Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
750i se mi líbí víc zvenku i zevnitř oproti E60ce. Pohodlnější musí být 7er, bo je těžší, ikdyby při stejném podvozku. Prostě fyzika. A nabízí větší výbavu. 5 er by měla mít zase lepší zátah, když je lehčí. Se 750kou je to pěkný fičák, že by 5er byla nějak moc lepší nevěřím, ale nikdy jsem v ní ani neseděl...540 určitě ne, možná 550ka jestli tedy existuje.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
krátká 750i e65 je taková sportovnější. Vím že je 7er o výbavě ale pokud má jen střední výbavu je auto hned o 100-150kg lehčí a blíží se 550i a pokud má aktivní tlumiče vzduchové DD tak je to dle mě pecka a jak tu někteří řešili před časem v zatáčkách ujíždí 5er. protože fyzika prostě.
5er ve výbavě 550i je těžká skoro 2tuny.
5er ve výbavě 550i je těžká skoro 2tuny.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
bude, mě se líbí objektivní názory. hezky napsáno a vyhrála E36 ta je i u mě nej BMW
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
e65 vs e60 - rádce při koupi !!!!
Vy.erte se na to a kupte si E36. ZDAR

Vy.erte se na to a kupte si E36. ZDAR


Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
No jo, to je ještě klasika. 36ka a 39ka. Tu ještě máme 535i i solidní výbavu to má - zlamovačky edc atd. - nádhera.
36ku jsme měli jen 323i a to byl i tak dost sporťák.
Takže za mne nejkrásnější BMW je E39. Ani malé ani velké.
36ku jsme měli jen 323i a to byl i tak dost sporťák.
Takže za mne nejkrásnější BMW je E39. Ani malé ani velké.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Ne tak to srovnani je sice E65 vs E60, ale protoze nemam ani jedno to auto, tak jsem stejne musel srovnavat dve uplne odlisna auta. E61 preci jenom neni E60 a E66 neni E65
Bral jsem to spise z pohledu cilove skupiny. Nikdo si nekoupi autobus na zavodeni a naopak motokaru na sluzebky... Proste kazde to auto ma to svoje.

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Budu se opakovat ale trojice e36(e46) - e39 - e38 to byla svatá trojice BMW koncem 90let které stále mají co dát uživateli. Není to tak přemrštěné elektronikou jako novější typy a poskytují radost z jízdy.
Za mě e39 vs e38 je velký rozdíl ve výbavě a pocitu luxusu. E38 je opravdu parádní stroj pokud vše funguje.
Samozřejmě jsou to staré auta na dnešní poměry a nebejt rzi jistě jezdí dalších 20let.
Dnes už frčí e65-e66 a Fka která jsou servisně neuměrně přestřelená a kupují si je hlavně velcí nadšenci co mají nějakej drobák více v peněžence.
Ano jsou krásná Fka 7er jsou vybavená luxusní ale a výdrž komponent je šílená. Co u e38 vydrží 3-4kila tam odejde kolem 150-200k atd. Což je škoda.
Takže se zastavíme u e65-e66 kde ta poruchovost a náklady jsou celkem taky slušné ale stále v pohodě oproti modelům F.
Fko se vyplatí jen lidem co jej kupují tzv. zánovní kusy s dobrým motorem 740i - L případně i 730d ale jak to má 150-180k pryč z baráku. At brečí další majitel. jak tady psali Snejk a Jarax ....náklady u Fka po nějakém nájezdu jsou uplně mimo realitu běžných lidí ...
Proto se řada lidí zastaví na modelech e60 - e65
Za mě e39 vs e38 je velký rozdíl ve výbavě a pocitu luxusu. E38 je opravdu parádní stroj pokud vše funguje.
Samozřejmě jsou to staré auta na dnešní poměry a nebejt rzi jistě jezdí dalších 20let.
Dnes už frčí e65-e66 a Fka která jsou servisně neuměrně přestřelená a kupují si je hlavně velcí nadšenci co mají nějakej drobák více v peněžence.
Ano jsou krásná Fka 7er jsou vybavená luxusní ale a výdrž komponent je šílená. Co u e38 vydrží 3-4kila tam odejde kolem 150-200k atd. Což je škoda.
Takže se zastavíme u e65-e66 kde ta poruchovost a náklady jsou celkem taky slušné ale stále v pohodě oproti modelům F.
Fko se vyplatí jen lidem co jej kupují tzv. zánovní kusy s dobrým motorem 740i - L případně i 730d ale jak to má 150-180k pryč z baráku. At brečí další majitel. jak tady psali Snejk a Jarax ....náklady u Fka po nějakém nájezdu jsou uplně mimo realitu běžných lidí ...
Proto se řada lidí zastaví na modelech e60 - e65
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jedna drobnost u E65, která ale nevím jestli platí vždy. Přijde mi, že u sedmičky nejdou sklopit zadní sedadla.
Neříkám, že je to nutně nevýhoda, ale třeba pro mě to byl jeden z důvodů, proč jsem šel nakonec do E60.
Neříkám, že je to nutně nevýhoda, ale třeba pro mě to byl jeden z důvodů, proč jsem šel nakonec do E60.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
samozřejmě že nejdou, pevná zadní přepážka za sedačkama je pro zvýšení tuhosti karoserie = bezpečnosti. mají to tak uplně všechny limuzíny a v žádné luxusní třídě nejdou sklopit sedačky E32-E38-E65-F01-G11 stejně tak S-class a podobná auta. bezpečnost osádky je u těchto aut na prvním místě.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Aha díky za vysvětlení, myslel jsem, že limitací proti sklopení je výbava, jako lednička, comforty vzadu a podobně. Tzn nemělo smysl se tím sklápěním vůbec zaobírat.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
U aut, kde byla sklopná zadní sedadla volitelnou výbavou je krásně poznat rozdíl v tuhosti karoserie s pevnou přepážkou a bez. Auto se sklopnýma sedačkama podstatně víc vrže a skřípe v interiéru.. Pro mě jsou sklopné zadní sedačky na stejné úrovni jako xdrive - dva dny v roce to člověk ocení a zbytek roku ho to sere.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
dneska u mě byl tvuj kamarád s F11 a říkal že jde objednávat něco novýho a určitě bez xdrive, ten už nechce ani vidět 
a prej mu dealer řekl at si xdrive neobjednává, že prej v česku BMW prodá 60 procent aut s xdrive a v německu 20 procent.

a prej mu dealer řekl at si xdrive neobjednává, že prej v česku BMW prodá 60 procent aut s xdrive a v německu 20 procent.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Tak xDrive a kombík mám taky za sebou, to člověk opravdu využije jen, když má velkou rodinu v Alpách. Stačí si koupit pořádný pneu a naučit se jezdit (vyzkoušeno na E90)
Já jsem jen vždy házel silniční/horské kolo do auta, resp dvě kola. Můžete pak jet co pravidla dovolí, nikde to neurazíte a když si zastavíte na jídlo/pití, tak to tolik neprovokuje. Letos jsme jeli 2x1200 km s kolama na střeše a už nikdy víc. Jeden člen posádky řešil každých 200 km jestli se to nepovoluje a nesmělo se jet víc jak 120-130 za hodinu
Nehledě na to, že bych nechtěl vidět, když vám na dálnici karbonový rám kola na střeše trefí kamínek...
Já jsem jen vždy házel silniční/horské kolo do auta, resp dvě kola. Můžete pak jet co pravidla dovolí, nikde to neurazíte a když si zastavíte na jídlo/pití, tak to tolik neprovokuje. Letos jsme jeli 2x1200 km s kolama na střeše a už nikdy víc. Jeden člen posádky řešil každých 200 km jestli se to nepovoluje a nesmělo se jet víc jak 120-130 za hodinu

Nehledě na to, že bych nechtěl vidět, když vám na dálnici karbonový rám kola na střeše trefí kamínek...
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
pokud bych vozil kola, tak bud v nějakym MPV a pokud ne tak určitě na tažáku, to mi přijde nejlepší. BMW má fantastickej držák, btw kdyby ho někdo chtěl, umím za lepší cenu než v BMW.
http://www.renocar.cz/bmw-nosic-jizdnich-kol/t-516/
http://www.renocar.cz/bmw-nosic-jizdnich-kol/t-516/
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Takže komplet přelouskáno od začátku...
Jsou ještě e66tky i dnes takový pecky?
Já byl teda rozhodlej na 100% pro X5 4.8 e70 r.v. 2007-2008
Už tam, ale vklouzla e66tka a je to teda tak 70/30 pořád ještě pro X5tku, ale čím dál víc mě láme e66..hlavně že je za lepší cenu a i provoz a servis vyjde levnějc.
No a potom ty serepetičky ve výbavě...to by mě bavilo.
Jsou ještě e66tky i dnes takový pecky?
Já byl teda rozhodlej na 100% pro X5 4.8 e70 r.v. 2007-2008
Už tam, ale vklouzla e66tka a je to teda tak 70/30 pořád ještě pro X5tku, ale čím dál víc mě láme e66..hlavně že je za lepší cenu a i provoz a servis vyjde levnějc.
No a potom ty serepetičky ve výbavě...to by mě bavilo.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
přijed se svíst a uvidíš
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi



E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Ze 3 variant bych řekl, že:
X5 ideál okresky a město, E70 nejdražší servis, střední komfort, E53 střední servis, nejhorší komfort
E65-6 okresky a dálnice, nevhodné do města nejlevnější servis, největší komfort.
Nebo buď chceš SUV nebo limuzínu. Radili mi tu, že nejlépe obě - že se doplňují
Jestli ti to tedy pomůže.

X5 ideál okresky a město, E70 nejdražší servis, střední komfort, E53 střední servis, nejhorší komfort
E65-6 okresky a dálnice, nevhodné do města nejlevnější servis, největší komfort.
Nebo buď chceš SUV nebo limuzínu. Radili mi tu, že nejlépe obě - že se doplňují

Jestli ti to tedy pomůže.


Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Díky za nabídku na svezení, ale tu bohužel v nejbližší době určitě nevyužiju.
Něco už jsem tu počet, takže výhody a nevýhody tak nějak znám.
Obě auta je krásná myšlenka, ale to fakt ne..
Je reálný sehnat dobrou e66 r.v. 2006+ do 300k?
Něco už jsem tu počet, takže výhody a nevýhody tak nějak znám.
Obě auta je krásná myšlenka, ale to fakt ne..
Je reálný sehnat dobrou e66 r.v. 2006+ do 300k?
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
je, ale počkáš si pár měsíců.