Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Stavba E36 328i na zábavu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
riman
Registrovaný
Příspěvky: 430
Registrován: pát 30.09.2011 00:00

#161 Příspěvek od riman »

http://auto.bazos.cz/inzerat/61591490/B ... i-V12-.php ale to uz jsou preci jen velke a tezke potvory.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#162 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Hlavně e36 mám problém s redukcí u vícepístku, tam je nejlepší jít rovnou do brembo 18Z + 345mm CSL kotouče a R18 ;) Blbě vychází i ta rozteč, lepší je jít do radiálního uchycení brzdičů v tomhle případě ;)

Ad brzdy 750 - je to atyp brzdič jako všechny vícepístky od ATE, je v tom deska menší než u e38 brembo a ještě k tomu se do ní nedá sehnat performance náhrada, ale obyč trw nebo ate ;) Jedinou výhodu mají pro majitele e34/32 kteří to nasadí P&P a jízda, ale ve finále jsou vlastně k ničemu ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
kovaljuk
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: stř 05.10.2011 00:00
Bydliště: Praha

#163 Příspěvek od kovaljuk »

MattyX píše:Já bych mezistupeň typu brzdy z m3 vynechal a šel bych o krok dál :twisted: :lol:

Já taky, rozhodně pro auto o kterym je tenhle topic :D
Nicméně pro klasickou 328 na běžný ježdění jako má třeba Fabledwarior naprostej ideál. Oproti 2,8 to fakt brzdí a i ten průměr kotouče v kole je znát...
fabledwarrior píše:Sakraaa, ja jim to schvalne zatajil, protoze o nich sam premyslim a ty si toho tady vsimnes :D
Neboj, oni na tebe počkaj :wink: Každej chce za nižší cenu jenom předky a to si to radši nechám...
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#164 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

kovaljuk píše:
fabledwarrior píše:Sakraaa, ja jim to schvalne zatajil, protoze o nich sam premyslim a ty si toho tady vsimnes :D
Neboj, oni na tebe počkaj :wink: Každej chce za nižší cenu jenom předky a to si to radši nechám...
Tak to je dobře, mě by se líbil komplet se znáčkama ///M jak jsi psal:D Bohužel to pro mě není jen tak, to člověk musí nechat obrousit, nabarvit, zvýraznit ///M, potom repas těch třemenů, pak nějaký vhodný kotouče a desky a hmm... dost peněz v prdeli. Ale ikdybych je měl prozatím hodit do krabice, tak už mi neutečou. Já se ti ozvu=)
Alex89
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 31.01.2010 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#165 Příspěvek od Alex89 »

MattyX píše:Já bych mezistupeň typu brzdy z m3 vynechal a šel bych o krok dál :twisted: :lol:
No ja jsem v situaci, kdy jsem na seriovy trmen dal jakesi brembo "sportovni" kotouce a DS3000. Nemuzu rici pul slova. Brzdilo to vyborne, lidi se na semaforech chytali za usi, ale vydrzelo to cca 6000 km. Ted uz brzdim plech na plech
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#166 Příspěvek od MattyX Moderátor »

DS3000 nejsou moc dobré desky, je to už celkem prehistorická směs, která neprošla za dlouho dobu žádnou modifikací... Nástup mají úplně na kokot, pískají jak kurva a nedají se k nim najít rozumné kotouče, které by vydržely :-/ Ale večer jsou o nich hezké jiskřičky :)

Jako poměr cena+ P&P vedou 330i - stejný pístek jako M3. Kotouče byť 325mm ale jenom 25mm a hlavně +1kg na kotouči proti 3,0 M3 Kotouči a oproti 3,2 kotouči ještě více.

Na FB jsem narazil na 6píst D2 330*32 použitý za 18tis - ale musíš si k nim vyrobit nová adaptéry a upravit středovku - jsou z octavie II.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#167 Příspěvek od blesk666 »

jazdil som po sebe Carbone Lorain RC6, DS3000 a PFC08 a z tejto trojky boli podla mna najlepsie PFC08.
DS3000 ostry nastup, nevadnuce, nebolo mozne ich utahat, zrali najviac kotuce, pomerne silno piskali. Carbone Lorain o nieco pozvolnejsi nastup, menej agresivny ucinok, tiez nevadli, o nieco mal menej zrali kotuce ako DS3000, PFC08 zhruba rovnaky brzdny ucinok, najmensie opotrebenie kotucov a aj najnizssia miera piskania, velmi dobre davkovanie.
Celkovo so veetky intromi som bol spokojny. 30min vydrzali na okruhu kazde z nich bez chladenia a vadnutia. Rozdieoy boli v nastupe, opotrebenei kotucov a miere piskania.
Alex89
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 31.01.2010 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#168 Příspěvek od Alex89 »

Mate nejakou top variantu ve smyslu kotouce, desky na M3 E36 3.2? Sehnal jsem si brzdiče.

At to fakt brzdi a tolik to nepiska jak ty DS 3000.

Nechci úplně testovat něco, jako jsem to měl u STi. Stálo to akorát spoustu peněz a nervů :evil:

Říkal jsem si DBA kotouče a DS2500.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#169 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Mám vpředu originál ATE kotouče pro M3 a k tomu Hawk Performace Plus, brzdí to skvěle, je to k neutahání, ale běžná jízda je nezahřeje tak, aby nepískaly jak vlak.
Druhou sadu mám Hawk Street, též brzdí skvěle, nepískají, ale na okruh už to není.
Chtělo by to něco mezi.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#170 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Nebo je tam pak varianta upgrejdovaných DTC30, kterým zůstal maximální výkon - lepší než Hp+ + mají antivibrační plíšky a cenově jsou jen o trochu dražší než hp+ :)

Já nevím, ale ds2500 jsou vyhozené peníze ... to kup raději pagid rs19, CR RC06, raybestos st47 nebo něco takového - já preferuju hawk, protože je tam těch směsí na výběr batalion a zkouším postupně všechny :D

Každopádně pokud chceš výkon - smiř se s pískáním.
Potom by jsi musel nasadit nějaký psychobrzdiče, aby jsi mohl dát civilní desky, který budou jakštakš brzdit - ale na okruhu to stejně přehřeješ :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#171 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Já už se s pískáním smířil. Mám dvě sady kotoučů a desek, před plánovaným výjezdem na okruh je přehodím, je to za chvilku hotové.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
helikon
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 15.05.2016 00:00

#172 Příspěvek od helikon »

kdyz se jeste vratim k tem brzdam z 330 jak je to z rucni brzdou pasuje to normalne do tech zadnich kotoucu ?
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#173 Příspěvek od blesk666 »

Alex89: Platne tu mas uz vypisane, k nim by som rozhodne odporucil seriove kotuce pre M3 E36 3,2 (pozor origi pre 3,2 tie - maju duralovy stred).
k tomu ked vyberies cokolvek spomedzi: Performance friction:PFC08, Carbone Lorrain: RC06, Raybestos:ST047, Hawk DCT30 - tak budes spokojny
Nezlakni sa cien platni a nesetri na nich, tie su najdolezitejsie. (ich cena na jednu napravu sa pohybuje v cene 250-350Eur). Na piskanie by som sa vykaslal
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#174 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Znáte pro inspiraci GotiKGotcha Motorsport? Možná ne, náhodou jsem vygooglil. Jeden z mnoha Le amateur závodníků s E36 jako je třeba dost na Syndikatu.. ale vidět přistupuje k tomu docela zodpovědně: ;)

http://www.gotikgotcha.com/pages/racing_racecar.php
https://www.facebook.com/GotiKGotcha.Mo ... =page_info

Taky dává E36 M3 brzdiče dál zjímavý i ty stavitelný (odlehčený?) ramena a nápravnice. :idea:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#175 Příspěvek od MattyX Moderátor »

A stejně nakonec na druhou e36 dali brzdy ze 135i :twisted: :lol:

To jsou jen nastavitelná ramena ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Alex89
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 31.01.2010 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#176 Příspěvek od Alex89 »

Totic píše:Znáte pro inspiraci GotiKGotcha Motorsport? Možná ne, náhodou jsem vygooglil. Jeden z mnoha Le amateur závodníků s E36 jako je třeba dost na Syndikatu.. ale vidět přistupuje k tomu docela zodpovědně: ;)

http://www.gotikgotcha.com/pages/racing_racecar.php
https://www.facebook.com/GotiKGotcha.Mo ... =page_info

Taky dává E36 M3 brzdiče dál zjímavý i ty stavitelný (odlehčený?) ramena a nápravnice. :idea:
Mám rád tyhle poctivé úpravy. Sám jsem se touhle cestou vydal.

Překvapuje mě, že poměrně dlouho nebo ještě možná jezdí ten setup co já (Federaly a 225/45 17). Jakkoliv je na nich auto čitelné, tak rychlost v zatáčce nějak závratná není :(

Je fakt, že má odklony díky těm ramenům, takže asi mu to bude fungovat výrazně lépe.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#177 Příspěvek od MattyX Moderátor »

už to tam cpu ... :lol:
Přílohy
13450154_10205777200301792_7629216925483763833_n.jpg
13450154_10205777200301792_7629216925483763833_n.jpg (59.91 KiB) Zobrazeno 3755 x
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#178 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Tak tak. Kdo chce mít opičku musím mít na pořádný "banány" :wink:
Alex89
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 31.01.2010 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba E36 328i na zábavu

#179 Příspěvek od Alex89 »

Tak jsem konečně nasadil brzdy z M3 a ty HAWK desky.

Úžasný je, že na těch TRW M3 kotoučích vůbec nepískají a brzdí :D
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba E36 328i na zábavu

#180 Příspěvek od MattyX Moderátor »

štastný to člověk :)
HP+ jsou většinou v pohodě, ale to co pak může následovat je hell ... :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Odpovědět