Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
7er vs ostatní prémiové vozy
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
ettore tak mi sem hoď tebou schválený seznam aut kterých jsem hoden a já si něco vyberu.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:29, celkem upraveno 1 x.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Xalere, žádný seznam Ti schvalovat nemohu. V tomto případě spoléhám na Tvůj intelekt, se kterým objektivně posoudíš své finanční možnosti a zkušenosti a vybereš auto, které tě finančně nesežere a neokrade o volný čas. Přeji Ti hodně štěstí 

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Krása, hned zítra koupím zlatej sprej a vezmu to taky celý, když zbyde tak i interier.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tvl co to je? 

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
To auto jsem měl k e38 a šlo pryč automat Hrůza a moc se houpe při vysoké rychlosti. Pohodlí lepší oproti normální e38 ale pokud má někdo long s EDC tak lexus nic nenabízí kromě málo místa vzadu na nohy a nudneho svezení
cheater píše:Xaler: a co zkusit tohle https://auto.bazos.cz/inzerat/137135051 ... emecko.php
Jasně to tam píše - druhý odstavec od spoda.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Vypadá to že jsem v kategorii 3


ettore píše:Xalere Tvoje odpověď mě docela pobavila a tak Ti na ni jako chudák a kretén bez intelektu, který dokáže řešit co by kdyby odpovímxaler píše:Jste chudáci, váš intelekt vám umožňuje na BMW klubu řešit co by kdyby. Až mi to řekne někdo normální, že na to auto nemám ruce, ani intelekt tak se nad tím minimálně zamyslím a nejspíše ho co nejdříve vyměním. Od takovejch kreténů jako jste vy mě to vůbec netíží. Blb s pájkou co by chcípl hlady kdyby někomu poradil mi může říkat jaký jsem chudák, žebrák a kolenovrt. Už jsem našel úplně normálního člověka co se mi na to ASK podívá, bez blbejch keců, protože si nejspíše dobře pamatuje jak začínal. Pište co chcete, je mi to fuk, vy co psát neumíte tak posílejte smajlíky, nebo někoho požádejte aby psal za vás.![]()
Začnu trochu zeširoka. Každé auto za svoji životnost projde vlastnictvím, které můžeme zjednodušeně rozdělit do následujících kategorii:
1. kategorie - Boháči. Jsou to lidé nebo firmy, kteří dorazí do showroomu, nakonfigurují si auto podle svých představ a své kapsy a zaplatí za něj plnou cenu. Ti zažívají naplno feeling z nového auta podle svých představ. Jakýkoliv problém na autě řeší s autorizovaným servisem, protože auto je v záruce a nemají důvod hledat někde jinde. Poté co je auto omrzí nebo splní jejich požadavky se auto prodá další kategorii a to jsou
2.kategorie - realisté. Mají trochu hlouběji do kapsy, ale pořád jsou schopni si koupit relativně zánovní auto pro ně za výhodnou cenu. Dlouho se přehrabují v těch, které odložila první kategorie, aby se konfigurace a cena alespoň trochu blížila jejich představám. I potom alespon částečně zažívají feeling auta, které už není úplně nové. Servis, pokud je ještě auto ve speciální záruce od showroomu, který má zájem zánovní auto prodat, řeší v autorizovaném servisu, ale po ukončení záruky to začíná. Náklady je přeci jen nutí hledat řešení po neautorizovaných servisech a garážnících a tam kde to jde, často svoje auta vylepšují pro lepší ekonomiku provozu LPG. S přibývajícím počtem kilometrů jejich ochota udržovat technický stav na podobné úrovni jako v době pořízení slábne a v okamžiku kdy začínají tušit, že se blíží nějaký finančně náročnější servis, se auta zbavují a následuje poslední kategorie:
3. kategorie - dojížděči. Tato kategorie má bohužel ze všech kategorií nejhlouběji do kapsy. Jsou to lidé, kteří se snaží odjezdit auto až na vrakoviště. Kupují si auto na horizntu životnosti, s některými díly a součástkami daleko za hranicí opotřebení. Trpí snem, že mají v autě, které ve většině případů připomíná pelešinu, stejný feeling jako jejich první majitelé. Většinou nemají prostředky na to aby případné náhradní díly kupovali od výrobce a tak jezdí po vrakovištích, hledají na internetu a snaží se ještě smlouvat ceny , které jsou hluboko pod cenami nových originálů. Na opravy u garážníků nemají prostředky a tak se snaží vše opravovat svépomocí. Návody na technologicky náročné opravy hledají na internetu a forech a strašně se diví , když mechanici, nebo specialisté nejeví ochotu být pro všechny filantropy a s každým dojížděčem řešit jeho technický problém. Nadávají na výrobce, že není schopen vyrobit auto, které vydrží 20, 30 , 50 let a bylo ve stejné kondici jako když si ho boháč odvážel ze showroomu. Jejich opravy samodomo s nářadím z OBI v lepším případě končí nahrazením většího průšvihu menším a to jen do té doby, dokud to přeci jen nezvládnou a auto končí na vrakovišti.
Aby to bylo ještě trochu komplikovanější, každé auto je vyrobeno pro určitou společenskou vrstvu lidí. Vyšší vrstva si dovolí koupit 7er, S klasse, A8, panameru atd. Pro střední a nižší vrstvu si při svém intelektu určitě najdeš příklady sám Xalere. Problém nastává, když si dojížděč koupí auto, které bylo primárně určeno pro vyšší vrstvu, než do které sám patří a ke vší smůle ještě od dojížděče s autem těsně před smrtí.
A to je Tvůj problém Xalere. Pořídil sis auto od dojížděče. Na jeho udržování v provozu rozhodně nestačí mít intelekt a ruce. Pro servis takového auta potřebuješ hlavně PENÍZE a ZKUŠENOSTI. Podle Tvých příspěvku máš bohužel obojího poskrovnu. Půl roku oprav stylem pokus omyl z tebe Snejka neudělá. Pořiď si auto alespoň z pozice 2. kategorie - realisté a které je určené pro společenskou vrstvu do které patříš. Čas, který jsi věnoval opravám, věnuj svým dětem o jejichž bezpečnost máš tak příkladnou péči. Budou na něj vzpomínat určitě raději, než na fotříka, který čas po práci a víkendech strávil ponořený do půli pasu v autě.
Přeji Ti vše dobré
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Všichni tam jsme 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Vsichni jsme s tema pastikama v kategorii 3... Jen malokdo pri fatalnim problemu ty auta reinkarnuje. Pokud se ma dit vzkriseni, musi ten pekac stat za to, jinak je to vetsinou konecna...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Evidentne pisu hoooodne pomalu... To bude tim zranim u toho -)
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
No když to vemu hlouběji tak má sice ettore pravdu ale ještě mi tam chybí jeden bod.
Správně by ta tabulka měla mít 4 body.
S jedničkou a dvojkou souhlasím a bod číslo 3 bych dal až na 4té místo.
Bod číslo 3. bych označil jako:
3. Kategorie naivní realisté - to jsou lidé co si koupili auto od 2 nebo třetího majitele většinou a auto má nějaký slušný servis za sebou.
Jelikož se trochu v autech vyznají tak si projdou komplet auto před koupí a projedou ho případně se servisním technikem projdou stav.
Auto jim skvěle funguje protože 1-2 majitel se opravdu staral a vybral si dobrý kousek - nějaký rok auto chce jen základní spotřebák ale občas se objeví větší závada. Kterou bud v neautorizovaném servise nebo sám dokáže opravit z kvalitních dílů
Tito majitelé protože si dobře vybrali dokážou auto stále ještě uservisovat ale musí jej umět ve správnou chvili prodat než se začnou kazit zásadní věci za velké fin. částky a pak by se propadli o kategorii níž ...
Problém u těchto lidí nastává pokud si jej nechají déle a auto začne být finančně nákladnější a začnou spadat do kategorie 4.
Pokud auto včas prodají ještě se kategorie č.4 chvilku povozí než auto umře. Případně je čeká dražší a dražší servis.... který následně nemusí ustát.
Osobně já jsem řešil blbosti z velké části sám servisoval něco v servisu a vždy kvalitní díly občas originál ale poslední 3 roky jsem měl mít už jiné auto.... Začínám bilancovat mezi kategorií 3 a 4.
Doufám že vám nevadí můj pohled k bodu číslo 3.
Správně by ta tabulka měla mít 4 body.
S jedničkou a dvojkou souhlasím a bod číslo 3 bych dal až na 4té místo.
Bod číslo 3. bych označil jako:
3. Kategorie naivní realisté - to jsou lidé co si koupili auto od 2 nebo třetího majitele většinou a auto má nějaký slušný servis za sebou.
Jelikož se trochu v autech vyznají tak si projdou komplet auto před koupí a projedou ho případně se servisním technikem projdou stav.
Auto jim skvěle funguje protože 1-2 majitel se opravdu staral a vybral si dobrý kousek - nějaký rok auto chce jen základní spotřebák ale občas se objeví větší závada. Kterou bud v neautorizovaném servise nebo sám dokáže opravit z kvalitních dílů
Tito majitelé protože si dobře vybrali dokážou auto stále ještě uservisovat ale musí jej umět ve správnou chvili prodat než se začnou kazit zásadní věci za velké fin. částky a pak by se propadli o kategorii níž ...
Problém u těchto lidí nastává pokud si jej nechají déle a auto začne být finančně nákladnější a začnou spadat do kategorie 4.
Pokud auto včas prodají ještě se kategorie č.4 chvilku povozí než auto umře. Případně je čeká dražší a dražší servis.... který následně nemusí ustát.
Osobně já jsem řešil blbosti z velké části sám servisoval něco v servisu a vždy kvalitní díly občas originál ale poslední 3 roky jsem měl mít už jiné auto.... Začínám bilancovat mezi kategorií 3 a 4.


Doufám že vám nevadí můj pohled k bodu číslo 3.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Pak je kategorie 8-xaler. Člověk,který bere auto jako kus plechu a zároveň chápe, že život je příliš krátký a co je dnes nemusí být zítra. Dnes najeto skoro 200 kilometrů, na palubce svítí standardní kontrolky (žádná nepřibyla takže pytle a pásy, motor se rozsvicí tak každý třetí den) Sice bez klimy, ale jede to a zítra v 5:05 zase odjezd z boxů.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Xaler však to je v pohodě. Přes léto vydržíš bez klimy. Dřív ji neměl nikdo a žijou. Něco došetříš, tu sedmu prodáš třeba za 40 a za kilo seženeš Touarega 4.2 MPI na pružinách a pohoda. Akorát bych už do tý sedmy moc nevrtal, ona by to nemusela taky vydžet.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:30, celkem upraveno 1 x.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Touarega, nebo Phaetona bych chtěl jen kvůli V10 TDI. Pro mě je to technicky zajímavý motor, který brzy zmizí a už nikdo nic podobného nikdy nevyrobí. Na pružinách nikdy, na to jsem háklivý. V okamžiku kdy pochopím NCS expert bude většina věcí vyřešených, pak stačí sehnat poškozený zesík a jiné ovládání klimatizace a bude všechno makat.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ty vole sorry ale tohle už ani já nedávám
Víš kolik stojí jen brzdy na tuarega V10??? Tam je to úplně jinde ty pálky …
Teď už i já mam pocit ze si znás děla srandu …

Víš kolik stojí jen brzdy na tuarega V10??? Tam je to úplně jinde ty pálky …
Teď už i já mam pocit ze si znás děla srandu …

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Touareg je pro socky, hlasuju pro Bentley, to doma poladis za pul dne a za pár korun.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Jo a málem bych zapomněl, že k tomu nepotřebuješ zadnyho zasranyho smudlu s pajkou.jazet píše:Touareg je pro socky, hlasuju pro Bentley, to doma poladis za pul dne a za pár korun.