Gravka píše:1) Red - vytazeni oken: zde na foru jsou ruzne nazory, jak zapojit - pres diodu na pin 13 a nebo na pin 14 zluteho konektoru? a navic je to minus, takze asi prevratit pres nejake rele - pres jake?
Alarm dává podle obrázku negativní signál, do BMW potřebuješ pozitivní, takže převrátit přes jakékoliv spínací relé, neteče tam žádný proud... Napojit podle mě na pin 13, pokud to nebude stačit tak přes diody na 17 a 13 (protože máš jednotku ZKEIV a ne starší ZVMII kde je to jinak)
Z obrázku teď vidím že dává negativní impulz. Pokud bys ten imobilizér chtěl řešit tak mi pošli SZ.
Gravka píše:5) Orange - spinac brzdy: napojit do konektoru brzdy nad nohama, ale na kterej kablik? nejlepe jaka je pls jeho barva?
modro-červený
Gravka píše:6) Green - zavazadlovy prostor: zapojovat ci ne? umi E36 funkci jen odemceni kufru?
Podle mě neumí
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
na ten imobilizer si netroufnu urcite, jeste bych odpalil ten originalni
a jeste jedna otazecka - pokud tedy E36 neumi jen odemceni kufru, tak na co by se to dalo vyuzit? slo by to treba na stahovani oken? na klici jsou totiz 3 tlacitka - odemceni, uzamceni a otevreni kufru, tak by se hodilo mu priradit nejakou funkci a v lete by se to stahovani okynek mohlo hodit
Záleží jestli ta Tvá E36 umí stáhnout okna origo dálkou nebo klíčem a jestli ten signál na otevření kufru je jen impulz, nebo ho lze "držet". V každém případě to lze samozřejmě vyřešit, ale pokud jsou obě odpovědi negativní, je potřeba prodlužovač a "zpožďovač" impulzu, což jsem u sebe vyřešil tím že mám v autě vlastní jednotku s naprogramovaným procesorem... bez procesoru by to šlo asi taky ale nevím jak..
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:Záleží jestli ta Tvá E36 umí stáhnout okna origo dálkou nebo klíčem a jestli ten signál na otevření kufru je jen impulz, nebo ho lze "držet". V každém případě to lze samozřejmě vyřešit, ale pokud jsou obě odpovědi negativní, je potřeba prodlužovač a "zpožďovač" impulzu, což jsem u sebe vyřešil tím že mám v autě vlastní jednotku s naprogramovaným procesorem... bez procesoru by to šlo asi taky ale nevím jak..
tak do toho se radeji take poustet nebudu, to byl jen takovy scestny napad, ani nemam origo dalku kazdopadne moc diky
Ještě to tu oživím..taky jsem koukal na alarm do E36 rok 98 a je podobný připojením tomu co jsem okopčil ten obrázek zhora ale není mi moc jasný jak se připojuje těch šest drátů od nového alarmu ke stávajícímu centrálu s DO ve voze-myslel jsem že stačí jen napojit na dva dráty do centrálu ve voze tj.Zamkni a Odemkni..Nechápu teda nač je z alarmu šest drátů na připojení k origo centrálu-co jsem ale vyluštil ze schéma tak se tam asi mají dát diody,jestli tomu dobře rozumím tuná je ten okopčenej a upravenej obrázek.. http://img638.imageshack.us/i/vt200pwwi ... am800.jpg/
Šest drátů tam je protože to je univerzální ovládání - do různých aut se to musí zapojit různě, viz návod. BMW potřebuje pozitivní ovládání ("plusem", +12V).
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:Šest drátů tam je protože to je univerzální ovládání - do různých aut se to musí zapojit různě, viz návod. BMW potřebuje pozitivní ovládání ("plusem", +12V).
Asi jsem trubka a to napojení centrálu nějak nechápu...mám možnost za hubičku tohle http://www.levnealarmy.cz/get_file.php? ... download=0 ale vypadá to že montáž asi nezvládnu jsou tam přímo i schémata na připojení centrálu ale těch šest drátů je na mě fakt moc-blbej úplně nejsem ale fakt teda nechápu co s nima Asi raději nechám namontovat než abych něco podělal
V tom návodu se koukni na obrázek "ovládání centrálního zamykání mínusovým nebo plusovým impulzem":
- modro-oranžový a zeleno-oranžový zůstane nezapojený
- na zeleno-hnědý a modro-hnědý přivedeš stálých +12V
- modro-bílý připojíš na origo centrál na "zamkni" a zeleno-bílý na "odemkni"
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ty joooo,moc Ti dík za radu :palec: asi se do toho teda pustím sám když mám tak kvalitní info zázemí.... Ještě jestli se můžu zeptat,jsem četl tady na foru že se dá zapojit i dvojí zamykání proti vyháčkování-to mi půjde taky zapojit nebo je to zbytečný a nemám to řešit,nebo to vůbec nejde??Jinak mám e36 Touring rok 98 origo centrál na DO a origo el.okna s dojezdy..PS podáš prst a ukousnou Ti celou ruku
Double lock smysl určitě má (jen se pak nesmíš vymknout..) a zapojí se tak že signál lock připojíš přes diodu i na pin který dělá ten double lock. Je to tu na fóru vše popsané, hledej.. Zajímá Tě novější jednotka centrálu ZKE IV (a ne starší ZVM II, jiné v E36 nejsou)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jj díky...Ted jsem na to koukal a když zamknu auto s origo DO tak ten double lock funguje což jsem ani nevěděl.... kolíky jdou naprázdno vytahovat.Ještě tady okouknu ty témata ale jestli tomu dobře rozumím tak musím najít v autě tři dráty a to odemknout,zamknout a double lock...jestli je to správně tak se začínám orientovat... nebo se pletu a ten double lock se automat.aktivuje přes ten drát zamkni...No asi budu moudřejší při montáži..
ještě budu otravovat s tím centrálem....Objednal jsem a součástí byl instalační návod pro Bmw 3 ale nějak se to neshoduje s tím co jsem tady pročetl o montáži..Všichni píšou že E36 rok 98 má pozitivní ovládání a v návodu co jsem dostal je negativní-tedy -.....K čemu je teda návod kterej jsem dostal http://www.email.cz/getAttachment?sessi ... J%D2%AB%00
V tom návodu se podle mě chtějí připojit přímo na zámky ve dveřích. Na to se vykašli a připoj se na řídící jednotku centrálu stejně jako by se připojilo origo DO.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:V tom návodu se podle mě chtějí připojit přímo na zámky ve dveřích. Na to se vykašli a připoj se na řídící jednotku centrálu stejně jako by se připojilo origo DO.
jj udělám to teda podle návodu tady na foru a od tebe jen mě zajímalo jestli je možný tohle zapojení..tzn na jedno auto plusový i mínusový ovládání centrálu
Ještě to tu oživím Nabral jsem tento alarm http://www.levnealarmy.cz/get_file.php? ... download=0 a sám díky jsem ho namontoval-samozřejmě za podpory některých členů jako je FX,Jarda atd..kterým fakt děkuju za super rady Dal jsem to teda do kupy,díky jmenovaným a makájí mi dokonce i okna na DO a Double lock ale ještě mám problémek s připojením dveřních spínačů..Co jsem zjistil tak potřebuju mínusové ovládání,což jsem nastavil na alarmu,našel jsem dráty ke dveřím v ŘJ centrálu ale je tam na každé dveře jeden,tzn.LP,LZ,PP,PZ a já mám jen jeden drát od alarmu tak se ptám jak to pořešit..co jsem tady pročet tak zřejmě ten drát rozvětvit a přes diody napojit ke každým dveřím zvlášt??Je to správný řešení,nebo to jde i jinak pořešit?Jinak je to namontovaný do E36 Touring rok 98 s origo centrálem na DO.Přemejšlel jsem to hodit na inter.osvětlení ale tím by asi alarm postrádal funkci kontroly jednotlivejch dveří..Raději se ptám,abych něco nezvoral Poradí někdo???
ano, na ten drát z alarmu připojíš všechny dráty ze dveří přes diody, každá dioda bude mít proužek na straně dveří (ne na straně alarmu).
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:ano, na ten drát z centrálu připojíš všechny dráty ze dveří přes diody, každá dioda bude mít proužek na straně dveří (ne na straně alarmu).
Tzn..el.průchodnost pouze z drátu alarmu do ŘJ origo centrálu v autě-nějak jsem se v tom mínusu zamotal ?A ještě se zeptám,nemáš tušení jestli u toho konektoru na dveře není náhodou i napojený snímač z kufru-kdyžtak kouknu do schéma