Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Spotřeba u E60tky 530D automat.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
cajoch
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: pon 02.07.2012 00:00

#21 Příspěvek od cajoch »

Indian píše:
cajoch píše:já ti nevim pneu nexen...já si teď shodou okolností koupil auto (530D e39), sou na tom pneu této značky a je to hrůza, půjdou pryč...


Myslíš Nexen 8000?No jizdni vlastnosti myslim celkem v poho jak na suchu tak na vodě. Ani nejsou nijak hlučný . Co si s nima měl za problém?


přijdou mi tvrdý ...ale je pravda že teď jsem s tím jel v silným dešti a chovaly se způsobně (já jel samo klidně)...byly na autě co sem koupil, maj asi je dojedu do zimy a vyhodím, vzorek už taky není žádná hitparáda...
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#22 Příspěvek od m.deejay »

Jendix píše:
rooc píše:jeden známej říká že do 10 je všechno super..., až na 1,2htp....akorát je zajímavé, že se za 10 á jezdit i s skem 500 :-)


no nevim jestli jsi někdy s 1,2 htp jel.. já jsem s tim jako nouzovým řešením absolvoval pár cest do německa.. a upřímě.. do města si jinej motor nedokážu představit.. byla to fábka a i na dálnici při opravdu hraniční rychlosti jsem se se spotřebou dle dotankování držel kolem 6,8 l/100.. a to jsem jí zrovna nešetřil.. kde to šlo jsem se držel rychlosti kolem 150km/h..

jinak podle mě na spotřebu má vliv néjen šířka pneu.. ale i značka pneu..

já jsem aktuálně při prakticky 80% dálnicích někde kolem 7,6-7,9.. většinou při rychlosti kolem 130-170..


...hm, tak já nouzově jel s 1.2htp do itálie ve třech lidech, jel jsem stylem co popisuješ a spotřeba byla kolem 8,5 a ani náhodou pod 8...měla najeto kolem 40tis km...líní jako prase a nechtěl bych to ani zadarmo... :)
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#23 Příspěvek od Sweden »

tak jarda samozřejmně zase lehce přehání ale něco pravdy na tom je,mám E61 530d pár měsíců a jsem z ní celkem neštastnej,je to první BMW kde probíhá celkem sklamání co se celkové kvality vozu týče...takže počkám až malá trochu odroste,tak max.rok :D ,jinak mi z tříci asi brzo jebne,a půjdu nejspíš do 745i...mno horší jak u M57N to být asi už nemůže :?

jinak aspoň něco k tématu,oproti E39 je spotřeba celkem dost jinde přitom výkonově porovnatelné,když jedu dálnici do 160km/h pod 7,8l se nedostanu,jak vlítnu do města tak spotřeba celkem závratně letí nahoru a zastaví se někde u čísla 10,5l což se mi s E39 nidky napodařilo a to sem jí nakládal víc jak E61,tady se tomu nakládat bojím bo by se zase něco mohlo vysrat,je to hold taková německá rychlokvaška :? :wink:
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#24 Příspěvek od Indian »

cajoch píše:
Indian píše:
cajoch píše:já ti nevim pneu nexen...já si teď shodou okolností koupil auto (530D e39), sou na tom pneu této značky a je to hrůza, půjdou pryč...


Myslíš Nexen 8000?No jizdni vlastnosti myslim celkem v poho jak na suchu tak na vodě. Ani nejsou nijak hlučný . Co si s nima měl za problém?


přijdou mi tvrdý ...ale je pravda že teď jsem s tím jel v silným dešti a chovaly se způsobně (já jel samo klidně)...byly na autě co sem koupil, maj asi je dojedu do zimy a vyhodím, vzorek už taky není žádná hitparáda...


No já mám ty Nexeny nový a na to že mám rozměr 245/35 tak mě přijdou úplně stejně tvrdý jako když jsem měl 17tky na A4ce a to byly GoodYear F1 .Takže komfort paráda po dálnici jsem jel přes 2 kyla a úplně tichoučký prostě si nemůžu stěžovat.
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#25 Příspěvek od Indian »

Sweden píše:tak jarda samozřejmně zase lehce přehání ale něco pravdy na tom je,mám E61 530d pár měsíců a jsem z ní celkem neštastnej,je to první BMW kde probíhá celkem sklamání co se celkové kvality vozu týče...takže počkám až malá trochu odroste,tak max.rok :D ,jinak mi z tříci asi brzo jebne,a půjdu nejspíš do 745i...mno horší jak u M57N to být asi už nemůže :?

jinak aspoň něco k tématu,oproti E39 je spotřeba celkem dost jinde přitom výkonově porovnatelné,když jedu dálnici do 160km/h pod 7,8l se nedostanu,jak vlítnu do města tak spotřeba celkem závratně letí nahoru a zastaví se někde u čísla 10,5l což se mi s E39 nidky napodařilo a to sem jí nakládal víc jak E61,tady se tomu nakládat bojím bo by se zase něco mohlo vysrat,je to hold taková německá rychlokvaška :? :wink:


To mi neříkej že moje první BMW a hned trefa vedle :roll: :lol: ?No u mě vše maká tak snad to vydrží.Myslímže jí trochu podceňuješ.Kámoši mají E46tky třílitry a jede jim to parádně ale na mě nemají když tomu dlábnu tak to letí jak utržená lokomotiva :P
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od JaraX »

proti oktávkám a podobnym to jede, ale porovnej to s nějakou pořadnou BMW motorizací, 3.0d je takovej podřadnej motor :)
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#27 Příspěvek od Sweden »

tak nikde jsem nepsal že to nejede,ano ono to jede,ale je to něco za něco,E39 taky jela a třeba si za to vzala cca.o dva a půl litru méně,o celkovém dojmu vozu ani nemluvě.Na E61 v M paketu jsem se třásl jak malej kluk,ne že bych byl úplně zdrcenej z tohodle bmw ale co se mě týče tak horší poměr cena/kvalita jsem u jiného bmw snad ještě neměl,neříkám že se mi to nějak sere,ale ono co jsem to koupil tak jsem si tak nějak ještě neoddychnul a neřekl si "tááák a mám hotovo,teď jsem spokojenej" ono tak nějak pořád chodím a pořád něco poslouchám,hydrokufr dnes tak blbě zavrčel a já si řekl,kurva že by čerpadlo,nebo pístnice samotná :? ,udělalo to jenom jednou ale udělalo,před 14dny mi ulítla spodní řemenice,mno to je holt spotřebák ale orig nestojí zrovna málo,kompresor v podběhu čistím preventivně jednou za měsíc aby se náhodou nevysral,občas se mi zdá že mi to nedobijí komfort klíč přes zapalování,většinou problém u pátých dvěří v kabeláži,občas mi nečo lehounce skřípe v přístrojovce při teplotách kolem 30st.,nedávno jsem koupil plast co má řidič kolem ovládání oken na dveřích,tak pogumovaná mrdka se už zase loupe,ale o tom si stačí přečíst zdejší forum nebo ještě lépe počíst na bmwklub.sk,tam je klubových E60/61 podstatně více než tady,takže se tam toho i víc dozvíš.

Samozřejmně musím upozornit že jsem celkem pedant a puntíčkář,takže sebemenší věc která není tak jak má být mě sere,a dál musím upozornit že tohle vozítko má i své pozitivní stránky a je jich celkem dost a umí být i zábavné,ale pořád je tady to ALE.....to ale je to v čem souhlasím s Jardou,prostě pořizovací cena ať už kdysi novoty nebo dnes ojeté E60/61 neodpovídá kvalitě vozu.A ještě musím podotknout že nemám olítanou hujdu která se pohybovala na nejnižší možné hranici pořizovací částky.

Ať slouží... :wink:
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#28 Příspěvek od rooc »

JaraX píše:proti oktávkám a podobnym to jede, ale porovnej to s nějakou pořadnou BMW motorizací, 3.0d je takovej podřadnej motor :)



dlábnout na rovince tomu umí každej kokot... :-) s autem musíš umět jezdit :-)
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#29 Příspěvek od rooc »

Sweden píše:tak nikde jsem nepsal že to nejede,ano ono to jede,ale je to něco za něco,E39 taky jela a třeba si za to vzala cca.o dva a půl litru méně,o celkovém dojmu vozu ani nemluvě.Na E61 v M paketu jsem se třásl jak malej kluk,ne že bych byl úplně zdrcenej z tohodle bmw ale co se mě týče tak horší poměr cena/kvalita jsem u jiného bmw snad ještě neměl,neříkám že se mi to nějak sere,ale ono co jsem to koupil tak jsem si tak nějak ještě neoddychnul a neřekl si "tááák a mám hotovo,teď jsem spokojenej" ono tak nějak pořád chodím a pořád něco poslouchám,hydrokufr dnes tak blbě zavrčel a já si řekl,kurva že by čerpadlo,nebo pístnice samotná :? ,udělalo to jenom jednou ale udělalo,před 14dny mi ulítla spodní řemenice,mno to je holt spotřebák ale orig nestojí zrovna málo,kompresor v podběhu čistím preventivně jednou za měsíc aby se náhodou nevysral,občas se mi zdá že mi to nedobijí komfort klíč přes zapalování,většinou problém u pátých dvěří v kabeláži,občas mi nečo lehounce skřípe v přístrojovce při teplotách kolem 30st.,nedávno jsem koupil plast co má řidič kolem ovládání oken na dveřích,tak pogumovaná mrdka se už zase loupe,ale o tom si stačí přečíst zdejší forum nebo ještě lépe počíst na bmwklub.sk,tam je klubových E60/61 podstatně více než tady,takže se tam toho i víc dozvíš.

Samozřejmně musím upozornit že jsem celkem pedant a puntíčkář,takže sebemenší věc která není tak jak má být mě sere,a dál musím upozornit že tohle vozítko má i své pozitivní stránky a je jich celkem dost a umí být i zábavné,ale pořád je tady to ALE.....to ale je to v čem souhlasím s Jardou,prostě pořizovací cena ať už kdysi novoty nebo dnes ojeté E60/61 neodpovídá kvalitě vozu.A ještě musím podotknout že nemám olítanou hujdu která se pohybovala na nejnižší možné hranici pořizovací částky.

Ať slouží... :wink:


svatá pravda...já jezdil skoro samé medvědy, pak jsem měl úlet s A5...,nekomuntuju, impreza wrx sti(to mi trochu chybí), ale živit to na normální ježdění, bych se musel jmenovat Schell, X6 ě moc nenadchla...a ta uplně nová A6(C7)..je sice super.., ale mě se v tom dobře nejezdá e61 se mi moc líbila a našel jsem si záminku jak si ji, byť jetou pořídit.., narval jsem do ní neskutečný bomby...a jediný..co jsem chválil oproti mercedesu, že má mnohem bytelnější podvozek.. na mědvěděch chtě nechtě jsem skoro co 2 měsíc dělal nějaké rameno..., řekl jsem to asi 3x a mrdly mi měchy... :-)-----jen ještě mimo...pokud ti skřípe v přístrojove...dotáhni si rozpěrnou tyč v motoru,,to dělá tendle bordel..., závěrem..já mám každé svoje auto rád...ale jak to čtu, měl jsem si koupit 7dmičku.., ale to už by bylo prostě moc
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#30 Příspěvek od rooc »

JaraX píše:no vidíš a tak si představ že 7er opravdu vyjde na provoz levněji jak 5er, servisuju celkem dost obojího a myslím že jsem schopen to dost objektivně posoudit, ale lidi to prostě nedokážou pochopit.


- co kapku sledujou náklady na opravy. Sedma je prostě kasička s o něco větším objemem. Tak to vždycky bylo a tak to zůstane.

tvá slova :-)
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#31 Příspěvek od m.deejay »

...já měl do výměny obou termostatů spotřebu kolem 8,6 a po výměně má dlouhodobou 7,6...ale mám manuál
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#32 Příspěvek od Indian »

JaraX píše:proti oktávkám a podobnym to jede, ale porovnej to s nějakou pořadnou BMW motorizací, 3.0d je takovej podřadnej motor :)


Hel můžeš mě prosím tě vysvětlit jak si to myslel s tím že 3,0D je podřadnej motor?Já měl za to že je branej jako klenot mezi turbodiesly nebo se snad pletu? :x
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od JaraX »

klenot mezi turbodiesely je tak možna 50d, nebo 45d, 3.5d, nebo tak něco, prostě něco co ma aspon trochu výkon a ne 170kW v roce 2007, kdy už má i zakladni osmivalec v benzinu 220kW. mě prostě 3.0d přijde slaba už i v 3trojce, natož v pětce, nebo sedmě.
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#34 Příspěvek od Indian »

JaraX píše:klenot mezi turbodiesely je tak možna 50d, nebo 45d, 3.5d, nebo tak něco, prostě něco co ma aspon trochu výkon a ne 170kW v roce 2007, kdy už má i zakladni osmivalec v benzinu 220kW. mě prostě 3.0d přijde slaba už i v 3trojce, natož v pětce, nebo sedmě.


Ok děkuji za vysvětlení to mě stačí.
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#35 Příspěvek od m.deejay »

JaraX píše:klenot mezi turbodiesely je tak možna 50d, nebo 45d, 3.5d, nebo tak něco, prostě něco co ma aspon trochu výkon a ne 170kW v roce 2007, kdy už má i zakladni osmivalec v benzinu 220kW. mě prostě 3.0d přijde slaba už i v 3trojce, natož v pětce, nebo sedmě.


...to je zas názor :roll:
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od JaraX »

a není to pravda? 3.0d je prostě normální průměrnej motor, žádná extra motorizace, slabší motor v sedme už ani není. v pětce potom 2.0d, takže je to vlastně druhá nejslabší motorizace, pokud nebere 2,5 co je 3 litr. vyšší je pak 535, 740d, 745d, apod. nevím co všichni vidíte na 3.0d zázračnýho, svezení s 3.0d a 3.5d je kurevskej rozdil. natož třeba taková 550i.
Indian
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 02.04.2012 00:00
Bydliště: Domažlice

#37 Příspěvek od Indian »

JaraX píše:a není to pravda? 3.0d je prostě normální průměrnej motor, žádná extra motorizace, slabší motor v sedme už ani není. v pětce potom 2.0d, takže je to vlastně druhá nejslabší motorizace, pokud nebere 2,5 co je 3 litr. vyšší je pak 535, 740d, 745d, apod. nevím co všichni vidíte na 3.0d zázračnýho, svezení s 3.0d a 3.5d je kurevskej rozdil. natož třeba taková 550i.


Nevím, proč bych si měl kupovat nějakej čtyřlitr nebo větší když třílitr bohatě na to bezpečný předjetí stačí.Rozhodně si nemyslim že bych měl nějakej udejchanej kýbl :lol: 3.0D je prostě taková zlatá střední.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od JaraX »

tak ja třeba jezdím rychle takže mi vadi že to nad 200 netahne
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#39 Příspěvek od m.deejay »

JaraX píše:tak ja třeba jezdím rychle takže mi vadi že to nad 200 netahne


...to je možný, ale kde se takhle "svezeš"?...tak možná v německu, kam ale nejezdím...většina mých cest je po okreskách, něco po dálnicích, takže motorizace bohatě stačí na normální svezení a bezpečný předjetí... :)
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od JaraX »

no kde takle jezdím si povíme někdy osobně, ale věř že k tomu abych jel 200 není dálnice třeba. prostě je pro mě 3.0d slabá, proto jsem ji taky prodal. ale chápu že hromadě lidí stačí,to je jejich věc. ale není to důvod ten motor stavět někde na špičku ledovce, je to prostě jen obyčejný průměrný BMW diesel s velkou turbodírou, průměrným výkonem a malým rozsahem použitelných otáček.
Odpovědět