Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Stavba E36 328i na zábavu
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Pokud máš staggered setup, vzadu 245 a vpředu 225 pneu tak se není čemu divit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Tipoval jsem podle disků, style 68 byly dvourozměrové, vzadu širší a s jiným ET.Alex89 píše:... Nn, mám na obou nápravách 7.5 a 225 ...
Přetáčivost se dá naladit, chce to např. samosvor a tužší stabilizátor.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 31.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
To všechno mám, samosvor 7.0 kg, stabíky HR, billstein b16 podvozek.Francis píše:Tipoval jsem podle disků, style 68 byly dvourozměrové, vzadu širší a s jiným ET.Alex89 píše:... Nn, mám na obou nápravách 7.5 a 225 ...
Přetáčivost se dá naladit, chce to např. samosvor a tužší stabilizátor.
Geoška bude špatně. Nicméně než se do ní pustím znovu, vyměním veškeré uložení. Přemýšlím jestli powerflex nebo strongflex

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jakou jezdis geo? U e36 je ta nedotacivost celkem castej jev, občas ale pomůže hodně plynu, aby se auto prehouplo na hranu pretacivosti a z te si pak ubírat na zatáčení plynem...
Co se týče jestli fialové nebo červené do náprav - je to úplně jedno, otázkou je, na co se ti podaří sehnat lepší cenu
v tvém případě se u powerflex a blackseries si koupis dvě sady žlutých strongflexu 
Každopádně gumy 225 jsou malo, časem to bude chtít polecit na větší šířku
Co se týče jestli fialové nebo červené do náprav - je to úplně jedno, otázkou je, na co se ti podaří sehnat lepší cenu


Každopádně gumy 225 jsou malo, časem to bude chtít polecit na větší šířku

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Přestaly fungovat blinkry a nešly vypnout dálky?Alex89 píše:Po dlouhé pauze se opět musím ozvat.
Na autě se mezitím udělalo pár úprav, ale nic moc zásadního. Včera jsem ho poprvé zkusil na malém okruhu v mýtě. Musím říct, že vůbec nefungovalo (vůbec myslím opravud vůbec).
Nezatáčelo, pod plynem se chovalo jako Audi. Hrůza. Musím komplet předělat geometrii.

Francis: Co je špatně na dvourozměru?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Dvourozměr u BMW, širší vzadu a užší vpředu + samosvor = nedotáčivost.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
No lze se ohledně rozměru inspirovat tady na tom "dvojčeti"Alex89 píše:Nn, mám na obou nápravách 7.5 a 225.Francis píše:Pokud máš staggered setup, vzadu 245 a vpředu 225 pneu tak se není čemu divit.
Nicméně ohledně geošky a rozměrů kol si nechám rád poradit, aby to zatáčelo a fungovalo

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 3&start=15
.. koukám Federály jakbysmet ?
ano na foto je fed 595 rsr 255/40/17 na 9j et 40 ,predek 10mm podlozka lemy bez uprav, zadek bez podlozky a lehounce prikleple lemy. vzadu to trosku lesti gumu , ale nic co by neslo prezit
geo pr. -3,5 zb 0. zad. -2,5 zb 0.16 celkova
federaly hodnotim velice pozitivne vzhledem k cene ,ale na velkem okruhu 2 kola bomby pak to chce jedno chladici aby se na ne clovek mohl spolehnout a nenicil je pak prehraty je to porat UHP ne slick
loni sem jezdil 235/40 na 9j na okresky,kopce a male okruhy ideal hlavne zduvodu menciho obvodu kola je to hodne poznat na rovinkach,ale na velkem okruhu kde sirka zlepsi prujezdy tak maji 255 navrch i za cenu veciho obvodu , ja to dohnal jeste 3,73 prevodem krapet
jinak ke geu na stopu hlavne nejsem drifter u e36/46 obecne zb na predu kladna je stabilita, 0 neutral , rozbihava veci ochota do zatacek. preferuji 0 skrz velky odklon aby zvysil zivotnost gum mene se 'tahnou' po ceste.
odklon do 2st ideal na okresky rozumna zivotnost gum
nad 2st uz zacinaji vice trpet gumy ale zase na okruhu pouzivme lepe celou sirku gumy
zadek zb rovna se trakce tovarni celkova 0.20 vic nedavat spise ubirat podle nedotacivosti/pretacivosti,ale nikdy nejit pres 0
odklon ideal je o stupen mene nez predek ale nikdy bych asi nechodil pod 1,5 st
tohle je takovy zaklad kolem ktereho se clovek mota vse se samo odviji od podvozku,gum, tlaku vnich ale hlavne na ridici a jeho stylu
geo pr. -3,5 zb 0. zad. -2,5 zb 0.16 celkova
federaly hodnotim velice pozitivne vzhledem k cene ,ale na velkem okruhu 2 kola bomby pak to chce jedno chladici aby se na ne clovek mohl spolehnout a nenicil je pak prehraty je to porat UHP ne slick
loni sem jezdil 235/40 na 9j na okresky,kopce a male okruhy ideal hlavne zduvodu menciho obvodu kola je to hodne poznat na rovinkach,ale na velkem okruhu kde sirka zlepsi prujezdy tak maji 255 navrch i za cenu veciho obvodu , ja to dohnal jeste 3,73 prevodem krapet
jinak ke geu na stopu hlavne nejsem drifter u e36/46 obecne zb na predu kladna je stabilita, 0 neutral , rozbihava veci ochota do zatacek. preferuji 0 skrz velky odklon aby zvysil zivotnost gum mene se 'tahnou' po ceste.
odklon do 2st ideal na okresky rozumna zivotnost gum
nad 2st uz zacinaji vice trpet gumy ale zase na okruhu pouzivme lepe celou sirku gumy
zadek zb rovna se trakce tovarni celkova 0.20 vic nedavat spise ubirat podle nedotacivosti/pretacivosti,ale nikdy nejit pres 0
odklon ideal je o stupen mene nez predek ale nikdy bych asi nechodil pod 1,5 st
tohle je takovy zaklad kolem ktereho se clovek mota vse se samo odviji od podvozku,gum, tlaku vnich ale hlavne na ridici a jeho stylu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 31.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Parádní info. Díky, budu se inspirovat. Jinak s názorem na federaly souhlasím. Za pár korun velmi solidně fungující guma.Shaolin píše:ano na foto je fed 595 rsr 255/40/17 na 9j et 40 ,predek 10mm podlozka lemy bez uprav, zadek bez podlozky a lehounce prikleple lemy. vzadu to trosku lesti gumu , ale nic co by neslo prezit
geo pr. -3,5 zb 0. zad. -2,5 zb 0.16 celkova
federaly hodnotim velice pozitivne vzhledem k cene ,ale na velkem okruhu 2 kola bomby pak to chce jedno chladici aby se na ne clovek mohl spolehnout a nenicil je pak prehraty je to porat UHP ne slick
loni sem jezdil 235/40 na 9j na okresky,kopce a male okruhy ideal hlavne zduvodu menciho obvodu kola je to hodne poznat na rovinkach,ale na velkem okruhu kde sirka zlepsi prujezdy tak maji 255 navrch i za cenu veciho obvodu , ja to dohnal jeste 3,73 prevodem krapet
jinak ke geu na stopu hlavne nejsem drifter u e36/46 obecne zb na predu kladna je stabilita, 0 neutral , rozbihava veci ochota do zatacek. preferuji 0 skrz velky odklon aby zvysil zivotnost gum mene se 'tahnou' po ceste.
odklon do 2st ideal na okresky rozumna zivotnost gum
nad 2st uz zacinaji vice trpet gumy ale zase na okruhu pouzivme lepe celou sirku gumy
zadek zb rovna se trakce tovarni celkova 0.20 vic nedavat spise ubirat podle nedotacivosti/pretacivosti,ale nikdy nejit pres 0
odklon ideal je o stupen mene nez predek ale nikdy bych asi nechodil pod 1,5 st tohle je takovy zaklad kolem ktereho se clovek mota vse se samo odviji od podvozku,gum, tlaku vnich ale hlavne na ridici a jeho stylu
Jen si říkám, jestli už není lepší přejít rovnou na 18". Zvětšit lemy. V 18" je větší výběr a dostupnost pneu nebo se pletu?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No prvně když jsem jel golfem, tak jsem tě potkal v pisoárkách, ale to bylo marný se nějak hlásitAlex89 píše:Ty jo ani nevím kam jsem jel. Některý den bychom se mohli potkat a dát rozpravuMattyX píše:Včera jsem tě potkal jak jedeš z bystrce, myslel jsem že jedeš na okruh , ale tam jsem tě nepotkal ...


Ad gumy ...
Buď můžeš přejít na 9x17 a gumy 255/40 a nebo 18" a 265/35/18 - ale je k tomu pak potřeba mít i difec, dostaneš se průměrem kola kolem 650mm a to je oproti serii 625 už rozdíl :-/ takže 3,73 - 3,91 převod tě pak nemine

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
zdary jak si vyresil vyfuk jako celek komplet od svodu po konec ? ja ho mam v planu tedka delat taky na 2.8 tak laboruju jak to seskládat tech vyrobcu je celkem moc ale slycham většinou zM3 nejlepší kompromis kterej funguje.. nejdriv sem koukal na schmiedmany ale ty mi par lidi uz rozmlouvalo ze za ty peníze ne a co sem koukal v nemecku je ted celkem rozsireny výrobce friedrich motorsport
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 31.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, no já si nakoupil trubky a tlumiče a nechal si ho udělat. Jediné co nemám jsou svody. Ty jsou sériehelikon píše:zdary jak si vyresil vyfuk jako celek komplet od svodu po konec ? ja ho mam v planu tedka delat taky na 2.8 tak laboruju jak to seskládat tech vyrobcu je celkem moc ale slycham většinou zM3 nejlepší kompromis kterej funguje.. nejdriv sem koukal na schmiedmany ale ty mi par lidi uz rozmlouvalo ze za ty peníze ne a co sem koukal v nemecku je ted celkem rozsireny výrobce friedrich motorsport

Roubovat M3 svody není prý úplně plug and play
