Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

N62 - gufera ventilov + secondary air system

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#21 Příspěvek od inspi1981 »

airbone píše:
JaraX píše:pod altíkem je těsnění oleje které pak teče, je jedno jakej máš altík


mozes mi ten diel ukazat v etk? posuniem to mechanikovi nech to objedna


Cislo 2
http://bmwteilekatalog.info/BMW/P/E65/L ... 12/12_1242
honzino
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: stř 20.09.2006 00:00
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od honzino »

kolik stojí výměna gufer ventilů u E60 motor N62B25 a co vše je potřeba koupit při sundání hlavy kromě těch gumových kroužků a samozřejmě těsnění,je potřeba asi ten přípravek na aretaci vaček a co ještě ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od JaraX »

to je nějakej hodně dowsizing motor
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#24 Příspěvek od airbone »

Pani tak auticko mam hotove, poskladane a jazdi ako ma.
Vymena gufier nebol problem, ale problem bol prave s tym secondary air system. Kupili sme kefku na cistenie brokovnic ktora sa navarila na vrtacku a a cistic na skrtiace klapky a cistilo sa. Bohuzial nefunguje to tak jednoducho, porty na prvych dvoch valcoch zozadu na oboch stranach povolili, ale dalsie ani bohovi. V dosledku toho ze motor zral olej tak to bolo totalne zabite karbonom a zabednene. Tie porty sa musel mechanicky pracne "prebit", co trvalo nejaky cas a vobec to neslo jednoducho. Treba si vyrobit speci nastroj a vela trpezlivosti.
Amici taky ohnuty klinec predavaju za 90 bucks.
https://www.agacoolantpipe.com/product/ ... -hook-tool
Bohuzial bez vyndania motora si s nim asi tazko niekto pomoze..... Je teda dobre ze motor bol vonku, inac nie je sanca tie porty precistit.....

Tu je video od amikov ako sa to na aute spravit neda :)

https://www.youtube.com/watch?v=zMJeXDrrIK8
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od JaraX »

vždycky je nejlepší motor, ono to zas tolik práce není.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#26 Příspěvek od airbone »

som rad ze to je poriesene a ze teraz, dufam, sa budem uz len vozit :)
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha

#27 Příspěvek od M4we »

Ahoj, smím vědět, kolik tě celá akce orientačně stála?
Chystám se letos do něčeho takového, tedy hlavně chci vyřešit trubku a při tom zbytek. Představu mám, jen chci vědět nakolik se liší od reality 8)
Díky
E60 545i Blacksapphire
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#28 Příspěvek od airbone »

Hm, to neviem presne povdedat, lebo popritom sa menil olej, filtre, nova bateria, battery sensor, a vsetky sviecky a stalo ma to komplet aj s dielmi okolo 1700-1800eur.
Dajme tomu ze bez tych veci hore cisto len vymena gufier mozno teda 1000 - 1200. AK chces tak mam presny rozpis matrosu co tam isiel (myslim aj tie ine tesnenia, su ako kity).
mobilman Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 220
Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Bydliště: Ostrava / E60 545i

#29 Příspěvek od mobilman Člen Klubu »

Zdravím airbone pokud by ti nedělalo velký problém poprosím o zaslání seznamu matrialu do SZ. Mám tu samou motorizaci a sem tam mi to také zakouří. Moc díky. Přeji ať ti to jezdí jako nové.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#30 Příspěvek od airbone »

mobilman píše:Zdravím airbone pokud by ti nedělalo velký problém poprosím o zaslání seznamu matrialu do SZ. Mám tu samou motorizaci a sem tam mi to také zakouří. Moc díky. Přeji ať ti to jezdí jako nové.


Ok moc dik, jazdi to velmi dobre.
Hod mi email do sz a poslem ti to.
honzino
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: stř 20.09.2006 00:00
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od honzino »

řeším to samé na N62B25 prosím můžeš mi do SZ poslat také ten seznam věcí na výměnu a cenovky,předem moc díky
dydzej-honzin@centrum.cz
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od JaraX »

co je N62B25? to zní jako hustej tuning
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#33 Příspěvek od airbone »

honzino píše:řeším to samé na N62B25 prosím můžeš mi do SZ poslat také ten seznam věcí na výměnu a cenovky,předem moc díky
dydzej-honzin@centrum.cz


ahoj,
mas to poslane
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha

#34 Příspěvek od M4we »

Ahoj, díky za informaci. Pokud to není problém, můžeš mi to zaslat také na martin.vanek7(at)gmail(dot)com ?
Spíš jen pro zvědavost.
Včera jsem to řešil se Snejkem, motůrek půjde ven a bude se dělat vše včetně trubky. Pak poreferuju.
E60 545i Blacksapphire
honzino
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: stř 20.09.2006 00:00
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od honzino »

airbone píše:
honzino píše:řeším to samé na N62B25 prosím můžeš mi do SZ poslat také ten seznam věcí na výměnu a cenovky,předem moc díky
dydzej-honzin@centrum.cz


ahoj,
mas to poslane


moc díky
honzino
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: stř 20.09.2006 00:00
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od honzino »

JaraX píše:co je N62B25? to zní jako hustej tuning


to víš Jaraxi změna je život ačkoliv skok z E38 740i V8 do E60 2.5 R6byl citelnej jak ekonomicky tak emocionálně ale holt tak to je
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od JaraX »

nějak tomu nerozumím
N62 je osmiválec
a B25 je 2,5 litr

ale osmiválec dvaapulitr

takže máš bud 545i a máš N62B45
a nebo máš 525i
a máš N52B25

a nebo nevím
honzino
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: stř 20.09.2006 00:00
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od honzino »

JaraX píše:nějak tomu nerozumím
N62 je osmiválec
a B25 je 2,5 litr

ale osmiválec dvaapulitr

takže máš bud 545i a máš N62B45
a nebo máš 525i
a máš N52B25

a nebo nevím


moje chyba a překlep jak cip,mám N52 :D
Odpovědět