Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
7er vs ostatní prémiové vozy
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Však ale přece má bezpečné a bytelné auto. Sice temu možná upadne kolo, ale to je vedlejší.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Kurevtore, já si tě vážím za to jak děláš BMW klub lepší. To není vzbuzování lítosti, jen upozornění jak se sen změní v peklo. Pokud si to někdo chce koupit tak by měl vědět co ho čeká. Já na tom autě jsem schopen cokoliv opravit, ale nějak to prostě nejde. Klidně si půjčím traktor s hydraulikou a vyndám motor když to bude mít smysl. Je to fakt jinej svět. Auta si servisuju normálně. Neřeš moje ASK v tom se rejpu už jen z principu, protože to nemohu furt rozlousknout. Považuješ mě za kolenovrta a řekni mi upřímě jestli bys u toho mého konkrétního auta vytáhl z peněženky 100-200 litrů a poslal ho do opravy? Myslíš, že nejsem schopen přemostit optiku, nebo něco přehodit? Ono to ale takhle nefunguje víš. Ohledně topení byly v hajzlu ventily a jsou nové, bylo přicpané topení, je nové, byla vyplavená zásuvka ovládání klima a je nová, mám dva rezervní ventilátory a zapnu topení a teplej vzduch z toho stejně nejde. Včera když jsem jel z práce tak 16 stupňů byl studený vzduch 16,5 horký vzduch. Nic mezi tím a dnes je to už zase jinak. Proč když je zima jako v prdeli a dám větrák na max tak z toho jde vánek znatelný tak na tváři. To auto nikdy nebude fungovat a můžu se třeba postavit na hlavu. Když nějaký problém vyřeším tak se objeví tři nové. Jak jsem psal už stokrát. Každý den jiné auto. Proč se mi začal vracet volant když to před pár dny odmítal udělat. Mizí mi tam řídící jednotky aniž by se po nich to auto shánělo. Jak je to kurva možný, proč to žádné jiné auto nedělalo. Opravoval jsem eskový mercedes, sežraný až hrůza, ale když jsem něco opravil tak to prostě tak bylo, ještě bez origo diagnostiky. Na BMW mám naprosto všechno co potřebuju. Když vyřeším jednu jednotku, posere se jiná, všechno změřím nic nenajdu a funguje, nebo naopak celý svazek zmizí a přesto funguje. Je mi u prdele co si o mě myslíte, pokud se tu někdy někdo zeptá na E65 cítím potřebu ho upozornit a napsat pravdu, bez ohledu na to jestli mi ten sráč jezdí, nebo ho ještě mám. Nevím co koupím, ale neexistuje nic horšího!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Seš fakt tak retardovanej, že nedokážeš pochopit, že jsi koupil hovno a proto a jenom proto máš tyhle problémy?xaler píše:výblitek
Nepřijde ti trapný ignorovat fakt, že většina lidí co si koupili normalní e65 tu jenom jezdí. Případně když mají nějaký problém tak ho opraví a jezdí dál?
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Je tu spousta lidí co sem nechodí, měli E65 a rádi se jí zbavili, nebo se jí museli zbavit. Pak sem chodí pár lidí pro který je to totál kůl masturbační kára a ty sem píšou ty nesmysly co tu deset let čtu.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Na trola nereagovat, jinak se ho nezbavite.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Všichni v mém okolí, kteří koupili nejlevnější vrak v inzerci mluví o tom modelu stejně jako xaler o e65... a je úplně jedno, jestli je to Opel, Škoda nebo Mercedes. Proč asi nejlevnější auta jsou nejlevnější?
Já sám osobně jsem jezdil/jezdím dvěma auty, o jejíž motorech se na internetu píše, že s výměnou oleje se v podstatě mění půl motoru včetně nové hlavy (protože praskne každou chvíli). Světe div se, s jedním jsem zmáknul 50 tisíc a pak ho nechal bráchovi, s druhým mám najeto tak 120 tisíc a ani u jednoho se neprojevila žádná z "obvyklých závad". Ono to taky je trošku o tom, chovat se k autu normálně.
Je to prostě z velké části o tom, nekoupit první vrak. Proto to taky chci řešit s dostatečným předstihem.
Já sám osobně jsem jezdil/jezdím dvěma auty, o jejíž motorech se na internetu píše, že s výměnou oleje se v podstatě mění půl motoru včetně nové hlavy (protože praskne každou chvíli). Světe div se, s jedním jsem zmáknul 50 tisíc a pak ho nechal bráchovi, s druhým mám najeto tak 120 tisíc a ani u jednoho se neprojevila žádná z "obvyklých závad". Ono to taky je trošku o tom, chovat se k autu normálně.
Je to prostě z velké části o tom, nekoupit první vrak. Proto to taky chci řešit s dostatečným předstihem.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Zase další téma zasrané kecama toho idiota.
Xaler, ty si opravdu myslíš, že všechny ty auta jsou stejné jako to tvoje?
Xaler, ty si opravdu myslíš, že všechny ty auta jsou stejné jako to tvoje?
e66 750Li
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ano myslím a netroufl bych si napsat stejné, neposere se to třeba každý den, ale každý týden. Ono dost věcí se opraví samo, nebo to lidi neřeší a jezdí. Zeptal bych se třeba komu z vás blbnou zadní opěrky hlavy a vrtule chladiče klimatizace. Vy to stejně nepřiznáte tak to nemá cenu ani vytahovat.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
myslim, že jsi prvníxaler píše:Zeptal bych se třeba komu z vás blbnou zadní opěrky hlavy

nevim co by na nich mělo blbnout, sednu, vyjedou nahoru a jedem...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Mě občas vyjedou nahoru ikdyž jedu v autě sám.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tak se příjeď presvědčit...
Konkrétně moje auto:
Za 4 roky vlastnictví a 70k km se posralo:
Klimapanel (3k)(ale u ten sem asi odpálil sám, když sem dodělával webasto a neodpojil baterku, zajiskřilo to
)
DSC jednotka(4k), videomodul(2k), L7(9k)-to jsem jezdil 2 roky se špatnym, protože prostě jenom hrály slabě basy, jinak to nešlo poznat.
jednotka webasta(5k), laser navi(3k)
Umřelo vyrřívání ACC- to jsem jen odkódoval, ale funguje normálně dál, pouze těch 14 dní v roce kdy sněží si musím dávata bacha, kdybych to chtěl opravit, tak jiný senzor stojí tuším 3k.
Na CDC zatuhly dvířka a musely se vyčistit a promazat.
Takže v průměru 6500,- za rok - Je to starší auto a žádná elektronika nebude fungovat věčně, ale opravdu to není žádná tragédie. Když nekoupíš vrak, tak to funguje.
Na motoru se měnila vodní pumpa, přetesnovala vakuovka a měnily LPG vstřiky(kompletní přetěsnění proběhlo už předchozím majitelem).
Měnil se čep stěrače, který byl zatuhlý a umřel motorek ostřikovačů.
Na podvozku se dělaly komplet ramena, řízení a brzdy.
A to je vše, auto funguje a jezdí bez problému. Nastartuju dálkovym cestou k autu
Vlastně pár závad mám, rozlepuje se protection glass u řidiče a nefungují CA kliky.
Na diag svítí chyba termostatu(protože je snížený) a chyba čidla sání(i když čidlo funguje).
To jsou zkušenosti majitele. který koupil pěknou e66 za 300k.
Ty auta jsou držáky, jen se k tomu musím dobře chovat majitelé...
A ty už prosím uklidni svoje ego a přiznej, že si to posral a udělal chybu při nákupu konkrétního kusu.
Kdyby si poslechl rady, který se tu opakujou 1000x tak by si nebyl v takový prdeli.
Kdyby ses nás tu zeptal, jestli je dobrej nápad koupit sedmu za 50k, každej by ti tady řekl, že to musí být vrak...
PS: teď mi měnily zadní oko na pojišťovnu(něco na to při bouřce spadlo) a cena byla 48 000 okno + 1500 práce. Zhruba stejně jako celý tvoje auto, takže se přestaň vztekat, že ti na tom nic nefunguje.
Konkrétně moje auto:
Za 4 roky vlastnictví a 70k km se posralo:
Klimapanel (3k)(ale u ten sem asi odpálil sám, když sem dodělával webasto a neodpojil baterku, zajiskřilo to

DSC jednotka(4k), videomodul(2k), L7(9k)-to jsem jezdil 2 roky se špatnym, protože prostě jenom hrály slabě basy, jinak to nešlo poznat.
jednotka webasta(5k), laser navi(3k)
Umřelo vyrřívání ACC- to jsem jen odkódoval, ale funguje normálně dál, pouze těch 14 dní v roce kdy sněží si musím dávata bacha, kdybych to chtěl opravit, tak jiný senzor stojí tuším 3k.
Na CDC zatuhly dvířka a musely se vyčistit a promazat.
Takže v průměru 6500,- za rok - Je to starší auto a žádná elektronika nebude fungovat věčně, ale opravdu to není žádná tragédie. Když nekoupíš vrak, tak to funguje.
Na motoru se měnila vodní pumpa, přetesnovala vakuovka a měnily LPG vstřiky(kompletní přetěsnění proběhlo už předchozím majitelem).
Měnil se čep stěrače, který byl zatuhlý a umřel motorek ostřikovačů.
Na podvozku se dělaly komplet ramena, řízení a brzdy.
A to je vše, auto funguje a jezdí bez problému. Nastartuju dálkovym cestou k autu
Vlastně pár závad mám, rozlepuje se protection glass u řidiče a nefungují CA kliky.
Na diag svítí chyba termostatu(protože je snížený) a chyba čidla sání(i když čidlo funguje).
To jsou zkušenosti majitele. který koupil pěknou e66 za 300k.
Ty auta jsou držáky, jen se k tomu musím dobře chovat majitelé...
A ty už prosím uklidni svoje ego a přiznej, že si to posral a udělal chybu při nákupu konkrétního kusu.
Kdyby si poslechl rady, který se tu opakujou 1000x tak by si nebyl v takový prdeli.
Kdyby ses nás tu zeptal, jestli je dobrej nápad koupit sedmu za 50k, každej by ti tady řekl, že to musí být vrak...
PS: teď mi měnily zadní oko na pojišťovnu(něco na to při bouřce spadlo) a cena byla 48 000 okno + 1500 práce. Zhruba stejně jako celý tvoje auto, takže se přestaň vztekat, že ti na tom nic nefunguje.
e66 750Li
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Však xaler se ptal Jaraxe a ten mu řekl ať na to sere. Tak v čem je problém?
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ten větrák ti může foukat málo, protože máš auto v úsporném režimu -> slabá baterka. Jedna z prvních věcí, kterou ten power managment odpojí je právě tohle snížení maximálního foukání - když si to dáš na max, tak to musí být fičák. Klidně může být taky problém s ventily topení a další věci. Třeba to odjíždění volantu je také deaktivované kvůli úspornému režimu, nevím...
Nicméně u tebe příčina všech problémů je jasná - prostě jsi za to dal málo peněz a ještě jsi si to ani neprohlídl, takže máš nejvíc vyjetou sračku v Evropě a proto se tak projevuje
A nedávej do toho prosím už ani korunu, protože to prostě nemá cenu. Udělal si risk, "překvapivě" nevyšel, ale musíš si posypat hlavu popelem ty, to auto za to nemůže.
Já bych ti Martty doporučil se spojit s Buldou, má super hezkou E66 teď v inzerci - neznám to auto, ale určitě by to mohlo být zajímavé na koupi
Nicméně u tebe příčina všech problémů je jasná - prostě jsi za to dal málo peněz a ještě jsi si to ani neprohlídl, takže máš nejvíc vyjetou sračku v Evropě a proto se tak projevuje

Já bych ti Martty doporučil se spojit s Buldou, má super hezkou E66 teď v inzerci - neznám to auto, ale určitě by to mohlo být zajímavé na koupi

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Dneska jsem si posral paty na botách, když jsem sral v lese. A může za to hajnej, protože tam nepostavil TojTojku.
Nebo za to může výrobce bot, že tam nedal blatník proti odpadavajicim hovnům?
Nebo za to může výrobce bot, že tam nedal blatník proti odpadavajicim hovnům?
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ten ventilator nefouka a netopi to, protoze bude problem s klapkama
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
opěrky ???xaler píše:Ano myslím a netroufl bych si napsat stejné, neposere se to třeba každý den, ale každý týden. Ono dost věcí se opraví samo, nebo to lidi neřeší a jezdí. Zeptal bych se třeba komu z vás blbnou zadní opěrky hlavy a vrtule chladiče klimatizace. Vy to stejně nepřiznáte tak to nemá cenu ani vytahovat.



Tvojí zajímavou myšlenku ...manstrubační auto ...ano potvrzuji .... kochám se pohodlím a jízdou na klobouk


auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
HyndaDan píše: Ty auta jsou držáky, jen se k tomu musím dobře chovat majitelé...
Kdyby ses nás tu zeptal, jestli je dobrej nápad koupit sedmu za 50k, každej by ti tady řekl, že to musí být vrak...
PS: teď mi měnily zadní oko na pojišťovnu(něco na to při bouřce spadlo) a cena byla 48 000 okno + 1500 práce. Zhruba stejně jako celý tvoje auto, takže se přestaň vztekat, že ti na tom nic nefunguje.




auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Odpory určitě ne když tam žádný nejsou, ty by byly v normálním autě, tohle je E65.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Teď se možná pletu, ale těch větráků je tuším víc. Nevím jestli dva druhy nebo více…. No opravte mě kdyžtak.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
nevim jestli odpory, nebo je tam i nějaká elektronika ..prostě se netočí ..rukou joxaler píše:Odpory určitě ne když tam žádný nejsou, ty by byly v normálním autě, tohle je E65.

auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....



