Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

hučení m3e46

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
fojtas
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 03.11.2008 01:00
Bydliště: Ludgeřovice
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od fojtas »

Daimler píše:Já to bral tak ,že mám M3 3,2 r,v 97 a auto je vic na okruhu jak na silnici a nějakej takovej problem jsem s tým neměl ( má to najeto 200 000km)


ono taky litani na dromu prece jen tomu diferaku nedava tak moc...protoze se pohybuje stale v race modu, tudiz je porad v optimalnim zaberu na jaky byl staveny...si myslim, ze hlavni problem racingovych veci je jejich nepouzitelnost pri slabsich podminkach..znam to z motorek a myslim, ze tady to bude hodne podobne..
Návštěvník

#22 Příspěvek od Návštěvník »

fojtas píše:
Daimler píše:Já to bral tak ,že mám M3 3,2 r,v 97 a auto je vic na okruhu jak na silnici a nějakej takovej problem jsem s tým neměl ( má to najeto 200 000km)


ono taky litani na dromu prece jen tomu diferaku nedava tak moc...protoze se pohybuje stale v race modu, tudiz je porad v optimalnim zaberu na jaky byl staveny...si myslim, ze hlavni problem racingovych veci je jejich nepouzitelnost pri slabsich podminkach..znam to z motorek a myslim, ze tady to bude hodne podobne..

v tom to máš asi pravdu ,když vemu to že mám už 200tis najeto s 3,2 a vanosy stále funguji na 100% a jednu dobu jsem četl na foru že že vanosy u 3,2 kolem 130tis km jdou k.o. asi to málo trestají :D
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#23 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Daimler píše:
fojtas píše:
Daimler píše:Já to bral tak ,že mám M3 3,2 r,v 97 a auto je vic na okruhu jak na silnici a nějakej takovej problem jsem s tým neměl ( má to najeto 200 000km)


ono taky litani na dromu prece jen tomu diferaku nedava tak moc...protoze se pohybuje stale v race modu, tudiz je porad v optimalnim zaberu na jaky byl staveny...si myslim, ze hlavni problem racingovych veci je jejich nepouzitelnost pri slabsich podminkach..znam to z motorek a myslim, ze tady to bude hodne podobne..

v tom to máš asi pravdu ,když vemu to že mám už 200tis najeto s 3,2 a vanosy stále funguji na 100% a jednu dobu jsem četl na foru že že vanosy u 3,2 kolem 130tis km jdou k.o. asi to málo trestají :D


Jak můžeš něco takového napsat? Ty to auto máš od novoty? :wink: pokud ano tak se omlouvám a je to téměř zázrak.... takže jestli si auto koupil dejme tomu ze 130tkm tak to bylo patrně děláno před tebou ten vanos,ještě jsem nepotkal člověka s 3,2kou co by vanos neřešil :wink: jinak ten difer dostane největší záběr při kravení,burnoutu a driftech né při optimální stopě na okruhu. A taky je difer v e46 o mnoho složitější než v e36ce :wink: proto taky náchylnější....taky v česku je vše věc reálného stavu km :wink: každej si myslí že mu něco odejde už ve 130tkm a přitom v 90% případech má auto najeto značně víc :wink: moje 1. M3 e36 z roku 92 taky myslím jezdí dodnes s původním motorem a to je co říct...
Nevra
Registrovaný
Příspěvky: 121
Registrován: ned 06.04.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Nevra »

M3maniac píše:
Daimler píše:
fojtas píše:[quote="Daimler"]
Já to bral tak ,že mám M3 3,2 r,v 97 a auto je vic na okruhu jak na silnici a nějakej takovej problem jsem s tým neměl ( má to najeto 200 000km)


ono taky litani na dromu prece jen tomu diferaku nedava tak moc...protoze se pohybuje stale v race modu, tudiz je porad v optimalnim zaberu na jaky byl staveny...si myslim, ze hlavni problem racingovych veci je jejich nepouzitelnost pri slabsich podminkach..znam to z motorek a myslim, ze tady to bude hodne podobne..

v tom to máš asi pravdu ,když vemu to že mám už 200tis najeto s 3,2 a vanosy stále funguji na 100% a jednu dobu jsem četl na foru že že vanosy u 3,2 kolem 130tis km jdou k.o. asi to málo trestají :D


Jak můžeš něco takového napsat? Ty to auto máš od novoty? :wink: pokud ano tak se omlouvám a je to téměř zázrak.... takže jestli si auto koupil dejme tomu ze 130tkm tak to bylo patrně děláno před tebou ten vanos,ještě jsem nepotkal člověka s 3,2kou co by vanos neřešil :wink: jinak ten difer dostane největší záběr při kravení,burnoutu a driftech né při optimální stopě na okruhu. A taky je difer v e46 o mnoho složitější než v e36ce :wink: proto taky náchylnější....taky v česku je vše věc reálného stavu km :wink: každej si myslí že mu něco odejde už ve 130tkm a přitom v 90% případech má auto najeto značně víc :wink: moje 1. M3 e36 z roku 92 taky myslím jezdí dodnes s původním motorem a to je co říct...[/quote]

jezdí jezdí a doufám, že dlouho ještě bude :wink: taky je v dobrých rukou :P a dycky byla ... to je dost důležitý ...
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#25 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

no u e46 M3 je v diferaku system, ktery resi prave tu svornost na olejove bazi. Josu tam takvoe cerpadylka nebo jak to nazvat a kdyz se nemeni olej, tak je mozne, ze se zadrou. Taky je problem, kdyz se olej prehreje, tak se zacne napalovat na lamely a ty zacnou zvysovat svou svornost po celou dobu jizdy a muze dojit k vnitrni destrukci klece. NEbo proste se ulomil zub a je taky vymalovano. Kazdopadne sice je ten difer vychytanejsi, ale nachylnejsi na rozbiti. Je to jak s automatama, prvni autmaty blyy jednoduchy, ale kopali pri razeni a byly pomale. Nove jsou plne cepradylek, radi uzasne plynule a rychle, ale vyserou se 4x tak casteji, nez ty stare....
xxRobertoxx
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: stř 05.11.2008 01:00

#26 Příspěvek od xxRobertoxx »

Speedy píše:no u e46 M3 je v diferaku system, ktery resi prave tu svornost na olejove bazi. Josu tam takvoe cerpadylka nebo jak to nazvat a kdyz se nemeni olej, tak je mozne, ze se zadrou. Taky je problem, kdyz se olej prehreje, tak se zacne napalovat na lamely a ty zacnou zvysovat svou svornost po celou dobu jizdy a muze dojit k vnitrni destrukci klece. NEbo proste se ulomil zub a je taky vymalovano. Kazdopadne sice je ten difer vychytanejsi, ale nachylnejsi na rozbiti. Je to jak s automatama, prvni autmaty blyy jednoduchy, ale kopali pri razeni a byly pomale. Nove jsou plne cepradylek, radi uzasne plynule a rychle, ale vyserou se 4x tak casteji, nez ty stare....


Jak často se má měnit ten olej, že by jsem to pro jistotu udělal, mám najeto 69000km?? a co za olej a kolik?
Dík
fojtas
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 03.11.2008 01:00
Bydliště: Ludgeřovice
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od fojtas »

taaak diferacek novy umisten a krasne funguje:)
jupiii back on line:)
Odpovědět