Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Klouže jak (hodně)!

Vše o Z1 E30, Z3 E36, Z4 E85/E86/E89, Z8 E52
Zpráva
Autor
Tom_e89
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: sob 25.10.2014 00:00
Bydliště: Praha

#21 Příspěvek od Tom_e89 »

Pokud jsi jezdil na podobných parodiích na vzorek, tak se vůbec nedivím.. :D
Na runflaty se určitě vykašli.
Přílohy
20150913_152542.jpg
20150913_152542.jpg (107.22 KiB) Zobrazeno 2515 x
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#22 Příspěvek od shwaaraa »

Jsou na tom ještě hůř...

Psali jste, že to na 18" non-RF plave, ne?
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#23 Příspěvek od xyron »

Me nikdy zadne auto na non-RFT neplavalo... vlastne jo, plavalo.. před lety ... mel jsem na A3 zimni Barum Polaris 2 - 16ky ... a to byl opravdu tezkej prestrel... nejhorsi guma co jsem kdy zazil... barum nebrat..
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#24 Příspěvek od shwaaraa »

Z topicu modifikace Z4:
MDaniel píše:Houmik: ne,nemyslim to spatne, chapu ze auto jde naladut lépe- je to pak o využiti a o penezich. Jelikož auto používám i na jizdu do práce a zpet tak nechci zásadní upravy. Rád bych si nechal poradit. Runflaty jsem sundal - mam 18" kola a auto zacalo hodne ale opravdu hodne plavat - zkouseli jsme s pavproch. Takze ted zvazuji co dal a jak to resit. Autem se rad projedu a zvazuji bud prechod na vetsi prumer kol s nonrft nebo koupit zpet rft pneu na 18 disk. Co se tyce podvozku,pokud bych mel mpodovozek,byl bych spokojen,ale nez davat do podvozku (ted placnu 50000kc) si radeji poridim vykonejsi verzi auta. Slo mi spise o doporuceni pro zacatek snizeni a pokud nekdo podvozku rozumi vice nez ja,rad si encham doporucit,klidne i za poplatek to co by autu pomohlo a najit kompromis.


Nerad bych koupil novou zimní sadu non-RF a zjistil, že to je na houby..

edit: polaris 2 jsem měl na oktavce (15") a souhlas.
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#25 Příspěvek od xyron »

Houmik a Pavproch jsou dva magori (v dobrém) ... tady bych se tim urcite neridil... hlavne si kup novou a kvalitni znacku .. bude to ale raketa (20k+)
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#26 Příspěvek od shwaaraa »

Micheliny AP4 sada cca 17k vč. DPH, tj. cca 13,5k bez DPH. To jde.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#27 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Když koupíš dobré gumy, tak nonRF 18" určitě plavat nebude. Slyšel jsem o Matadorech a Barumkách, které v tomto rozměru na BMW plavali, ale tam je to o (ne)kvalitě kostry. Dobrá guma plavat nebude. Spíš budeš překvapen komfortem a jistotou na rozbité cestě.
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#28 Příspěvek od pavproch »

Většinu času nejsu magor :twisted:

P-zero nonRFT (225/40 R18 a 255/35 R18) sou dost "citlivé" na vyjeté koleje. Michelin Pilot SuperSport (prozatím je mám jen vepředu, tj 225/40 R18 nonRFT) se zdají být v tomhle moohem klidnější.
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#29 Příspěvek od shwaaraa »

Komfort na rozbité cestě v Z4? :-D OK, dám tedy non RF, ty Micheliny Alpine 4 vypadají dobře..
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#30 Příspěvek od xyron »

I v Z4 je komfort... měl jsem na E85 17ky RFT a když jsem je vyměnil za 18ky non-RFT tak jsem svoje auto skoro nepoznal, najednou to bylo krasne pohodlny, zadny rany do podvozku atd...
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#31 Příspěvek od shwaaraa »

Současný gumy. Předky OK, ale zadky už měly být pryč..
Přílohy
5.jpg
5.jpg (65.03 KiB) Zobrazeno 4018 x
4.jpg
4.jpg (72.72 KiB) Zobrazeno 4018 x
3.jpg
3.jpg (63.96 KiB) Zobrazeno 4018 x
2.jpg
2.jpg (65.55 KiB) Zobrazeno 4018 x
1.jpg
1.jpg (72.73 KiB) Zobrazeno 4018 x
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#32 Příspěvek od shwaaraa »

Tak já nevím, tady je zas závěr, že 18" non-RF plavou: http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0

(i když se tam zmiňují jen Conti)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#33 Příspěvek od pavproch »

do prkýnka, sem to zvoral, šváára sa ptal na zimní 18", že?

zimní P-Sottozero Gen III. (225/40 R18 a 255/35 R18) sou fpoho, neplavou, jen teda sou taky citlivé na vyjeté koleje a hlavně se nesmí "přepálit" ježděním v letních těplotách, pak teda sou na vodě dost klouzavé.... :twisted:
MDaniel
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: pát 14.03.2014 01:00

#34 Příspěvek od MDaniel »

Ano non rfr gumy mi v Conti plavou. Nejvic to jde poznat pri sundane strese, to je extrem. Kdyz je strecha natahla (kupé) tak problem takovy neni.
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#35 Příspěvek od shwaaraa »

Jel jste někdo dnes ráno autem? Do 9h docela OK, ale cca 9:15 jsem v letenským tunelu a pak až na Florenc jel na něčem, co klouzalo jako čistý led! Nemohl jsem zastavit ani se rozjet. Přitom bylo 5-6 stupňů a od kol aut stříkala voda. Bylo to fakt namrzlý, nebo zas jen nějaký issue s mýma gumama? Mám jet dnes do Liberce, to bude zábava...
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#36 Příspěvek od xyron »

Jestli mas stále ty pneu co jsi tu postoval, tak nevim cemu se stále divis... 8O .. a to je ještě slabota, jakmile přituhne a padne lehka brecka, tak se ani nerozjedes..
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#37 Příspěvek od shwaaraa »

No nějak mi to hlava nebere :) Chápu, že jsou tvrdší a vzadu nemaj vzorek, ale abych z 30kmh brzdil 10-20m s ABS, to mi přijde fakt neuvěřitelný... Navíc předek je OK.

edit: je to vlastně divný i proto, že když jsem s crossfire (stejná koncepce) jezdil po Praze v zimě na sněhu s letními gumami s cca 2mm vzorku, a takhle šíleně to neklouzalo..
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#38 Příspěvek od shwaaraa »

Přezuto, neklouže, ale... PLAVE!! :evil:
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#39 Příspěvek od xyron »

Přezuto na co ? Značka, staři, rozměry ?
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#40 Příspěvek od shwaaraa »

Přezuto na nové Pirelli Sottozero 3 (non-RF), rozměry dle TP (225/40/18 + 255/35/18 ), nosnost vpředu 92, vzadu 94 (TP chce 88 ), verze XL tedy nějaká zesílená, DOT polovina 2015. Nafoukaný by měly být správně, servis jsem na správný tlak upozorňoval a i jim ukazoval, kde je štítek (ale nekontroloval).

Konečně to neklouže, možná to je nepatrně měkčí (spíš jen na kostkách) ale je to úplně nahovno, protože ostřejší zatočení volantem vyvolá křížový pohyb karoserie. Trochu se to rozvlní dokonce i při předjíždění kamionů. Dost mi to připomíná oktavii 1. gen. na 195/65/15 Polaris 2.. Sportovní režim nepomůže, je to prostě v gumách. V Praze můžu předvést..
Odpovědět