On je taky obrovský rozdíl v tom, zda s autem najedeš 10Kkm ročně nebo 70Kkm ročně. V první variantě pomalu nevyměníš za rok olej ve druhý tě čeká, tak jako tak velkej servis, třeba za 50-100K.
Další věc je, jak píše Jára, záleží na stavu koupeného auta, 7er je u mě pokladna (ale blíží se to), X5 se 2x vysypala převodovka rozuměj 100Kkm první a teď druhá a novota, tak jen tohle je téměr 100K. Na motor sem nemusel nikdy ani šáhnout.
Feldou LPG jsem najel 70Kkm (2 roky) krom svicek (x krat), prednich brzd, desticek, termostatu, a jendou prdnutýho tesneni pod hlavou jsem do toho nic nedal.
laik:
Věř tomu, že to jedno není, to je stejný jako by ti v X5 vzadu chybělo při LPG nivo, měl si 3.0i/D. látky sesle, bez paměti a výhřevu, manuál, obyč rádio a hnusných 17" a bez Xenonů. V takový sem seděl, jel a je to pěkná mrdka co nejede (V6 má aspon zvuk, D to je katastrofa), ty by sis ji koupil ? NE!
Základ je 4,4 a ideál 4,8 must have = jsou ližiny a nášlapy, bez toho je to hnusnej krumpl.
Ele podlaha, tlak v pneu, výhřev zadek předek, sluneční clony, panorama, měchy, lámaný sesle (Jara je ma) Sportpacket, Aero Paket, nádhernej zvuk 4,8, atp.
U E65 je to 10x horší, bez EDC bych to nebral, kdyby to bylo pozlacený, musíš se v tom projet abys věděl o co přicházíš a takovej věcí je u E65 mraky oproti E53. Takže je potom se lepší na E65 vysr.... neboť budeš věčně nasranej, protože ten stav přijde tomu věř
