musíš to samozřejme zkoušet na teplým motoru. Pokud jsi to udělal jak jsem psal tak to musí makat. Jinak nechápu tvuj předchozí dotaz jaký potenciometr, když jsem na začátku psal že 1KOhm
Dotaz, mám to zapojený (potencik sem stáhl docela nízko) když to zapnu, pocejtím trošku jak se změní chod na volnoběh a neptraně se zvýší otáčky, při jízdě to je taky znát, ale za boha to nehce vůbec hulit. V čem může být problém ?
Bobkins píše:Dotaz, mám to zapojený (potencik sem stáhl docela nízko) když to zapnu, pocejtím trošku jak se změní chod na volnoběh a neptraně se zvýší otáčky, při jízdě to je taky znát, ale za boha to nehce vůbec hulit. V čem může být problém ?
Tak ono že to hulí není žádná výhra, pokud máš nárust výkonu a auto nehulí tak buď rád, jinak já mám i přikleplou dávku paliva normálně, tak možná zkusit ještě zvýšit tu. A když stáneš poťák víc tak to dělá co? Třeba je špatnej.
No já už tam mám teda ten 1KOhm a zapojené jak jsi psal. Když zapnu tlačítko tak to něco udělá ale jinak ikdyž zkouším na teplým motoru tak nic. maximalně když uberu tak začne jet asi na 5 válcu a hulí a pak chcípne.
to je divný, mě to maká a nejen mě. co máš přesně za auto? Napadá mě třeba zda nemáš jiný typ čerpadla, třeba ten starší, ten byl zapojen trochun jinak.
JJ taky jsem to zkoušel na předface čerpadle a nic a s kámošem na face a jelo to takže tam je nějáký rozdíl blíže nespecifikovaný...
nesmíme zapomenout že předface TDS nemá váhu vzduchu a jede si v jiným režimu =D
Kamarád to má udělaný na tds před face, s vypínačem a potenciometrem si nastavuje dávku, takže se to dá celkem rozumně nastavit. Když jsme zkoušeli, o kolik mi ujede proti seriovýmu tds, rozdíl se projevil až na trojku, protože na jedničku a dvojku auto hrabe a není schopno to přenést na silnic
Zapojil sem si to taky,ale jak tu bylo napsáno,na volnoběh se trochu zvednou otáčky a hned se srovnaj,tváří se to jako předtím,jenom když se zaplým vypínačem šlápnu do plynu,tak se zvedaj otáčky rychleji než s vyplým.ale co sem viděl různá videa a fotky,tak na volnoběh to točí se zaplým evry nad 1000 ot/min.mě to zůstává na normálním volnoběhu.mám tam poťák 1k a odpor 510.mám i 560 ale nevěděl sem jakej tam dát.
Jak řiká Patrik. Takhle jsem to měl i já a potenciometr jsem tam měl tuším o hodnotě 1k2, ale jistý si nejsem.
Měl jsem to nastaveno tak, že mi po zapnutí bypassu motor na volnoběh "chrochtal", tzn. že otáčky nebyly ustálené a motor zněl trochu jak nějaký stroker Bylo to těsně před hranicí chcípnutí, protože pokud se ten potenciometr vytočil moc, tak mám ten pocit že po zapnutí už to čerpadlo neustálo a motor chcípl