Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kupujeme e65

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1741 Příspěvek od JaraX »

to je uplně jedno jak to chcípneš, udělá to to samy, když to budeš chcípat se zaplym auto P tak uděláš líp.

auto p drží brzdy do doby než se to rozjede plyne, ani se "nezkusí"rozjet bez plynu,
DSC podrží brzdu když zjistií že auto mírně pocouvlo v řádu centimetrů
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#1742 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

největší přínos to podle mě má v kolonách...abych nemusel stát pořád na brzdě...tak popojedu, zmáčknu brzdu a objeví se zelený AUTO P...a můžu pustit brzdu, aniž bych naboural toho před sebou...až se kolona rozjede, tak tuknu do plynu...popojedu a zabrzdim a můžu zas pustit pedál brzdy...jako, že po Praze jsou ty kolony docela výživný
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#1743 Příspěvek od Filozof »

co radar který drží odstup od auta v koloně ? Sám zabrzdí a rozjede auto když se předním auto rozjíždí či zastavuje.

Užasná funkce nebo není tak dokonalý?

drží brzdu nebo musí člověk pak brzdit solo sám ?
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1744 Příspěvek od kurevtor »

pokud máš na mysli adaptivní tempomat tak ten to myslím neumí, protože funguje tuším od 20km/h. (samozřejmě se mohu plést)
Ta funkce popojíždění v koloně, tzn. 0km/h -> x km/h -> 0 km/h je v autech zatím jen pár let....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1745 Příspěvek od JaraX »

E65 měla STOP&GO tempomat, ale až nějak uplně poslední ročníky.
kupca
Registrovaný
Příspěvky: 477
Registrován: stř 22.10.2003 00:00
Bydliště: Plzeň

#1746 Příspěvek od kupca »

Adaptivní tempomat, alespoň u mého je funkční v rozsahu 30 - 180 km/h.
skoda105s
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: stř 04.07.2012 00:00

#1747 Příspěvek od skoda105s »

JaraX píše:E65 měla STOP&GO tempomat, ale až nějak uplně poslední ročníky.


Opet spatne, E65 nemela nikdy stop&go tempomat (ani v 2008).

Stop&go ma z tech starsich BMW jen e60 LCI. Dalsi vyhoda e60 oproti e65 do tvoji tabulky..

Jinak adaptivni tempomat mi prave prijde nejpouzitelnejsi v tech kolonach, pri vyssi rychlosti mi prijde lepsi klasicky tempomat bez radaru.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1748 Příspěvek od JaraX »

právě že nějaká uplně poslední měla, už jsem to i viděl, ale nevím jeslti to nebyl nějakej individual, měla stop and go tempomat a taky lane asisst.
ale celkově to bude mít tak 5 aut v Evropě tak mužem napsat že klidně neměla.

Edit:
jako standartní výbava se to nikdy nenabízelo, takže to byl asi Individual.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#1749 Příspěvek od Filozof »

je to škoda nešlo by to ukecat softwarově ?
Protože toto bych spatřoval za jednu skvělou a užitečnou věc. Kolony jsou ve městech i na dálnicích občas a toto je super nemusí člověk furt něco řešit....
By mě zajímalo co je tam navíc u systemu se STOP and GO.

Třeba by to byla jednoduchá dodělávka do e65/e66. :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1750 Příspěvek od JaraX »

je tam víc snímačů než už standartního ACC,
software by to možná šlo, protože limit vypnutí v km jde nakodovat, akorat se ti klidně pak může stát že to neuvidí auto a ty ho trefíš, do toho je lepší asi nedrbat
buddy87
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pon 01.12.2014 01:00
Bydliště: Ústí nad Labem

#1751 Příspěvek od buddy87 »

ještě teda k těm rozjezdům do kopce, já myslel, že u e65 není žádnej asistent na tyhle rozjezdy, je to jen vlastnost ty automatický převodovky, že tě v kopci nepustí dozadu a že to je závislý od toho jak ten kopec je prudkej, takže když zastavím v krpálu a pustím brzdu tak na Dčko mi to začne couvat a proto je tam ta automatická ručka, aby nedostával hydroměnič zahulit

ps: taky sem tu snad někde čet, že pokud tě auto pustí dozadu při zařazeným Dčku i z mírnýho kopce tak je před smrtí hydroměnič
vikita
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: stř 30.08.2006 00:00

#1752 Příspěvek od vikita »

Ahoj, asi už řadu věcí o nové 7er víte, ale kdyby náhodou ...

https://youtu.be/RGlG5Q2daGg
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1753 Příspěvek od kurevtor »

Na videu me nejvic zaujaly ty nakresleny pruduchy v ledvinach novy X1, celkem hruza 8O
vikita
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: stř 30.08.2006 00:00

#1754 Příspěvek od vikita »

no, holt taková je doba ... i u X5M například hraje do "repráků" při sportovním režimu "falešný" zvuk :-(
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1755 Příspěvek od JaraX »

kurevtor píše:Na videu me nejvic zaujaly ty nakresleny pruduchy v ledvinach novy X1, celkem hruza 8O


osobně si spíš myslím že ledviny sou elektricky stejně jako u g11
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1756 Příspěvek od kurevtor »

kdyby to tak bylo tak OK, ale mně právě připadají jiný než má g11

ps: X1 pro mě byla celkem příjemný překvapení, měl jsem jí teď ve 2.0i, myslel jsem si jaká to bude slabota a jelo to celkem ok, hlavně mě ale překvapil komfort, jel jsem asi hodinu v kuse 180km/h a v autě bylo celkem ticho...
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#1757 Příspěvek od zzeli »

@kurevtor: To trochu indikuje, ze ten motor bude papirovej a po 50t km pujde na vymenu :) Ze se s tim vubec pisu, je to trend. Mozna budem casem chodit do OBI pro novy motory do aut :D
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#1758 Příspěvek od hurvajs77 »

ne pro nový motory do aut, ale motory do sekaček určený pro auta. Bohužel plno aut už má dost dlouho sekačkové moroty pod kapotou...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
vikita
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: stř 30.08.2006 00:00

#1759 Příspěvek od vikita »

bohužel takový je trend. Když se bavíte s lidma z výroby, tak vám řeknou, že je nyní většina aut dělána s plánovanou životností 3-5 let
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1760 Příspěvek od JaraX »

ale lidi takový auta chcou, ted se tu pán s F10 rozčiloval že na to brzdy stojí 40k (není tam ještě žádná dobrá náhrada) tak jsem mu řekl at si koupi E65 že tam brzdy stojí 18k a on mi řekl že takovou starou paštikou by jezdit nechtěl.
Odpovědět