kurevtor píše:dobrá práce
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Problemy e66
Re: Problemy e66
Na ten zadek by šli i 30mm ale to už vylejza moc z auta hlavně okolo zadního nárazníku a hlavně když jsem si auto obcházet tak se mi to po asi 2min přestalo i líbit protože to vypadalo jako tuzingu. Mám na e38 30mm a tam je to úplně v pohodě a nic nevylejza jako u e65. Myslím si že aby to vylejzalo u e38 tak by muselo bejt tak 45mm a to by bylo hnus a nebo jiné kola než mám já
Re: Problemy e66
asi zalezi na ET kol.... ale E38 mi prijde jak extrem, sedmicka na sedmnactkach mi nepripada ok
E38 na devatenactkach s podlozkama je jiny kafe. Ale proste musi to licovat s blatnikem max.

Re: Problemy e66
Jj na e38 17 palců kola to je humus
Re: Problemy e66
Kam kdo jezdíte na geometrii? Zatím jezdím k chlapovi který se specializuje na bmw, mercedes a než odejde do důchodu tak bych rád někoho nového který umí správně zatížit auto atd.
Re: Problemy e66
PrahaV8 - někde je to psáno v manuálu. Stačí si sehnat přesně odměřené závaží a jet dle toho.
Mám pocit to bylo 60-70kg řidič ještě u starších e36-e39.
V manuálu k autu to bylo někde psáno. A pak teprve poté dělat geometrii.
Případně zkopírovat od chlapa co to dělá jeho postupy. Nebude to nic složitého a je to jen pár úkonů.
Osobně mi dělá geometrii s mojí váhou což je nejlepší protože auto jezdí z 60-70procent pouze se mnou.
Od té doby to je ideální a vše v zeleném. Jinak to nemohli pořádně seřídit.
Mám pocit to bylo 60-70kg řidič ještě u starších e36-e39.
V manuálu k autu to bylo někde psáno. A pak teprve poté dělat geometrii.
Případně zkopírovat od chlapa co to dělá jeho postupy. Nebude to nic složitého a je to jen pár úkonů.
Osobně mi dělá geometrii s mojí váhou což je nejlepší protože auto jezdí z 60-70procent pouze se mnou.
Od té doby to je ideální a vše v zeleném. Jinak to nemohli pořádně seřídit.
Re: Problemy e66
Potěš koště....
Vehicle with complete equipment for normal operation with:
2 x 68 kg on front seats (seats in central position); 1 x 68 kg on rear seat (centre); 1 x 21 kg in luggage compartment (centre) and full fuel tank.
Vehicle with complete equipment for normal operation with:
2 x 68 kg on front seats (seats in central position); 1 x 68 kg on rear seat (centre); 1 x 21 kg in luggage compartment (centre) and full fuel tank.
Re: Problemy e66
On se neptal, kolik má koupit cihel a cementu, ale kam zajet.
Re: Problemy e66
No jinak v BMW to nezatezujou vubec, zmeri se vyska a nazdar
Re: Problemy e66
Mne to jednou delal kluv v Chrudimi co jezdim na geo. Presne podle zavazi. Po cele dilne jsme hledali cim to zatizit. Pak rekl, ze je to k hovnu, protoze musim mit spravne natankovano a ty rozdily jsou stejne minimalni, protoze BMW ma male tolerance. Navic mam LPG, takze je kufr castecne zatizeny. Jediny, co me udela, tak spravne nafouka gumy, to je pry taky dulezite.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Problemy e66
Pražáci + spol to mají "z ruky", ale pan Plachý v Loukově (u Bystřice p. Hostýnem) je specialista na geo BMW. Závaží na sedadla jsou samozřejmostí.
Re: Problemy e66
BMW je úplně na nic snad na všechno kromě dílů které tam kupuji. Minule mě přemlouvali že e38 má zadní vzduchové tlumiče a SLS neexistujeinspi1981 píše:No jinak v BMW to nezatezujou vubec, zmeri se vyska a nazdar
Re: Problemy e66
Já bych to právě chtěl podle předpisů BMW které ten můj chlap na STK dodržuje protože než jsem jezdil k němu tak jsem měl vždy uplně sjeté vnitřky pneu po cca roceJaris330D píše:Mne to jednou delal kluv v Chrudimi co jezdim na geo. Presne podle zavazi. Po cele dilne jsme hledali cim to zatizit. Pak rekl, ze je to k hovnu, protoze musim mit spravne natankovano a ty rozdily jsou stejne minimalni, protoze BMW ma male tolerance. Navic mam LPG, takze je kufr castecne zatizeny. Jediny, co me udela, tak spravne nafouka gumy, to je pry taky dulezite.
Re: Problemy e66
No to závaží mají mít na STK užFilozof píše:PrahaV8 - někde je to psáno v manuálu. Stačí si sehnat přesně odměřené závaží a jet dle toho.
Mám pocit to bylo 60-70kg řidič ještě u starších e36-e39.
V manuálu k autu to bylo někde psáno. A pak teprve poté dělat geometrii.
Případně zkopírovat od chlapa co to dělá jeho postupy. Nebude to nic složitého a je to jen pár úkonů.
Osobně mi dělá geometrii s mojí váhou což je nejlepší protože auto jezdí z 60-70procent pouze se mnou.
Od té doby to je ideální a vše v zeleném. Jinak to nemohli pořádně seřídit.

Re: Problemy e66
To je on https://www.firmy.cz/detail/685627-rade ... oukov.html ? Pokud m i nedá závaží na sedačku tak dobrý. Zkusím mu zavolat když nikoho jiného neseženu. Je blízkopavproch píše:Pražáci + spol to mají "z ruky", ale pan Plachý v Loukově (u Bystřice p. Hostýnem) je specialista na geo BMW. Závaží na sedadla jsou samozřejmostí.
Re: Problemy e66
To jezdíte na optickou geometrii, že potřebujete závaží? Nějak to nechápu…
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: Problemy e66
já taky ne , nafoukat kolomatiky aby měla osa stejně jak to má bejt a hotovo vždy se geometrie dělala na prázdným autě , ale chápu, že se někdo bude hádat....Pajk85 píše:To jezdíte na optickou geometrii, že potřebujete závaží? Nějak to nechápu…
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: Problemy e66
Mne delaji geo na 3dcku a tam to zatizeni znazornuji v priprave pred geo.
Re: Problemy e66
Podle BMW musí bejt auto zatížený jinak neuděláš geomterii tak jak máš. Když zapneš geomterii a dáš typ auta a podvozek tak ti to i ukáže kolik musíš kde naložit. Vetšina geometrii je ale trochu univerzální a proto je lepší mít člověka co ti to nastaví přesně podle předpisu. Na geometrii jezdím s 1 autem 1x ročně tak proč si to nenechat udělat přesně za stejnou cenu jako ti to udělají jinde ale blbě 

Re: Problemy e66
Muzes prozradit kontakt na tu geosku v praze pls ?
Re: Problemy e66
No tak to je super.
V kufru mám lpg tím vyrovnam závaží v kufru cca 30-40kg
Manželka přibrala na 67kg tak bude spolujezdec a já zůstanu jako řidič a máme to plus minus autobus jak más bejt
Pamatuji jak říkal jeden technik že Bmw se špatně dělají a hlavně tyto modely ze se musí nějak vyvažovat jinak to nikdy není v zeleném … ale to tu nikdy nikdo nedělal pane…
V kufru mám lpg tím vyrovnam závaží v kufru cca 30-40kg
Manželka přibrala na 67kg tak bude spolujezdec a já zůstanu jako řidič a máme to plus minus autobus jak más bejt

Pamatuji jak říkal jeden technik že Bmw se špatně dělají a hlavně tyto modely ze se musí nějak vyvažovat jinak to nikdy není v zeleném … ale to tu nikdy nikdo nedělal pane…
