
Kdysi na E36 jsem taky jezdil pár dní s jinýma budíkama, ale ze čtyřválce takže to ukazovalo haluze. Ze stejnýho typ motoru by otáčkoměr/ekonoměr myslím fakčil bezproblemu. Jestli to na E39 po FL '02 nejde tak sorry.
Tak ty si si neni sice isty, ale ja urcite ano. Nezavisi to od hi/low ale od toho, aka je to HW a SW revizia a aky druh pamate je tam pouzity. Vsetky faceliftove budiky (SW14 a vyssie) sa musi rozobrat komplet (vratane demontaze vsetkych ruciek), aby bol pristpu k chipu M35080 kvoli modifikacii dat. Bez tej modifikacie budiky nenakodujes, nakolko tam nebude sediet VIN a bez toho sa budiky nakodovat nedaju. Ibazeby boli vo "virgin" stave (teda nove bez dat z predchadzajuceho vozidla) Aj posledne predface budiky SW13 s pamatou 93S66 je problem spravit bez pristupu k chipu. Po OBD to ide len s niektorymi starsimi verziami z rokov 96-99.ACDC píše:Jezdí to i bez palubky:-) Tím rozebráním si nejsem tak jistej, záleží taky na typu hi/lo.
Ano ano, nova pristrojovka ide nakodovat, to je samozrejme. Otazka par minut.ACDC píše:Před asi deseti lety jsem koupil do 535 novou (myslím stála 8 kilo) a ta šla logicky nakódovat. Takže mám pořád klid=(
airbone píše: .. nakodovanie pouzitych budikov by stalo viac, nez samotna oprava/vymena displeja povodnych. Viem o com pisem, opravil som tych budikov minimalne okolo 500ks......
Aj to sa da spravit, ale cena je tam vyssia ako pri E39 budikoch....ACDC píše:Brácha má čaj na displeji v 840i, to je asi větší problém..
To zmákneš - potřebuješ jenom vhodný ribbon a vrtačku návod najdeš na netu(metoda bez sundáváni ručiček budíků)Haste píše:Zdravim,
nenasel jsem thread, kde by se resila aktualni situace "nesmrtelnych" E39, ale nastal zasadni problem.
Podle noveho (a radne dementniho z 2019) zakona je necitelne LCD presunuto na STK do kategorie B!
Znamena to, ze ti z nas, kteri si na E39 neopravili rozsypany caj na high clusteru, uz neprojdou STK!
Muzete mit auto v perfektnim stavu, perfektni emise, ale jak neni fotecka s LCD, auto je nezpusobile provozu, parada...
At ziji nasi geniove na Ministerstvu dopravy!
Osobne jsem si jiz objednal kabel a pro jistotu i cely novy LCD s kabelem a zkusim to opravit doma, nejake zkusenosti s tim uz mam.
Nicmene, muj dotaz: vyskytuje se tu nejaky "profik", ktery to dela dnes a denne a zvladne to "na pockani"?
Vim, ze je to dost prace, ale taky si jsem jisty, ze to jde za par hodin zvladnout, kdyz clovek vi, co dela.
V mem pripade je idealni okoli Zlina nebo nejdal Brno.
Jen pro zajimavost, ono se to za tech par dni nejak rozlezelo a uz mi tam sviti uplne vsechno na 100%. Asi si to potrebovalo sednoutairbone píše: Vysledok je vzdy 100%, ziadna oprava odomna nevysla s co i len jedinym chybajucim pixelom. To bude ale asi tym, ze som ich uz spravil dost, odhadom tak 500-600ks