Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rada nad E60 - 525i vs. 530i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Levrone
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 05.02.2008 01:00

#21 Příspěvek od Levrone »

Ja si myslim ze motor at uz jakykoliv by nemel brat vic nez 0,5l oleje tak na 15000km!!!!!!!!!!!! Jestli bere vic je to srot. Nevim jak na tom jsou benziny vzdy jsem mel diesel ale jak jsem mel E30 324D tak na nekakych 300000km co to melo nabehanych to bralo tak 0,2L oleje na 10000km!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#22 Příspěvek od mentuli »

Levrone píše:Ja si myslim ze motor at uz jakykoliv by nemel brat vic nez 0,5l oleje tak na 15000km!!!!!!!!!!!! Jestli bere vic je to srot. Nevim jak na tom jsou benziny vzdy jsem mel diesel ale jak jsem mel E30 324D tak na nekakych 300000km co to melo nabehanych to bralo tak 0,2L oleje na 10000km!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)


Víc vykřičníků by tam nešlo vole? Zkus zapřemýšlet proč ti asi pomaloběžný naftový motor nežere olej, když se nepodívá na více jak 4000 otáček a nemá ani turbo, které tlakuje písty...
Žraní oleje je u každého motoru těžce individualní i co se do modelové řady týče... ale pokud máš vysokotočivý benzín s lehkým olejem, tak už si i od výroby něco vezme .. a rozhodně to neznamená, že je to šrot. Mě moje M54 bralo litr na 6000 km s 5W-30 .. teď žere tak litr na 10000 km, co jsem přešel na 5W-40 ..
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

#23 Příspěvek od Marda »

Levrone píše:Ja si myslim ze motor at uz jakykoliv by nemel brat vic nez 0,5l oleje tak na 15000km!!!!!!!!!!!! Jestli bere vic je to srot. Nevim jak na tom jsou benziny vzdy jsem mel diesel ale jak jsem mel E30 324D tak na nekakych 300000km co to melo nabehanych to bralo tak 0,2L oleje na 10000km!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)

Pises hrozny nesmysly. Je rozhodující konstrukce motoru, provozní ptáčky, a hlavně taky počet válců, a spousta jiných věci jako třeba zpusob jízdy, jake trasy se jezdí (teplota motoru), klimatické podminky, hustota oleje. To že si šestiválec BMW vezme nejakem olej je Dan za neskutečnou životnost a taky longlife. Pokud motor nevytacis a jezdíš s platem vajíček za oknem, pak ti to moc oleje nevezme.
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

#24 Příspěvek od Marda »

vasapasa píše:Hoši jen bych si chtěl ujasnit jednu věc ohledně paliva nepotřebuje už ten váš moderní převratnej N52B25 (N52B30) palivo natural 98? Ten starší M54B25 (M54B30) by měl vystačit s naturalem 95? Je tomu tak? Pokud má někdo přehled, budu rád když to tu potvrdí nebo vyvrátí.Dikes

Oba motory mohou jezdit na 91 až 98 oktanu.
telda
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: úte 28.12.2004 01:00
Bydliště: Příbram

#25 Příspěvek od telda »

Souhlas!Mam trilitr v Z3 a strasne zalezí na tom,jakym stylem jezdim.Kdyz pianko,veme hodne malo,temer nic,ale kdyz mu davam cocku a poradne ho tocim,vezme si hodne zhruba litr na cca6000km.Olej 5w40.a na normal bezne jezdeni 525d/2002,ten olej nechlasta vubec..
Odpovědět