popsal jsi to srozumitelne, jen si proste myslim, ze nemas pravdu
to co pises je interpretace nekoho, mozna i nekoho s letitou praxi jak to chodi, ale to je jedno. Dulezite je jak je to upraveno v predpisech a zakon presne rika kdy je auto nezpusobile k provozu. To co si rozepsal s tou technickou nezpůsobilosti je pravda, ale je to jen jedna z podminek pro splneni toho stejneho paragrafu. Zaroven s tim tedy muze byt auto nezpusobile kvuli propadle technicke.
V kostce:
- auto musi mit technickou
A ZAROVEN:
- auto musi byt technicky zpusobile svym stavem.
Pokud jedno z toho neni splneno tak se auto podle daneho paragrafu stava nezpusobile.
Neni to tedy tak jak tvrdis, ze pokud je stav auta OK , neni auto nezpusobile i pri propadle technicke.
Citace zakona:
Technicky nezpůsobilé silniční vozidlo k provozu
(1) Silniční vozidlo je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích, pokud
a) pro závady v technickém stavu bezprostředně ohrožuje bezpečnost provozu na pozemních komunikacích,
b) poškozuje životní prostředí nad míru stanovenou prováděcím právním předpisem,
c) provozovatel vozidla neprokáže jeho technickou způsobilost k provozu na pozemních komunikacích způsobem stanoveným tímto zákonem,
d) byly na vozidle provedeny neschválené změny anebo zásahy do identifikátorů vozidla, například VIN.
Ale nehadam se...! Jen lehce nesouhlasim
