Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 vs e60 - rádce při koupi

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1821 Příspěvek od Filozof »

myslím si že by se mělo založit nové vlákno s názvem jak kupovat 7er e65-e66 a seznam důležité výbavy bez které nemá smysl 7er kupovat stejně tak motory. At se na to lidi neptají stále dokola navíc vše shrnout na jednu dvě stránky a ne na tisíc stránek diskusí ... :-D

Dál by se mi líbilo shrnutí co se nejvíce sere u předface a face aspon deset věcí co odchází sčím se musí počítat případně na co koukat při koupi.

Už je tread o tom jak se kupuje BMW ale je to z doby ještě e36 3er.

Tak něco vymysli Jardo (JARAXI) myslím si, že je to tvá parketa jako odborníka co hodně píše i zde.
A za hodinku to máš hotové :-)
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1822 Příspěvek od laik »

Myslíš nějaké desatero ;)
To by muselo viset na nějaké nástěnce, do které se nedá psát.
Já si napřed všechno našel, někdo tu pěkně popsal všechny motory co kdy BMW vyrobilo, i ta povinná výbava bez které není sedma sedmou tu někde několikrát je. Ale je to čtení na dlouho.
Problém je, aby to dotyčný pochopil, proč tomu tak je.
Pokud to někdo bere jako srdcovku, měl by se tím řídit.
Pokud to bere jako nějaké auto, tak je to jedno.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1823 Příspěvek od Misanek »

Pokud by se mělo vypsat co vše se na e65 sere, tak se obávám, že by ani ty dvě stránky zdaleka nestačily... :twisted:
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1824 Příspěvek od laik »

To asi jo. Spíš bych to zjednodušil na slabiny daného modelu.
Na 10 - 15ti letém autě s 3x přetočeným tachometrem se může posrat kde co.
Čím víc kurvítek v tom je, tím je větší pravděpodobnost, že něco odejde. Ale nemusí.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1825 Příspěvek od JaraX »

Misanek píše:Pokud by se mělo vypsat co vše se na e65 sere, tak se obávám, že by ani ty dvě stránky zdaleka nestačily... :twisted:
tak když si koupíš vrak tak se nemůžeš divit, všecko se jednou posere, ale když koupíš dobrý kus, tak se toho posere fakt málo, já už mám 3 závady za 2,5 roku a 90tkm (altík, motorek ostřikovačů, a kolečko idrive), to mi přijde do dobrý.

akorát jsou lidi co uznaj že koupili vrak a poučí se a pak lidí co budou tvrdit že koupili dobře a že problém je ve všech E65 :D
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1826 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

On je taky obrovský rozdíl v tom, zda s autem najedeš 10Kkm ročně nebo 70Kkm ročně. V první variantě pomalu nevyměníš za rok olej ve druhý tě čeká, tak jako tak velkej servis, třeba za 50-100K.
Další věc je, jak píše Jára, záleží na stavu koupeného auta, 7er je u mě pokladna (ale blíží se to), X5 se 2x vysypala převodovka rozuměj 100Kkm první a teď druhá a novota, tak jen tohle je téměr 100K. Na motor sem nemusel nikdy ani šáhnout.
Feldou LPG jsem najel 70Kkm (2 roky) krom svicek (x krat), prednich brzd, desticek, termostatu, a jendou prdnutýho tesneni pod hlavou jsem do toho nic nedal.

laik:
Věř tomu, že to jedno není, to je stejný jako by ti v X5 vzadu chybělo při LPG nivo, měl si 3.0i/D. látky sesle, bez paměti a výhřevu, manuál, obyč rádio a hnusných 17" a bez Xenonů. V takový sem seděl, jel a je to pěkná mrdka co nejede (V6 má aspon zvuk, D to je katastrofa), ty by sis ji koupil ? NE!
Základ je 4,4 a ideál 4,8 must have = jsou ližiny a nášlapy, bez toho je to hnusnej krumpl.
Ele podlaha, tlak v pneu, výhřev zadek předek, sluneční clony, panorama, měchy, lámaný sesle (Jara je ma) Sportpacket, Aero Paket, nádhernej zvuk 4,8, atp.
U E65 je to 10x horší, bez EDC bych to nebral, kdyby to bylo pozlacený, musíš se v tom projet abys věděl o co přicházíš a takovej věcí je u E65 mraky oproti E53. Takže je potom se lepší na E65 vysr.... neboť budeš věčně nasranej, protože ten stav přijde tomu věř :)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1827 Příspěvek od Filozof »

bylo by těžké na jednu A4 napsat body co je třeba za výbavu nutné minimum a pak dalších několik řádků co se nejčastěji sere na 7er E65-e66 ?

Podle mě by to mělo někde bejt přilepený. Jde o pár řádků ke koupi a desatero. A další desatero nejčastějších závad u e65.

Něco jako je vytvořené u E38

toto je BOMBA u modelu e38 kdyby to někdo udělal u e65-e66 tak je to super.

http://www.meeknet.co.uk/e38/
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1828 Příspěvek od Misanek »

JaraX píše:
Misanek píše:Pokud by se mělo vypsat co vše se na e65 sere, tak se obávám, že by ani ty dvě stránky zdaleka nestačily... :twisted:
tak když si koupíš vrak tak se nemůžeš divit, všecko se jednou posere, ale když koupíš dobrý kus, tak se toho posere fakt málo, já už mám 3 závady za 2,5 roku a 90tkm (altík, motorek ostřikovačů, a kolečko idrive), to mi přijde do dobrý.

akorát jsou lidi co uznaj že koupili vrak a poučí se a pak lidí co budou tvrdit že koupili dobře a že problém je ve všech E65 :D
Ale Jardo, neber mě tak vážně , já si víceméně dělal prdel ;) vždyť jsem tady i přiznal, že při koupi jsme se unáhlili a udělali nějaké chyby. Ale tvé tvrzení výše by se dalo aplikovat téměř na každé auto bez výjimky - jestliže člověk koupí dobré Fakta, tak je taky pravděpodobné, že to co se bude srat ostatním, tak dotyčnému se na autě nevysere. A dá se to říct jak o e65, tak o e28, e36, e39, e46, e60 atd atd...
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1829 Příspěvek od Jaris330D »

Ja bych mohl zverejnit servisni knizku, kterou si vedu. Asi za 70 000 km se vsim vsudy. Jak naklady na provoz, tak i opravy. Za 4 roky je tam asi 300 000 kc. A ze by to byla hujda, si nemyslim. Snejk ji pochvalil, az na par drobnosti. I Jarax rikal, ze neni spatna. Jediny probkem je, ze nikdo nevi kolik to ma najeto. Jestli 200 000 nebo 500 000 km. Hodne veci je tam starim a nakladny je podvozek. Jako nic tragickeho se tam neposralo. Na motor se od pretesneni nesahlo a slape, jak hodinky. Valvetronic ma hodnotu 0.29.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1830 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jaris, bud rad ze nejedes za Jarou, taky by jsi odjel z 1xA4 :) :) :)
Stav dobry dle tebe, je u Jaraxe -6,5 :)
Taky sem si rikal mam v tom kilo to bude ok a ono hov......
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1831 Příspěvek od Jaris330D »

Jenže já jsem u Jardy byl a nedopadl jsem zle. není to Top, protože je potřeba udělat to řízení a nejlepší by bylo přetěsnit mechatronik Sonax sadou. Řízení je u BMW E65 bolestivé. Hodně lidí by to neřešilo, ale mě to občas sere. Snejk říkal, že k němu jezdí borci, kterým to dělá 100* víc.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1832 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Tak tohle nemam, lepereceno vyreseno zase nemam jiny veci, ale nepotrebny jako nefunkcni VVT, Jaro uz me zachran kuaaaaa.....
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1833 Příspěvek od horan »

Ser na sonnax. U me to byly vyhozeny penize.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1834 Příspěvek od Jaris330D »

Nefungovalo? Jeden kluk, už nevím kdo, tu sadu chválil.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1835 Příspěvek od TANN3R »

Co pomůže jednomu nemusí nutně fungovat u každého. Víte hovno, jestli je problém v samotném mechatroniku, nebo jinde.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1836 Příspěvek od horan »

Nezmenilo se temer nic. Nezmizelo kopani z 5 na 6, nezmizelo houpani otacek za studena, nezmizelo kopnuti pri kickdownu, nezlepsilo se ani razeni R-D, D-R....
Bez solenoidu a menice to asi nema cenu. A kdo vi jestli to neni ve skrini.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1837 Příspěvek od horan »

Presne jak pise Tanner. Delal.jsem vse, co "zarucene funguje" a opravi i snad zadrenou prevodovku. Osmicku, trubicky, olej, sonnax, software, hardynu... a? A hovno.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1838 Příspěvek od TANN3R »

Zrovna řeším, komu dávat mechatroniky na otestování. Takhle do toho jdeš vyloženě naslepo, když netušíš, kde se ten tlak ztrácí.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1839 Příspěvek od horan »

Kdyz jsem ho mel rozlozenej, tak jsem do nej koukal jak jen to slo, jestli nekde uvidim poskozeni, ale krome mist, kde se pouzivaji zaslepky jsem nic nenasel a jinak se tam snad nema co posrat. Az na ty solenoidy. Ty jsem meril a byly dobry. Jenze jak zjistit, jestli tesni, kdyz jsou zavreny?
No proste pech no.
Dawes
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 01.06.2016 00:00

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

#1840 Příspěvek od Dawes »

Ahoj,
Po neustálém promýšlení bych chtěl zkusit 545i E61. Už jsem jich pár naftových měl a vím, že je to kasička :D
Ale E91 se mi prostě moc nelíbí. Ideální by byla E66, ale z důvodu převozu psa potřebuji touring. Potřeboval bych vědět strašáky motoru atd. + možnost dát to do plynu (spotřeba ).Něco jsem už zde načetl,ale moc jsem nepobral.
Jednalo by se o r.v. 2005
Můj roční nájezd okolo 30-35000
Jednalo by se o můj první benzín :)
Předem děkuji, pokud by někdo odepíše :D
Odpovědět