Jak ti to auto jede? Nemá kromě vysoký spotřeby i malej výkon?
Jestli tam máš dodělávaný DPF, jak se ti regeneruje? Nemůže to bejt totálně ucpaný? Dalo by se zkusit to projet s odpojenym vejfukem?
Teddy : Píše že měl předtím spotřebu 14-15L i to se mi zdá nějak moc. To jezdí právě ta M5 za tolik. A ne 530d.
No bude tam toho asi hodně. A po netu to tady nikdo neopraví. To chce komplet diagnostiku auta a všech členů co se podílí na spotřebě a mohlo by mít vliv.
Tak já jsem si myslel, že si děláš legraci, proto jsem se stejnou legrací odpověděl. Teď vidim, že to myslíš vážně. To je přeci jasný, že tam bude něco špatně. Jsou tu o tom 2 stránky diskuze.
P.S. všiml sis, že hned na začátku psal, že mu diagnostika nic neukázala? Je samozřejmě otázkou kdo a čim to diagnostikoval.
Takže včera jak to házelo tu spotřebu 21L tak byla chyba v prasklý hadici co vede od vývěvy. A to bylo hned po tom vykuchání toho DPF. Teď je tam zatím kolem 9L. Zkoušené po okruhu v Praze. Večer budu jezdit po centru, tak dám vědět. Teď se bude řešit ten výkon. Zjištěno, že turbo nedává to co má. Stáří turba dva roky. Nové Geret. Cena 28tis. Je tady ta možnost, že je buď to špatné, nebo co by byla lepší varianta, že jsem před čtyřmi roky hned nechával dělat čip. A že je možný, že to dělá nějaký blbosti. Tak zejtra jedu tady k jednomu z fóra. Všichni ho určitě znáte. Ten na tom dělá a zjišťuje závady. Zatím díky všem za reakce.
Jsi na dobré cestě ... držím palce ... multimetr, diagnostika a hodně odhodlání....ještě manuál kde nastuduješ jak změřit jakej odpor či napětí atd. Jistě doladíš poslední drobnosti. Ale prasklá hadice to muselo chc.t někde ven ? Louže pod autem. Pokud máš někoho kdo má 530d tak zkus přeměřit obě auta a kde máš rozdíly bude jasnej problém.
Ideální service manual Bentley na BMW e39. Zkus mrknout na netu pokud ho tedy nemáš.
Já si stím vždy pomohl u auta. Nebo stáhnout na uloz.to něco tam je taky.