Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chci si koupit BMW 7 F01

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Moraghot
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: stř 31.08.2016 00:00

#1 Příspěvek od Moraghot »

Co rikate na tohle ??

http://www.tipcars.com/bmw-rada_7/bmw-r ... 13985.html

trosku me bere ta zaruka :)
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#2 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

vypadá hezky...i když už sem viděl vybavenější...ale o motoru co tam je ste se asi ještě moc nezajímal asi...myslím tím závady apod... ?
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Dragonerix
Registrovaný
Příspěvky: 247
Registrován: stř 08.06.2016 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Dragonerix »

má roztrženou řidičovu sedačku to by mě děsně žralo....
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#4 Příspěvek od Don »

Je jasne proc je tak levna. F01 pada cenou naprosto brutalne a tezce dohani E65. Nedivim se... kdo by to chtel :mad:
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

#5 Příspěvek od pGb »

já bych chtěl, na mě ta e65 je prostě koncepčně stará, ale ten motor v f01 je těžkej průšvih ... tak budu pořád u n62
Moraghot
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: stř 31.08.2016 00:00

#6 Příspěvek od Moraghot »

Zajimal :/ je to v prdeli, ale tech 740i u nas zadnej :/ a do nemec se mi nechce, tak bych chtel doufat a verit ze to bude v pohode, jestli ma 111t km, tak by mohlo :/

nebo je to tak horke skutecne s tema 750i ???
Dragonerix
Registrovaný
Příspěvky: 247
Registrován: stř 08.06.2016 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Dragonerix »

dle mého co jsem četl a i slyšel jsou e65 poslední pořádná a kvalitní auta... novější modely jsou jen funkční do záruky pak se sere vše co může a nic není levný. I interier má mnohem horší materiály než e65 natož e38 a pak právě i motor, podvozek a plno dalších věcí... jestli se ti líbí ten interier to už si rovnou můžeš koupit Audi a budeš na tom lépe :D
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

#8 Příspěvek od pGb »

chlape zkus si něco k f01 a motoru n63 tady dohledat .... je toho tu dost, hledání pomůže

dále
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem

např:
- vstřikovače protékají a odmašťují válce = star na sucho => zadrřeno
- dle mazacího plánu olej 5w30 se v tom motoru díky jeho provozním teplotám přepaluje a hodně karbonuje
- 2 turba umístěná do prostřed V motoru, nikoliv "klasicky" zestran se sami zapékají a kolabuje jim chlazení => turba ko
- a mnoho dalšího

upgrade verze (má 330kw) přidala žáruvzdorné oplechování turb, vyměnila vstřikovače, poupravily se rozvody a vylepšilo chlazení turb - takže zlepšení ale v kombinaci s tím úžasným přepalování oleje se neudělalo nic (tlak ze strany eu na lehkoběžné oleje)

je tu několik lidí co jim ten motor zhebnul kolem 120tkm, na netu spousty co mezi 50-150tkm

nová 8stupňová ZF převodovka teď začíná nabíhat na 200tkm a začínají se objevovat statistky , že životnost také není tak super jako u 6st od ZF
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#9 Příspěvek od Filozof »

Fko ??? no pokud by muselo bejt určitě ne 750i ...tu jedině zadarmo či za polovinu ...za 2-3kila a nechat si kilo pade bokem na servis .... jinak ne.

Fko jedině 740i což je R6 twinturbo a to po řádné prohlídce ...těchto aut moc nebude a pokud jo i Fka dneska mají kolem 200-300 tis najeto. tak se neleknout ..u 7er by to nemělo bejt moc ale např F10 - F11 je velice nepovedená ...dost lidí co o ní psalo jako majitelé byli znechucení co tam odchází oproti e60-e61 5er to samé dle mě bude u 7er v F01.

Koupit asi jedině krásnej kousek za velké peníze co má kilo až kilopade najeto ...a to nikdo nedělá jen snad jeden člověk co si tady koupit krásnou 740i F01 třeba ti něco k tomu řekne. Ale mít 800k v kapse asi se dá vybrat slušnej kus. Ale za 5bábu to nebude nic slavného .

Kvalita šla strmě dolů..... generace e32-E38 bylo nejkvalitnější provedení pak e65 už malinko méně odchází tam moduly ale stále kvalitní auto .... a pak dál už to bylo jen horší a horší ... servis z těch aut ale žije velice dobře jen ti majitelé šediví a trhají si vlasy když mají špatný kus a vidí ty vysoké sumy co do toho tečou ...

Pak se nedivím těm cenám že jsou skoro na ceně e65 :-)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#10 Příspěvek od kurevtor »

taky se vám na F01 tak hnusí ta obří rokle mezi kapotou a ledvinkama? U černého auta to tolik vidět není, ale u těch stříbrných a bílých je to vidět dost a mně to připadá, že jsou všechny střelený a opravovaný.

Fakt nemohli nechat kapotu jako u E65 prostě... tahle změna tu kapotu určitě zlevnila, ale co na tom, že je to k zblití, a určitě to vymejšlel nějakej designer, kterej jezdí renaultem.
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

#11 Příspěvek od pGb »

musel jsem si na to auto zvykat, ale jo, líbí se mi to zvenku :)
de-nitro
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

#12 Příspěvek od de-nitro »

740i je singl turbo
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#13 Příspěvek od jozin7 »

740d dovezl ted kamos z GB.Volant naopak,takze na pi.cu vim.jinak muj dojem?trilitrova nafta s dvema turbama(740d oznaceni)jede lepe nez cele V8 benzin.Uvnitr to je male ale z venku jje to modernejsi daleko nez e65.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#14 Příspěvek od Filozof »

denitro - Chyba --- Jsi po škole a stokrát napíšeš 740i F01 je twinturbo R6.
Tuto větu at si to zapamatuješ . :lol:

Nedokážu si představit benzín v 7er s jedním turbem ... to by byla dost hnusná charakteristika motoru.

Jinak ta 740i jede moc pěkně.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od JaraX »

de-nitro píše:740i je singl turbo


740i N54 je twin turbo
740i N55 je Twin scroll turbo MOD : opraveno z M55 na správný N55
singl turbo není žadnej benzín v F01



ja bych se 750i nebal, oni ty motory odchazí všechny, ted tu mám zrovna mrtvou N55, nedavno zase N57, 3 kila většinou nenajede žadny motor v F01, naopak znam 750i co ma na jednom motoru 260k, a taky znám 750i co jim motor odešel ve 30k.

osobně bych se 750i nebranil pokud stala o 150k míň jak 740i, motor slevnil na cca kilo, takže už je to realny.

bohužel je F01 méně pohodlná (užšsí sedačky) a poskytuje méně komfortu, tzn nemá ledničku, zavaří řadičky, všecko je plastovy a levny, ale to je nová doba.
osobně bych nekupoval bez plně vybavenýho podvozku dynamic drive, aktivní řízení vpředu i v zadu, audio minimálně logic, sedačky 4x komfort, webasto, atd a samozřejmě plná lišta tlačítek.

ale nachystat kasičku, protože Fka nejsou levná věc, ted tu mám F07 se servisem za 300k!!!!
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#16 Příspěvek od Don »

Odpoved zni, ze dalsi generace auta nebude BMW ;)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#17 Příspěvek od Jaris330D »

Hodne lidi me doporucuje Volvo.
.
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

#18 Příspěvek od ugurundu »

no nevim jaky volvo ale nova xc 90 je super sterilni auto :D
ale zase pohodlne :D (po presazeni s e92 mpaket ) :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#19 Příspěvek od Filozof »

další auto jak píšeš už pak neexistuje.... protože všechny značky dělají od cca 2009 a dál auta dost problémové ...jedině koupit auto nové a mít záruku 5let ...a furt dokola ale pokud někdo chce BMW 7er či MB S tak dá za to 3mega ...a to se nevyplatí nikomu ....

dneska už neexistuje v luxusní třídě auto co nemá poruchy za desítky tisíc či sta tisíce po 5letech života je to vše odkázané na drahej servis ... myslím si že Fko jedině počkat nebo bejt ve vatě a koupit auto za 800+ a mít něco bokem.

Nebo jak píše jarax koupit auto klidně 750ku za dobré prachy třeba 3-4kila a pak jen měnit motor a automat. po určité době ...ale věřím že toho bude později více ....elektronika se teprve ukáže co tam vše odchází a co to stojí za vatu.
Uživatelský avatar
jaroslav
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: pon 22.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od jaroslav »

Myslim ze ako hovoril Jarax bude to hlavne otazka ceny.

Pokial niekto chce predat F01 750i tak hold bude musiet byt ta cena taka nizka aby bolo mozne minimalne urobit generalku motoru, repas turb a pripadne i prevodovky.

Zrejme bude mat zmysel kupovat akurat tie po rv 2012. Na netu sa pisalo ze by mozno k zvyseniu zivotnosti pomohla vymena termostatu aby motor bezal pri nizsich teplotach. Ci napr. nepojde pouzit chladic zo 760, pripadne jiny lepsi. Mozno takto upravena 750i nebude na zahozeni. Inak sa bude jazdit asi len na 760 ktora ma turba na bokoch. 740 budu vsetko holoty.

Ak Snejk a Jarax budu chciet z niecoho zit tak budu musiet vymyslet jak to upravit aby to nejak rozumne jazdilo, na E65 ludia nebudu jazdit do nekonecna.
Odpovědět