Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
Ja nikdy netvrdil, ze je nafta lepsi jak benzin. Samozrejme ze se radeji svezu benzinem, ale o duvodu proc mam naftu tady nebudu uz psat. A najezdeno uz mam tolik, ze dnes jsou pro me i jine priority.
Arnie One: Myslim, ze o kvalitu me nafty nemusis mit starost. Z 90 procent byla z Nemecka nebo Rakouska. Zbytek kdy jsem musel ke stojanum, tak Max motion nebo Verva.
Arnie One: Myslim, ze o kvalitu me nafty nemusis mit starost. Z 90 procent byla z Nemecka nebo Rakouska. Zbytek kdy jsem musel ke stojanum, tak Max motion nebo Verva.
Nevím no,naftu mám "zadarmo" a už asi půl roku vybírám co "zánovního" koupit jako rodinný auto a snad jenom na chvilku mě napadlo koupit nějaký zánovní 1.6 - 2.0 tdci,ale po tom co slýchám že se to sype (rozsype) po 150k km a to se musí zadařit to nechci ani omylem a to jsem léta měl jenom ropáky.Vedle toho v benzínu samé oturbené TSI,Ecoboost apod.,současný trh a na 100% i budoucí je jedna velká tragédie,není z čeho vybírat
Už jsem i přemýšlel že si tady založím někde téma aby mi lidi od fochu poradili protože už začínám být celkem nešťastnej.
Abych nebyl úplně OT,je divný že někomu je líto dát 50k a mít vesměs zgenerálkovaný motor a potom víceméně jezdit bez starostí,když jsem měl e61 530d tak tyhle peníze tam padly za půl roku,turbo,žhaviče,jednotka,řemenice,svody,záslepky....apod....a pořád tam zbývalo dost věcí které můžou odejít.
Když se má něco vysrat tak se to vysere bez ohledu na to jestli je to benzín nebo nafťák.

Abych nebyl úplně OT,je divný že někomu je líto dát 50k a mít vesměs zgenerálkovaný motor a potom víceméně jezdit bez starostí,když jsem měl e61 530d tak tyhle peníze tam padly za půl roku,turbo,žhaviče,jednotka,řemenice,svody,záslepky....apod....a pořád tam zbývalo dost věcí které můžou odejít.
Když se má něco vysrat tak se to vysere bez ohledu na to jestli je to benzín nebo nafťák.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Giovany1971:
nic ve zlym, sem fanda a nemam rad, kdyz nekdo nekomu neco vycita nuti, rad se podivam za peknym autem, kdyz to ma smysl, ale nafta smysl nema, udelej milion smajliku, ale porad budu mti pravdu.
Jediny Volvo konecne reklo co si o tydle modle mysli, do roku 2020 chce odstranit naftu, neb rekli, je to zlo a maj pravdu.
Ja sem spokojenej, ze s V8 mam 3x mensi emise nez normalni benzin (LPG), ty to mzues rict z naftou (535d) ? ty je mas 10x horsi !
Proste jak se rika, ja nerikam pravdu ja sem upřímnej a to lidi moc nedaj.
Osobně to dnes vidím jetě jinak 3,6 byla blba volba, mel sem shanet v ramci mych moznosti 750, ale to je život, treba konečně pochopím a za 5 let seženu V12, život je krátkej a nemá cenu to vokecávat
Jak řekl Jarax, luxus neni v nafte a s tim nejde nic nez nesouhlasit.
tesil:
jo tak aspon vervu, ale DE to neni, ale u nas to lidi nerespektujou, zavřou klapky, jako u stočenejch km, prostě to je mentalita.
nic ve zlym, sem fanda a nemam rad, kdyz nekdo nekomu neco vycita nuti, rad se podivam za peknym autem, kdyz to ma smysl, ale nafta smysl nema, udelej milion smajliku, ale porad budu mti pravdu.
Jediny Volvo konecne reklo co si o tydle modle mysli, do roku 2020 chce odstranit naftu, neb rekli, je to zlo a maj pravdu.
Ja sem spokojenej, ze s V8 mam 3x mensi emise nez normalni benzin (LPG), ty to mzues rict z naftou (535d) ? ty je mas 10x horsi !
Proste jak se rika, ja nerikam pravdu ja sem upřímnej a to lidi moc nedaj.
Osobně to dnes vidím jetě jinak 3,6 byla blba volba, mel sem shanet v ramci mych moznosti 750, ale to je život, treba konečně pochopím a za 5 let seženu V12, život je krátkej a nemá cenu to vokecávat

Jak řekl Jarax, luxus neni v nafte a s tim nejde nic nez nesouhlasit.
tesil:
jo tak aspon vervu, ale DE to neni, ale u nas to lidi nerespektujou, zavřou klapky, jako u stočenejch km, prostě to je mentalita.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
JaraX píše:naftová auta nikdy nebudou luxus, vždy je to jen kompromis za učelem snížení nákladů, kdyby nafta žrala víc než benzín, kdo by měl naftu? nikdo!
je to dražší na výrobu, je to ta dražší na servis a je to méně komfortní.
uvědomte si že jsou tady lidi kteří mají auto z motorem z rolls royce (760) který nabízí super komfort, V8 je ořezaná V12 pro socky, ale furt hodně dobrá.
a ti co se tady hádají a zastávají naftu mají motor z pracovních strojů, žádné opravdu luxusní nebo supersportovní auto nemá naftový motor.
kolik je naftových royců? kolik je naftových ferrari? kolik je naftových lamb? kolik je naftových porsche 911?
jen kvuli tomu že lidi sou idioti naše běžní automobilky typu 435d cabrio mpaket xdrive, protože je totální hovnofil si koupí cabrio v naftě aby poslouchal jak mu to tam mlátí.
lidi s benzína se většinou předhání, porovnávají co má hezčí zvuk, V5, R6, V8, v12, V10 pecka,
co dělaji lidi s naftama?
předháním se kdo má lepší sound generator nebo komu to víc kouří.
https://www.youtube.com/watch?v=xJaLpHx6gOI
tak nám kluci ukažte co v těch fabííích máte
https://www.youtube.com/watch?v=SOSjDfRN7TI
Ale 7er neni Lambo..Rols..nebo porsche..a už vůbec né Ferrari...stojí defacto zlomek ceny jako nové...a jako ojeta o tom už nemá cenu mluvit vůbec..
Proč je tak velké procento dieselů?? Proč všechny i tradiční automobilky třeba jako Subaru postavilo diesel motor..prostě protože to lidé chtějí..a je jasné z jakého důvodu.
Já s benziny jezdil také..i s velkými..dokonce jsem loni uvažoval nad F01..protože tá se mi líbí...ale bohužel s motorem s kterým jsem ji chtěl...si myslím že by to byla sebevražda. E 65 je mimo můj vkus jak interier tak exteriér.
Ted jsme chtěli se ženou obměnit auto pro ni.. místo santafe....Líbil se mi RR..HSE Sport...jenže v naftě je tam katastrofální 2.7 nebo 3.6 výtvor od PSA...v benzinu to žere i travu kolem cesty..a LPG čkem to mrvit nechci..ostatně jako žadný benzin...
Velice neni dnes z čeho vybrat...prostě žena zatím zůstane u santafe které za skoro 5 let nic nechtělo..najeto 109 tis km... Já zůstanu u 535..protože jak jsem psal ,nemuseje řešit rozvody tak krom spotřebaku jsem najel ted už 118 tisíc za dva roky a to bez toho že by se mi tam neco zosvítilo..nebo neco nefungovalo..prostě to auto jen jezdí...o dynamiku se nebojím páč neni moc aut které se s tím mohou rovnat..a je pravda že mi tam chybí ten zvukový projev...který jsem si u a8 vypiplal z komplet výfuků S5..bylo to super poslouchat to..ale co 535tka zase neni tak zoufalá něco tam slyšet jde je to 6 vál a ten má i v naftě neco do sebe.
Ja nasrany nejsem.Jen pisu sve story se sedmou nic vice.Nepripada mi normalni rozebirat pul motoru pri 200,nebo pri 150 000km,jak kolega v uvodu.to je cele.Ze se vymrdaji ramena podvozek brzdy atd je normani prece,ale ten motor ma vydrzet vice podstatne.za 25let zivota za volantem trucku jsem treba s scanii V8 450ps najel meloun km,a ten motor bal suchy devet let z toho nekaplo...proto me uz tehda V8 dostaly a taky jsem jich uz par mel(jeep,540,745).Co to je kecy o premiove nafte netusim,kvalita nasi nafty stoji vseobecne za hovno,odesel mi vstrik v belgii u MB actros,odtah do servisu v Liege,rozborka motoru a prvni otazka byla kde tankujem?mu rikam tri roky jen Shell CZ...Kroutil hlavou..Taky mam naftu bez dph za 19kc cca,od sefa,nic nekradu,leju do Oplla signum V6cdti co mam do rachoty a jezdi ten opel furt.zadny problem,ale bavor ma furt nejaky problem.Samozrejme,je to rachotina proti sedme,nejede,zvuk jak traktor,huli cerne,ale nevim o nem,jen tankuji palivo.Vlete v zime chyta na prvni uvrat.Jak to shrnu,davat dalsic dvacet za gufera je asi hovadina,udelam je,pak se vysere trubka asi...Nebo to udelam cele za pajdu a budu to tady prodavat za pul roku za stopade...Bmw je asi jen pro fandy,myslim tim V8,zvuk hezky,neco to jede,ale pro bezneho smrtelnika jako ja to je spise ulet.
Scania byla ale nafta ne? Z toho olej moc neteče. Měl jsem Audi V6 a z toho taky chcal olej ventil dekly. 20 000 za gufera je dost peněz, ale nevím kolik stojí matroš a zadarmo ti to nikdo dělat nebude. A neudělá to každý. Už kvůli nastavení motoru, moc mechaniků nemá ani diagnostiku. Ty si plácaj ty svoje VW platformy.
Jozine 450 V8 neni ale verim ze jsi se preklepl,jednu 500 V8 mam doma( koupil jsem ji zanovni od Lunga z Truckfora,urcite znas) a prave V8 trpi na odfuk z ze spodku motoru a tim zvysenou spotrebu oleje,na vedeni se pridava odporovy separator,V8 je proslula spotrebou oleje a praskanim vyfukovych svodu,obojim jsem si prosel,jinak je to drzak.Taky jsem kolikrat premyslel proc osobni auta nevydrzej ani tretinu toho co kamion,pritom porizovaci ceny obou kategorii je casto dost podobna.Ale kdo by potom kupoval ty nekurvici se auta ze,kdo by podporoval ekonomiku,proste sracky se musi vyrabet aby se byznys tocil.
Jozine zkus zmenit viskozitu oleje jestli lijes porad 5w30,mohlo by se to lehce zlepsit,nevim teda jestli ti to kouri jenom po proplynovani nebo uz mas gufera total a huli to i za jizdy.
Jozine zkus zmenit viskozitu oleje jestli lijes porad 5w30,mohlo by se to lehce zlepsit,nevim teda jestli ti to kouri jenom po proplynovani nebo uz mas gufera total a huli to i za jizdy.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
nevím co se ti na tom nezdá, na každém autě prostě po cca 10 letech poleví těsnění, a je jedno jeslti je to V12, V8, R4, rodiče měli escorta 1,8D, kupovali novy za 4 kila, najeli 110km za 16 let, za tu dobu se těsnělo ventilvíko 2x a jednou vana, jinak se na motor nechytlo, ale je prostě normální že guma nevydrží 100let,
jediny co se dělá na benzinákách tak je přetěsnování furt dokola, at je to 316i nebo M5 nebo 750i nebo cokoliv, u nafty taky i když tam je to méně časté kvulí menší pracovní teplotě, ale furt u cca 10 lete nafty musíš stejně přetěsnit klapky, sání, víko, ty nafty co mi sem jezdí sou zechcané ještě víc jak ty benzíny.
a zrovna kamarádovi(je mechanik) teklo víko na 530D, jenže u nafty musíš vyndat vstřiky abys to udělal, 2 nešli ven, hlava musela k odborníkovi i když měl práci "zdarma" tak ho to vyšlo na 50k ,což je stejné jako přetěsnění V8, jenže mu zbyli v autě 3 staré vstřiky, stará řemenice, staré turbo, staré DPF, atd.
jozin - gufera stojí 1500kč na celej motor, mužu ti jedny poslat, můžeš si to vyměnit
o tom že to auto čeká přetěsnění motoru za 50k ví každej kdo tady užívá E65, pokud vám to přijde nerealny dát, tak si to auto nekupujte, jezdětě v E36 316i tam vyjde přetěsnění do 10k, nebo jezdětě v E46 325i tam vyjde to 20k, a nebo si kupte V12 a tam to přetěsnění bude ještě daleko dražší.
jozin7 ono ten tvuj auto bude asi dost pelech, s E65 mám přes 50 zákazníků, dynamic drive jsem řešil dvoum, jeden(najeto 570k), měnil se přední stabík DD za 5k s prací, druhej najeto cca 150k se měnil ventil na DD bloku, cena 3ku s prací. jinak jsem s DD nikdy nic neřešil. brzdovej válec jsem neměnil u E65 nikomu. ted jsem ho měnil na jedné E63 a měnil jsem ho poprvé vživotě.
taky jde o to u koho to servisuješ, většina mechaniku ti umí "vysvětlit" že tě to auto bude stát pořádnej kotel, protože to auto nezná, neví jak to spravit, viz třeba to kolika lidem jsem už spravil převodovku těsněním za 4 kila, atd atd.
servisovat E65 mimo mechaniky kteří tim autem žijou je dost sebevražda, nedávno tu byl pán kterýmu 5 mechaniků během pul roku nedokazalo přijít na prasklou membránu, furt mu měnili cívky, svíčky a tisic dalších věcí, dal 50k za opravu ničeho, ve vysledku se rozhodl že bude jezdit s motorem na 7 válců protože už neměl sílu to řešit, skončilo to u mě, oprava 5 min, 500kč, jenže už měl podpaleny ventily takže se ten motor musel celej udělat.
Sweden - gufera nikdy za jizdy nehuli, vždy je to po rozjezdu z volnoběhu
jediny co se dělá na benzinákách tak je přetěsnování furt dokola, at je to 316i nebo M5 nebo 750i nebo cokoliv, u nafty taky i když tam je to méně časté kvulí menší pracovní teplotě, ale furt u cca 10 lete nafty musíš stejně přetěsnit klapky, sání, víko, ty nafty co mi sem jezdí sou zechcané ještě víc jak ty benzíny.
a zrovna kamarádovi(je mechanik) teklo víko na 530D, jenže u nafty musíš vyndat vstřiky abys to udělal, 2 nešli ven, hlava musela k odborníkovi i když měl práci "zdarma" tak ho to vyšlo na 50k ,což je stejné jako přetěsnění V8, jenže mu zbyli v autě 3 staré vstřiky, stará řemenice, staré turbo, staré DPF, atd.
jozin - gufera stojí 1500kč na celej motor, mužu ti jedny poslat, můžeš si to vyměnit

o tom že to auto čeká přetěsnění motoru za 50k ví každej kdo tady užívá E65, pokud vám to přijde nerealny dát, tak si to auto nekupujte, jezdětě v E36 316i tam vyjde přetěsnění do 10k, nebo jezdětě v E46 325i tam vyjde to 20k, a nebo si kupte V12 a tam to přetěsnění bude ještě daleko dražší.
jozin7 ono ten tvuj auto bude asi dost pelech, s E65 mám přes 50 zákazníků, dynamic drive jsem řešil dvoum, jeden(najeto 570k), měnil se přední stabík DD za 5k s prací, druhej najeto cca 150k se měnil ventil na DD bloku, cena 3ku s prací. jinak jsem s DD nikdy nic neřešil. brzdovej válec jsem neměnil u E65 nikomu. ted jsem ho měnil na jedné E63 a měnil jsem ho poprvé vživotě.
taky jde o to u koho to servisuješ, většina mechaniku ti umí "vysvětlit" že tě to auto bude stát pořádnej kotel, protože to auto nezná, neví jak to spravit, viz třeba to kolika lidem jsem už spravil převodovku těsněním za 4 kila, atd atd.
servisovat E65 mimo mechaniky kteří tim autem žijou je dost sebevražda, nedávno tu byl pán kterýmu 5 mechaniků během pul roku nedokazalo přijít na prasklou membránu, furt mu měnili cívky, svíčky a tisic dalších věcí, dal 50k za opravu ničeho, ve vysledku se rozhodl že bude jezdit s motorem na 7 válců protože už neměl sílu to řešit, skončilo to u mě, oprava 5 min, 500kč, jenže už měl podpaleny ventily takže se ten motor musel celej udělat.
Sweden - gufera nikdy za jizdy nehuli, vždy je to po rozjezdu z volnoběhu
Pořád ale nechápu, proč porovnáváte kamiony. Největší bolest je podle mě stáří. Ani né počet najetých km. Troufám si říct, že když najedu autem denně 400 km, tak za 8 let tam mám pomalu milion a většinou se tyhle věci serou po 10 letech. Budeš jenom měnit spotřební věci. Jenže s autem někdo najede sotva 10 000 km ročně a stáří nezastavíš. Navíc je kamion naftová V8 a tady se bavíme o benzínové V8.
Špatně jsem to s tím kouřovým efektem napsal,myslel jsem jestli mu to kouří při rozjezdu jakože hodně a při každém běžném stání na semaforech anebo jenom když stojí fakt dlouho na volnoběh a pak to proplynuje.Mě to dělá taky lehce ale právě jenom když nechám fakt dlouho běžet na volnobě
h (když dojedu domu,než vyndám nákup,dítě,otevřu garážový vrata apod.)spíš než že bych viděl modrý oblak dýmu tak spíš ten spálený olej cítím.
h (když dojedu domu,než vyndám nákup,dítě,otevřu garážový vrata apod.)spíš než že bych viděl modrý oblak dýmu tak spíš ten spálený olej cítím.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
schweden-pletes se,nebo spise spatne ctes.Napsal jsem 143H 450 V8 streamine,ne model topline...Vim presne vcem jsem travil x let zivota neboj.Je to trojkova generace.K tomu guferu-ja tu vim o jednom co to udela bez demontaze,nejak to vyvazal lanem ci co,nejak mi to vysvetloval u piva,kadopadne na sve 745i sii to opravdu udelal sam.Jarda-neni na tom nic divneho ze po tech letech guma zestarne,jen jsem myslel ze to pozije dele,to je cele.Jarda 330d-to stim VW grup jsem nepochopil,nic od nich nemam ani mit nebudu.
jozin7 píše:schweden-pletes se,nebo spise spatne ctes.Napsal jsem 143H 450 V8.
143H jsi nenapsal,proto ta moje narážka.
To už je kus historie,myslel jsem současné/běžné V8.
143 byla ještě stará poctivá škola.
Na YT je spousta videí na výměnu gufer bez demontáže,ale jak psal Jarda už x krát,než jenom gufera tak vyndat motor a udělat vše.Za předpokladu že si BMW chce člověk nechat tak je to jasná volba,já chci s coupé umřít takže není co řešit


E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
my děláme za 23k polopřetěsnění motoru,
tzn
- gufera na ventilech
- těsnění ventilových vík
- těsnění malých prs
- těsnění pod alternátorem
- přetěsnění vakuovky
- nové tlakové čidlo oleje
celá tadle akce stojí 23k, motor nevyndáváme, ale riziko trubky prostě zůstává, stejně jako nemožnost vyčistit SLS kanály, nemožnost vyměnit rozvodovou lištu za inovovanou, to je prostě riziko každýho, jeslti do toho jde nebo ne.
tzn
- gufera na ventilech
- těsnění ventilových vík
- těsnění malých prs
- těsnění pod alternátorem
- přetěsnění vakuovky
- nové tlakové čidlo oleje
celá tadle akce stojí 23k, motor nevyndáváme, ale riziko trubky prostě zůstává, stejně jako nemožnost vyčistit SLS kanály, nemožnost vyměnit rozvodovou lištu za inovovanou, to je prostě riziko každýho, jeslti do toho jde nebo ne.