Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
pokud koupíš dojezdové kolo užovku není to tak strašné a kufr fka není zase tak malej přeci... ale chápu že to nikdo nechce mít zasekané rezervou.
Myslím si že dnešní majitelé Fka nejsou žádní chudáci a raději jezdí na runflatech či mají pojištění s lepící sadou...za 10let to bude jiné budou to auta za 150k a to už budou moci mít všichni....ti se pak rozhodnou.
Osobně taky nemám rezervu a spoléhám na lepící sadu a asistenci 100km od baráku není to moc ale aspon něco.
Myslím si že dnešní majitelé Fka nejsou žádní chudáci a raději jezdí na runflatech či mají pojištění s lepící sadou...za 10let to bude jiné budou to auta za 150k a to už budou moci mít všichni....ti se pak rozhodnou.
Osobně taky nemám rezervu a spoléhám na lepící sadu a asistenci 100km od baráku není to moc ale aspon něco.
já jsem též neměl defekt 35 let. Loni 3x. Poprvé na dálnici v uzavírce, po 500m zůstal jen disk - odtahovka, podruhé jsem použil lepící sadu v 55°C na slunci - zalepil se ventilek, pak se roztavil kompresor - odtahovka, potřetí jsem už měl dojezdovku - za 10min bez odtahovky je asi lepší, hlavně když spěcháš. Tož tak.
muj otec bohužel chytil v noci cestou do chorvatska nějakej šrapnel do pneumatiky a ta mu ji krásně rozřízla ... v 530xd měl velkou radost a lepící sada mu nepomohla a asistenci co měl v čr mu byla k ničemu.
Takže přespali v nějaké vesnici a motelu a ráno naháněl v další vesnici servis .... no den v trapu a sehnal něco sice a další večer odjížděli stím že má jinou značku pneu a nějak dojede i zpátky ....
Takže toto se muže stát každému z nás v tu nejhorší chvíli na konci světa v pustině nebo v rumunských lesích taky fajn zážitek a nikdy nevíme kde co na cestách 1000km a více muže být ...
Pokud člověk jezdí po čr vždy to nějak vymyslí případně někomu zavolá nebo má asistenci ...
PS: V tom Rumunsku jsme rezervu měli ale jeden odháněl psy kterých běhá po Rumunsku spousty navíc v lese v a noci super zážitek a druhej měnil rezervu ..nemít rezervu opravdu nevím co bychom dělali....navíc tam nebyl signál takže opravdu konec světa a řešení bylo velice málo
Takže přespali v nějaké vesnici a motelu a ráno naháněl v další vesnici servis .... no den v trapu a sehnal něco sice a další večer odjížděli stím že má jinou značku pneu a nějak dojede i zpátky ....
Takže toto se muže stát každému z nás v tu nejhorší chvíli na konci světa v pustině nebo v rumunských lesích taky fajn zážitek a nikdy nevíme kde co na cestách 1000km a více muže být ...
Pokud člověk jezdí po čr vždy to nějak vymyslí případně někomu zavolá nebo má asistenci ...
PS: V tom Rumunsku jsme rezervu měli ale jeden odháněl psy kterých běhá po Rumunsku spousty navíc v lese v a noci super zážitek a druhej měnil rezervu ..nemít rezervu opravdu nevím co bychom dělali....navíc tam nebyl signál takže opravdu konec světa a řešení bylo velice málo

Tak mame v rodine treti BMW.Ja mam pres 6let 745i,otec od me dcery ma e65 730d a dcera ma ted e 60 530d.M packet atd.pekne to je od pohledu nerikam ze ne.Je to celkem zive,urcite vice nez e65 se stejnym motorem,ta vaha je znat.ackoliv je to podstatne novsi auto nez nase sedmy,uvnitr to stoji za h.ty dvere naprosto priserne,myslim ty ovladace.vse je takove ,,levnejsi,,od pohledu nez v sedme.Na druhou stranu jezdi se stim podstatne lepe po meste myslim,parkovani atd.nez s e65.radio v tom hraje jakoby chcal na plech,oproti Prologic7 teda.dcera je samozrejme nadsena,ja ji to nebere,proti oktave 2 je to skok,ale ze byto bylo neco extra to nevim.Jak ctu na 5er jaka to neni ikona a raketa,myslim e60 530d,tak to vidim jinak...
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
teda to je docela úchylárna, ne?zzeli píše:Ja toho Vanka uvadim jen kvuli umisteni kompresoru, protoze me to zaujalo a ani jsem si nebyl jisty, jestli to kompresor je. A nechci ten kompresor mit umisteny tak, jak jsem zatim videl, protoze chci vozit i rezervu, takze abych dal pak do kufru aspon igelitku s rohlikamaAz teda vubec poridim to auto



Co se týče Fka. Kdo by si mohl do eFkový sedmičky proaktivně hodit rezervu do kufru?


prekvapuje me,ze to nema ani parkovaci senzor...nema to vlastne nic,mala obrazovka,bez navi,sedacky rucni,holobyt.jedine pozitivum petky je ze jede jakoby zlehka,proti sedme.motor 530d 160kw,typicky projev nafty,zatlaci te a pak to zdechne,tocit ho nema smysl.spotreba kolem 8litru pise.(snad to nikdo necte z 5er....)
ja s e60 moc zkusenosti nemam.parkrat jsem jel v 545i,v nemecku,jak jsem jel pro svou sedmu,a v ni jako nebylo vubec nic...nepochopitelne.muj sef ma M5 e60,507ps,od nova koupene,zadna plecka stocena,a to je diametralne rozdilne auto nez je 530d.to nemuzes vedle sebe ani postavit,nicim,vykonem,zvukem,odezvou na vse...ale bezna e60 je plecka proti sedme.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
tak je to M5
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Trochu OT, ale jazdil som teraz pár dní fungel Octaviu v skoro full vybave, nebol to Laurin ale tá hned druhá najvyššia, automat, diesel, atd. čakal som, že to bude mať aspoň nejaký wow efekt že je to nové, ten interiér atd, ale vobec, práveže som sa tešil späť do sedmy a vobec mi ten interier ani materialy ani nič nepríde zastaralé. Motor slabý, automat radil OK, výbava bola samo slabšia ako v sedme o dosť (a vravím že to bol skoro strop). Nechápem ako niekto môže za to dať 26k €.
Čo ma prekvapilo boli vibrácie studeného motoru, a pazvuky v interiéri, drnčenie plastov a to bolo nové auto, nechcem to vidieť za 200t km, moja sedma za studena trochu vibrácie ale keď sa zohreje tak sa to stratí, z čoho som velmi prekvapený, v sedme je ten diesel kultivovaný ako bežné benzínové 4 valcové autá. Samozrejme so sedmou V8 atd sa to nedá porovnávať.
Inak sranda je, že ako ludia berú tie autá, teraz som sa s niekým bavil, lebo chce kúpiť auto, a hovoril som že nech zoberie sedmu, top vozenie za tie peniaze, a človek mi povedal že hmm to má strašne zastaralý a hnusný interiér
pritom pre mňa je ten interiér úplne top - mám rád rovné línie uhladené, drevodekor, a displej tomu ešte dodáva nadčasovosť, že to ani dnes nevyzerá vôbec ako auto vyvinuté v podstate ešte v 90tych rokoch, a takisto aj tie budíky, fakt ako krajší interiér asi by som sa musel hodne dlho zamyslieť, samozrejme z nejakých dostupných áut.
Ale tak asi mám nejaký divný vkus, lebo pre vela ludí je aj pred FL 7er najhnusnejšie auto, ale mne sa zase naopak velmi páči, viac ako FL, predok je taký agresívny, a zadok je zaujímavý.
Čo ma prekvapilo boli vibrácie studeného motoru, a pazvuky v interiéri, drnčenie plastov a to bolo nové auto, nechcem to vidieť za 200t km, moja sedma za studena trochu vibrácie ale keď sa zohreje tak sa to stratí, z čoho som velmi prekvapený, v sedme je ten diesel kultivovaný ako bežné benzínové 4 valcové autá. Samozrejme so sedmou V8 atd sa to nedá porovnávať.
Inak sranda je, že ako ludia berú tie autá, teraz som sa s niekým bavil, lebo chce kúpiť auto, a hovoril som že nech zoberie sedmu, top vozenie za tie peniaze, a človek mi povedal že hmm to má strašne zastaralý a hnusný interiér

Ale tak asi mám nejaký divný vkus, lebo pre vela ludí je aj pred FL 7er najhnusnejšie auto, ale mne sa zase naopak velmi páči, viac ako FL, predok je taký agresívny, a zadok je zaujímavý.
