Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Plechařina z autokelly?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Já jen že by to měla být Evropa na ne Taiwan. Nebo i tam mají výrobní závod? Hlavně jsem chtěl Klokkerholm proto, že na něj jsou dobré ohlasy co se týče spasování s karoserií. Nevím, jak na tom bude tenhle výrobek. Snad to bude v pohodě. A na druhou stranu jsem mohl mít taky Taiwan tady z Boleslavi a o 200kč levněji když k tomu připočítám poštu. 

Ahoj, přidám se s dotazem do tohoto vlákna.
Momentálně jsem v podobné situaci - lehce se mi pod lakem nafukují puchýřky na zadních koncích lemů zadního blatníku. Chtěl bych to nějak řešit a mám v plánu koupit u MJ auto lemy zadního blatníku pro obě strany. Pak mi kolega z práce domluvil nějakýho starýho pardála klempíře, že by to dal dohromady, je prej poctivej a pak se to nechalo nastříkat. Vážně si myslíte, že by se ten lem nedal ošetřit korozně tak, aby to po roce zase neshnilo? Protože pak je ta práce a lak naprosto zbytečnou...
A jaký řešení teda má člověk, co má E34 a nechce jí kurva nechat shnít, zvolit? Nebo víte o někom, kdo vám prodá neshnilej blatník z roku 90-95
?
Momentálně jsem v podobné situaci - lehce se mi pod lakem nafukují puchýřky na zadních koncích lemů zadního blatníku. Chtěl bych to nějak řešit a mám v plánu koupit u MJ auto lemy zadního blatníku pro obě strany. Pak mi kolega z práce domluvil nějakýho starýho pardála klempíře, že by to dal dohromady, je prej poctivej a pak se to nechalo nastříkat. Vážně si myslíte, že by se ten lem nedal ošetřit korozně tak, aby to po roce zase neshnilo? Protože pak je ta práce a lak naprosto zbytečnou...
A jaký řešení teda má člověk, co má E34 a nechce jí kurva nechat shnít, zvolit? Nebo víte o někom, kdo vám prodá neshnilej blatník z roku 90-95

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Tak zadní blatník budeš muset stejně navařit a vykitovat nastříkat atd. i když bys koupil jetej a bez koroze. Já nový blatník zespoda zdrsním, nastříkám zinkovým sprejem pak ještě nějakou základovku a pak to stříknu načerno at to trochu vypadá. Vím, že je to možná přehnaný ale nechci riskovat korozi za rok. Zvrchu to trochu zdrsním, nastříkám plnič, základovku a vrchní barvu a lak.
Ono s těma plechama to je složitější. Já jsem třeba řešil, sice na feldu, blatníky, chladičovku, masku. vše celkem fajn, ALE chladičovka, původně z kelly 2 kusy uplně na hovno, vzal jsem tedy další 2 z Elitu, ty stály za uplně stejný hovno. Nakonec jsem ještě letěl do mototechny a tam měl ty samý ludry, takže se to muselo celý přebodovat, protože nebylo možný sehnat solidní čelo...
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem na E36 světlomety DEPO a z autokelly chladičovou příčku a přední čelo. Dopasovat nikdy pořádně nešlo. Ťukli mi předek na Jižní spojce, tak jsem dal přední čelo, chladičovku i světlomety originál. Spasované to bylo za chvilku a sedí to velmi dobře.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition