Nedívá se na to moc pěkně, ale bohužel další E36 M3 je na odpis. Uklidnění může být to, že řidič vyvázl "jen" se zlomenou rukou. Nehoda se stala v momentě, kdy s E36 M3 jel 250+ km/h a narazil do předním o dost pomaleji jedoucího auta Mini Cooper. Následky popisují fotky.
Tak to se panáček podruhé narodil je to limitovaná verze GT která se dělala jen v zelené barvě a umřela v zeleném pekle je to velmi zákeřná trať .... a každou chybičku trestá
M3maniac píše:Tak to se panáček podruhé narodil je to limitovaná verze GT která se dělala jen v zelené barvě a umřela v zeleném pekle je to velmi zákeřná trať .... a každou chybičku trestá
ale to auto je evidentně černé takže s tím GT bych to neviděl
jinak je vidět že rám udělal svou práci a řekl bych že mu zachránil život
a opět se potvrzuje že origo M3 nárazník přežije skoro všechno
vsude se resi jen vykon, ale kazdy kdo se venuje motorsportu na vrcholnejsi urovni, ti rekne ze bezpecnost a predevsim ram je zaklad:-) muzes pak jet na hrane, autu vice veris a vis, ze kdyz to nekam posles, ze mas daleko vetsi sanci prezit bez nasledku.
M3maniac píše:Tak to se panáček podruhé narodil je to limitovaná verze GT která se dělala jen v zelené barvě a umřela v zeleném pekle je to velmi zákeřná trať .... a každou chybičku trestá
ale to auto je evidentně černé takže s tím GT bych to neviděl jinak je vidět že rám udělal svou práci a řekl bych že mu zachránil život a opět se potvrzuje že origo M3 nárazník přežije skoro všechno
má zadní světla jako GT, má GT přední lízo, barva může být jiná, sice to křídlo je jiné než origo ... těch GT verzí bylo kolem 375 nebo kolik ... nevím nevím, spíš bych řekl, že jo