Maly kufr zas az tak nevadi, nejsem stehovak
Hanz píše:jsou tam fakt jiný ceny/sazby a celkově přístup k technice
Mam sestku, edice "skala", tam jen kdyz jedu na STK, vyjde me to na 65k

Ted me ceka repas AS, DD, CCC, pak to zas zacne nekde chcat (jedno jestli voda nebo olej)... ....takze Panamery, co nebude vyjeta do smrti se zas az tak nebojim, schvalne, jestli je drzak na kafe drazsi v Panamere nebo v 6er
Hanz píše:A8 3,0tdi FL jsem vzal cca 2tis zpátky, ale spokojenost, záleží na co to chceš… na dlouhé přelety fakt good, po městě je to otylka
Ted najedu rocne asi 15k, 70 % dalnice, 25 % okresky, 5 % mesto. Z toho polovinu pres leto s sestkou, takze to novy vozitko by byla takova zimni vikendovka (jak to pisu, tak si rikam, ze bych potreboval jeste jedno auto do zimnich sracek

)
Jezdim jako duchodce, "na klobouka". Preferuju pohodli (bod pro A8), ale Panamera se mi zas hodne libi
Hanz píše:Tohle má Vmax 250, 0-100 za 6,1 a 1,9t… spotřeba 7-10, na dálku jsem byl za 7,5 s průměrnou 100. Samo u dojeté necháš klidně kilo za podvozek/vzduch.
To jsou pekny hodnoty

Ale se svym najezdem je mi spotreba celkem jedno. Ten rozdil treba 8 vs 15
l/100km (se svym stylem spis 12) je nejakych 22 (12) kKc za rok. Za to bude tak jedna desticka, to uz me moc nevytrhne
Hanz píše:U dojeté necháš klidně kilo za podvozek/vzduch, některé jsou holé bez výbavy.
To urcite, tohle bych kupoval s nekym, kdo tem autum rozumi

Kilo v kontextu puvodni ceny 2.5M+ mi neprijde az takova tragedie, ale samozrejme je lepsi je usetrit
Hanz píše:Bonusem je velký dojezd díky 80+ litrové nádrži. Malusem kufr omezující banda s AdBlue (přijdeš o pravou boční kapsu v kufru) a nesklopné sedačky (protože jsem kutil, sundal jsem zadní polstrování kufru a zjistil, že mohu oddělat 2 přepážky a v případě potřeby průvlak na lyže podstatně zvětšit).
Panamera tusim, ze ma asi 100
l 
Jinak sklapeci zadni sedacky jsu super, mam je v A6 a diky tomu jde v aute celkem solidne prenocovat, ale tohle nebude mit zadna luxusni limuzina typu 7er, A8, MB-S, Panamera. Nedela se to kvuli zachovani co nejvetsi tuhosti kastle a proto, ze bohaci stafle stejne vozit nebudou
Hanz píše:https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Auto ... tronic.pdf
Paradni test, diky! Osmu celkem znam, zkusim najit neco podobnyho o Panamere
