Ty křídla byly 2. Drivejsi modely mely nizsi a pozdejsi tohle vysoke.. Jinak obe byly "dvojite" A v barve bych problem nevidel, mohli to prestrikatcabal píše:má zadní světla jako GT, má GT přední lízo, barva může být jiná, sice to křídlo je jiné než origo ... těch GT verzí bylo kolem 375 nebo kolik ... nevím nevím, spíš bych řekl, že jo
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E36 M3 Nürburgring - Velká havárka (Fotky)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1977
- Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
youwee píše:Ty křídla byly 2. Drivejsi modely mely nizsi a pozdejsi tohle vysoke.. Jinak obe byly "dvojite" A v barve bych problem nevidel, mohli to prestrikatcabal píše:má zadní světla jako GT, má GT přední lízo, barva může být jiná, sice to křídlo je jiné než origo ... těch GT verzí bylo kolem 375 nebo kolik ... nevím nevím, spíš bych řekl, že jo
čisté spekulace na stavu věcí to nic nemění
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1977
- Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Danny píše:youwee píše:Ty křídla byly 2. Drivejsi modely mely nizsi a pozdejsi tohle vysoke.. Jinak obe byly "dvojite" A v barve bych problem nevidel, mohli to prestrikat
čisté spekulace na stavu věcí to nic nemění
Myslis to s tou barvou nebo kridlama?
OT: jinak to auticko co jsem ti slibil ma kridlo GT2 a jestli prijedes na regional tak ti ho dovezu

Tak to musela bejt mega velká rána, když se dívám na to auto tak se fakt frajer po druhý narodil...., a asi tam měl těžce nad 250 když si vzpomenu že tak kilometr před tim místem na tý rovince sem tam jel já se slaboučkou 2.8kou 220 a brzdil do boxů, on jel pořád, měl minimálně o 150koní víc o dost kilo míň a asi se toho moc nebál 

Klidně se mohl jen 5x přetočit přes střechu a dopadlo by to stejně. Jinak GT věci lze samozřejmě dokoupit na auto, takže jenom spekulace, jeslti to bylo GT M3 nebo ne. Nicméně tady je krásně vidět, jak je rám důležitej. Třeba na driftech se teďka řeší, proč by jsme měli mít v autech rámy, když se jezdí na okruhu jenom 130km/h...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Kontaktovat uživatele:
M3 GT
1995 BMW M3 GT IndividualThe M3 GT Coupe was a limited-edition mainland Europe only edition of which 356 were made, 50 further M3 GT Individuals were made in right-hand drive for the UK market. All built in 1995.
Famous for being British Racing Green with a Mexico Green interior - a peculiar choice when the traditional German national racing colors were white with red numbers.
The BMW M3 GT was a homologation series special built to allow the E36 M3 to compete in the FIA-GT class II, IMSA GT and international longdistance races.
M3 Evolution Imola Individual (M3 GT2)
The M3 Evolution Imola Individual was a limited-edition (200 units for Europe with part VIN WBACB5103-AN307--, 50 for the United Kingdom) car sometimes referred to as the M3 GT2. The engine and performance characteristics of the car were unchanged from the 1996+ euro M3, and a special exterior and interior colour combination was once again chosen by BMW; Imola red (405) paint with Nappa leather & Amaretto seats in Imola red and anthracite seats. It also included side airbags, the M3 GT Class II rear spoiler, front class II corner spoiler extensions, electric seats, and double-spoke polished alloy wheels.
Prior to the release of the Imola Individual there was a pre-production model made which was used as the basis of the special edition, it featured the Class II front and rear spoilers, special order Imola red Paint, special order Nappa + Anthracite Amaretta interior, SMG gearbox, GSM Phone Kit, headlamp washers and double-spoke polished alloy wheels.
This car is believed to be the car BMW used for the Imola individual advertising though not officially confirmed.
1995 BMW M3 GT IndividualThe M3 GT Coupe was a limited-edition mainland Europe only edition of which 356 were made, 50 further M3 GT Individuals were made in right-hand drive for the UK market. All built in 1995.
Famous for being British Racing Green with a Mexico Green interior - a peculiar choice when the traditional German national racing colors were white with red numbers.
The BMW M3 GT was a homologation series special built to allow the E36 M3 to compete in the FIA-GT class II, IMSA GT and international longdistance races.
M3 Evolution Imola Individual (M3 GT2)
The M3 Evolution Imola Individual was a limited-edition (200 units for Europe with part VIN WBACB5103-AN307--, 50 for the United Kingdom) car sometimes referred to as the M3 GT2. The engine and performance characteristics of the car were unchanged from the 1996+ euro M3, and a special exterior and interior colour combination was once again chosen by BMW; Imola red (405) paint with Nappa leather & Amaretto seats in Imola red and anthracite seats. It also included side airbags, the M3 GT Class II rear spoiler, front class II corner spoiler extensions, electric seats, and double-spoke polished alloy wheels.
Prior to the release of the Imola Individual there was a pre-production model made which was used as the basis of the special edition, it featured the Class II front and rear spoilers, special order Imola red Paint, special order Nappa + Anthracite Amaretta interior, SMG gearbox, GSM Phone Kit, headlamp washers and double-spoke polished alloy wheels.
This car is believed to be the car BMW used for the Imola individual advertising though not officially confirmed.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 15.05.2007 00:00