Timhle bych se moc neridil, kdyz doporuceny olej pro m62tu je 5W-30

Pokračuj tím,co v motoru bylo tzn.10W40 a je šumafuk,jestli Castrol,nebo Shell a po cca 15 tkm vyměň.MACEK píše:Ahoj, jaký olej byste doporučili pro motor m50b25 nevanos, najeto cca 300tkm, používaný 10w40... má smysl kupovat originál BMW třeba http://www.abv-autodily.cz/?page=detail ... ist=#popis nebo stačí např. Shell HX6,7Děkuji.
čao,
nevím jestli je to co píšeš špatně nebo dobře
řídím se tím, že BMW oficiálně používá oleje Castrol
Castrol na této stránce má přehled doporučených olejů pro BMW
je možné, že ty máš v uživatelské příručce napsaný jiný - nevím
u mojí M54 to sedí
raging píše:Pokračuj tím,co v motoru bylo tzn.10W40 a je šumafuk,jestli Castrol,nebo Shell a po cca 15 tkm vyměň.MACEK píše:Ahoj, jaký olej byste doporučili pro motor m50b25 nevanos, najeto cca 300tkm, používaný 10w40... má smysl kupovat originál BMW třeba http://www.abv-autodily.cz/?page=detail ... ist=#popis nebo stačí např. Shell HX6,7Děkuji.
scoo8y píše:Po přečtení většiny příspěvků z toho jsem moudrý tak napůl:)
Mám E34 520i M50, 170000 nalítáno. Jaký olej použil první majitel netuším, já používal nejdřív Mobil 1 Synt S 5w-40 a naposledy nástupce Mobil Super 3000 X1 5W-40.
Jde o to, že mi asi trochu drnčí pístní kroužky na druhém válci a nerad bych to ještě víc dojebal. Dotaz zní zda lze jiným olejem s jinou viskozitou redukovat drnčení.
Pokud bych ponechal 5w-40 možná bych letos zkusil tento Castrol Magnatec 5W-40 C3.
BTW: olej nikde neteče ani motor ho nežere
scoo8y píše:To ze krouzky budu muset opravit je jasny, ale spis jsem doufal ze b tomu neco trochu pomohli. Na vymenu to zatim neni... kazdopadne 170000 ma;-)
tanner540i píše:Muzes puzit jak 5w-40, tak 10w-40. Nejak ale nechapu, co ma spolecneho olej s pistnimy krouzky?A uz vubec nechapu, jak jsi identifikoval drnceni krouzku na 2. valci