Ja niesom ziaden mechanik ale povedal by som ze vymena stareho prepaleneho husteho oleja za novy preplachom ak je hydromenic dodrbany situaciu akurat zhorsi. Uz sa tu i inde pisalo ze olej menit pokial prevodovka funguje ok, inak su to vyhodene peniaze. Ja som menil u Snejka po 220tis km, olej mal uplne inu farbu ale prevodovka ziaden problem nemala a stale dobre funguje. Preplach som teda nerobil a adaptacie sa neresetovali.
Skor by som:
- dojazdil ten hydromenic kym to este jazdi rozumne
- ak nieje ziaden iny problem okrem hydromenica tak ho nechal vymenit
- ak prevodovka i kope tak rovno vymenil celu prevodovku za repas so zarukou
- ak tie problemy nechces riesit tak predat s tym ze je nutna oprava prevodovky alebo rozpredat na diely
Otázkou zůstává, zda je hydroměnič KO, či nikoliv... To nikdo neví. Olej je cesta nejmenšího odporu. Každopádně teda udělám tak, že jen vypustím a napustím nový a v pátek poreferuju...
Jo jo,jen jsem plácnul že jsem měl podobný problém.Zase tak moc se v tom nevyznám,takže dej na zkušenější. Jinak vadný vstřik se asi pozná jen vyndáním a přezkoušením,což ale Tebe tedy trápit nemusí,jak píše Jarax.
Takze - olej dnes vymeneny. Kedze ale bolo cez den teplo, tak po 6 hodinach co auto stalo vonku nebolo este vychladnute. Tekze teraz neviem aky je vysledok. Uvidim zajtra rano. Kazdopadne, prevodovka teraz radi totalne hladko, takto neradila nikdy. Keby tam nebol otackomer, ani neviem ze preradila ...
Tak pánové Olej vyměněn a je po problémech. Jediné co mi to ještě vyvádí tak, když pustím z kopce plyn (brzda motorem), tak to v prvních chvílích zakolísá - ale s tím si dokážu představit žít.
Každopádně vypustili jsme 5L oleje, dolili 5L nového a po cca 1000-2000 km udělám vše znovu a pak už by to mělo být úplně super Takže díky za tipy
Nechal jsem vychladnout, projel a opět to za studena dělá - když jsou otáčky do cca 1500RPM, tak to kolísá. Jakmile jsem to zahřál (cca 10km), tak už OK. Napadá mne tedy, že následná výměna dalších 5ti litrů již vše vyřeší...
Máte někdo případně jiný nápad?
Jak jsem psal - když se to pořádně ohřeje, tak již ok...
Myslel som si ze to tak dopadne. Radsej s tym zajdi k niekomu kto sa v prevodovkach fakt dobre vyzna nez to skusat riesit cez forum. Ziaden dalsi olej tam nelej.
Pokial to nekope a moc nepresmykuje tak by som to dojazdil co to da i ked to bude na vymenu hydromenica.