy, Disa klapky, těsnění
Odpovědět