Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw 320i (125kw) touring, e46, LPG PROSÍM SMAZAT - PRODÁNO
JaraX píše:ono se stačí zeptat co je tam za systém, tuším že tam je stag, ted si nejsu jistej, brumla kdyžtak mrkne, a ten ti poservisuje každej.
Znacka sama o sobe nestaci. Ted jsem zrovna pred nedavnem narazil na pripad, kdy manik mel problemy s dovezenym systemem (tusim ze to byl PRINS) a potreboval ho u nas seridit, bohuzel se ukazalo ze ac je to znacka ktera je v CR celkem bezna, tak konkretni rada kterou mel se do CR nikdy nedodavala, nikdo ji tu neumi a nejsou tu na ni ani nahradni dily. Rada od plynare byla, ze jedine co se u nas da udelat je to cele vyndat a dat nejaky mistne servisovatelny system. A to s tim byl myslim u Coubala, coz je zrovna dost renomovana firma kde je predpoklad ze vi co rikaji.
Takze minimum co je potreba udelat pri dovozu LPG je zjistit presny typ toho co je tam namontovane a nasledne si overit u nektereho renomovaneho ceskeho plynare, ze tento konkretni typ lze u nas servisovat. Samozrejme i pote je tu riziko provozovani LPG systemu bez zaruky, ale s tim uz se neda nic delat.
P.S. Mluvim obecne, neresim tenhle konkretni vuz, jen reaguje na podiv, ze dovezene auto s LPG nikdo nechce.
tak to sou nesmysly celkem, prins je sice šmejd co s týče podpory, ale nicméně ti holomci sou někdy dost problém, člověk musí mít schopnýho plynaře. Např. Fedor v prostějově montuje Prins, ale když jsem tam byl že potřebujem udělat diagnostiku tak nam řekli že na Prins diagnostiku nemaj, prostě dementi. Stag, Magic a ESGI měl hromadu verzí, všechny se načítají stejným kabelem, jen se dle verze liší software kterej se dá normálně stáhnout, pokud odejde nějaká komponenta, dá se v pohodě vyměnit, takže prostě s tím problém není, chce to mít jen dobrýho plynaře a né lempla kterýmu se do nečeho nechce, určitě bych si nevybíral LPG systém podle plynaře, ale plynaře podle LPG systému, navíc zdiagnostikovat si LPG není žádnej problém, kabel na cokoliv stojí par korun. Problémy sou akorát trošku u CNG, ale LPG je prostě všecko stejny, dycky je tam nádrž, reduktor, vstřikovače, jednotka, čidlo tlaku, to sou zakladni komponenty, který se daj celkem dobře zaměnit, i jednotka jde vyměnit, maximalně se vymění kabelovej svazek a muže se to přestavět na STAG 300 novej nebo cokoliv jinyho. Furt je lepší koupit auto s LPG, než bez něj za stejnou cenu, i kdybych měl jít s nadrží do šrotu za železo, nebo prodat zbytek systému někde za 5ku na aukru.
Dobrý den, do teď jsem se díval především na 320d toto auto ně láká, ale nebyl jsem nikdy majitelem BMW. V 320i ani 320d jsem nikdy nejel.... je to jen můj sen, který si v současné chvíli hodlám pořídit..... Mohl by jste mi někdo přiblížit výhody a nevýhody 320i proti 320d. Na internetu jsem se dočetl, že výkon nejslabšího šestiválce je zklamáním. Chvála je především na vynikající zvuk. Mě ale spíše zajímají běžné náklady a pak také ten výkon
JaraX píše:ale nevidím v tom duvod, jel jsem s 328iA e46 z prahy lehká noha po okreskách za 6,5, pak jsem se motal po městě a hned tam bylo 9, ale dá se udržet i pod 7,
osobně nechapu proč by se nemělo dat jet s dvoulitrovou trojkou za 7 když jsme s deathboxem jeli za 9 ze 728i z německa.
dá se s ni jet za 7 ,ale ne jezdit

