Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ohlášení chyby FILTRU PEVNÝCH ČASTIC
No filozofe zase třeba to s těma píchlejma kolama je normalni i u e38/39 atd... když ti praskne přední soudkovitá málozávitová (ne zadní rovná hodnězávitová) a ideálně někde blíž polovině tak to většinou propíchne kolo... to sem řešil už hodněkrát.
nejepší byla e38 kde jsem to jel měnit na ulici... praskla pružina a probodla kolo... tak sem dojel... na mistě tlumič i kolo vyměnil... a ten člověk se rozjel... ujel asi 10m a prásk a pšouk praskla pružina na druhé straně a probodla kolo... to sem myslel že se poseru...
tak druhý den jsme se sešli na stejném místě zase...
nejepší byla e38 kde jsem to jel měnit na ulici... praskla pružina a probodla kolo... tak sem dojel... na mistě tlumič i kolo vyměnil... a ten člověk se rozjel... ujel asi 10m a prásk a pšouk praskla pružina na druhé straně a probodla kolo... to sem myslel že se poseru...
tak druhý den jsme se sešli na stejném místě zase...
Snejku: To mě teda nestraš chlape ...
Co se dá proti tomu udělat ? nebudu ted moci spát a budu mít děsivé sny... já používám e38 každej den ...
Jde to nějak promazat ? Mám zadní komplet nové ale přední tedy ne ...a pěkné pneu to bych nerad ...tady před barákem je auto na špalcích a koukal jsem na ty pružiny obě dvě zaráz prasknuli a takovej ostrej hrot z toho čouhá...
Jak se toto může stát ? to fakt nechápu co je to za kvalitu pružin....
S těma neoriginálníma katama nemohu souhlasit ...tady borec má na 530i a moc spokojenej. Sportovní kat a jede to trochu líp a projde emisema. Je to nějakej výrobce si ted nevzpomenu celkem známej. Takže to má za rozumné prachy a je to funkční.
DPF nevím ale taky bude záležet na výrobci ...ted se do toho pustí jistě několik výrobců a budou určitě taky povedené kousky a věřím taky plno šmejdů co nebudou fungovat viz co jste psali.

Co se dá proti tomu udělat ? nebudu ted moci spát a budu mít děsivé sny... já používám e38 každej den ...
Jde to nějak promazat ? Mám zadní komplet nové ale přední tedy ne ...a pěkné pneu to bych nerad ...tady před barákem je auto na špalcích a koukal jsem na ty pružiny obě dvě zaráz prasknuli a takovej ostrej hrot z toho čouhá...
Jak se toto může stát ? to fakt nechápu co je to za kvalitu pružin....
S těma neoriginálníma katama nemohu souhlasit ...tady borec má na 530i a moc spokojenej. Sportovní kat a jede to trochu líp a projde emisema. Je to nějakej výrobce si ted nevzpomenu celkem známej. Takže to má za rozumné prachy a je to funkční.
DPF nevím ale taky bude záležet na výrobci ...ted se do toho pustí jistě několik výrobců a budou určitě taky povedené kousky a věřím taky plno šmejdů co nebudou fungovat viz co jste psali.
mě praskla pružina na E46 v kile, odřezalo to gumu kolem dokola pryč a měl jsem co dělat to ustat,
řešení je origo nové pružiny pak to 10 a víc let vydrží, v nahradě hrozí to samy co u starýho origa
filozofe jak muže něco co stojí mín penez vyrobeny než to samy stary špatný ve výkupu byt stejně kvalitní?
nemuže, prostoě za to nikdo nenakoupí ani ten matroš na to, a to že kat projde emisema neznamena vubec nic.
řešení je origo nové pružiny pak to 10 a víc let vydrží, v nahradě hrozí to samy co u starýho origa
filozofe jak muže něco co stojí mín penez vyrobeny než to samy stary špatný ve výkupu byt stejně kvalitní?
nemuže, prostoě za to nikdo nenakoupí ani ten matroš na to, a to že kat projde emisema neznamena vubec nic.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
DPF jsem nechaval cistit za 10k v Kladne ve firme DPF-TECH. Delaji tam hned taky tuning a podobne legracky, takze to neni jenom nejaka radoby garaz, kde to manik dela jarovou vodou.
Cisteni bych doporucil suchou cestou, urcite do toho nic nelejt a to z nekolika duvodu:
- nekvalitne rozpustene a vyplachnute usazeniny utvori daleko horsi nanos, nez tam puvodne byl (ta suprova kasicka udela primovni beton, ktery uz nevycisti vubec nic...)
- temer nemoznost zkontrolovat, uroven vycisteni (podle vahy to nejde, kdyz tam nalijes vodu, co tam nema co delat)
- zapojeni jeste mokreho filtru do provozu = dobra cesta na hrbitov DPF - filtr muze popraskat
- moznost poskozeni filtracni hmoty agresivnimi pripravky
Samozrejme ti kazdej rekne, ze to je super easy a vsechno je super cool a nikdy s tim nebyl zadny problem. Jasne... Jenom ze to proste nezkontrolujes. To ze diag hlasi nizsi tlaky je super, ale to o valite vycisteni nerika vubec nic. Stred se mohl vycistit, zatimco kraje budou delako horsi, pak ti treba bude regenerace spinat kazdych 200km, protoze se zmensi mozna filtracni plocha atp...
Osobne bych prvni hledal pricinu. Uz to tu bylo napsano. Zkontroluj teploty, jestli nejsou vadne termostaty, zkontroluj odlucovac, vymena stoji prd a usetri to nemalo penez, zkontroluj cidlo zpetneho tlaku a hadicku, ktera k nemu vede (tu jsem mel prasklou, proto se mi ucpal filtr).
Ale nechal bych to na odborne firme, nedelal bych to fusersky. Ty flasticky na cisteni taky neco stoji, vysledek temer nezkontrovatelny a nejisty, pak to uz nemusi jit vycistit ani odborne. Bordel ktery v tom je, taky neni uplne super matros, takze pomysleni na nejake domaci vyfoukavani v garazi bych rychle opustil
Me filtr rozrezali, vycistili, svarili, krasne cista prace, presna, filtr sel zpet do auta bez problemu.
Cisteni bych doporucil suchou cestou, urcite do toho nic nelejt a to z nekolika duvodu:
- nekvalitne rozpustene a vyplachnute usazeniny utvori daleko horsi nanos, nez tam puvodne byl (ta suprova kasicka udela primovni beton, ktery uz nevycisti vubec nic...)
- temer nemoznost zkontrolovat, uroven vycisteni (podle vahy to nejde, kdyz tam nalijes vodu, co tam nema co delat)
- zapojeni jeste mokreho filtru do provozu = dobra cesta na hrbitov DPF - filtr muze popraskat
- moznost poskozeni filtracni hmoty agresivnimi pripravky
Samozrejme ti kazdej rekne, ze to je super easy a vsechno je super cool a nikdy s tim nebyl zadny problem. Jasne... Jenom ze to proste nezkontrolujes. To ze diag hlasi nizsi tlaky je super, ale to o valite vycisteni nerika vubec nic. Stred se mohl vycistit, zatimco kraje budou delako horsi, pak ti treba bude regenerace spinat kazdych 200km, protoze se zmensi mozna filtracni plocha atp...
Osobne bych prvni hledal pricinu. Uz to tu bylo napsano. Zkontroluj teploty, jestli nejsou vadne termostaty, zkontroluj odlucovac, vymena stoji prd a usetri to nemalo penez, zkontroluj cidlo zpetneho tlaku a hadicku, ktera k nemu vede (tu jsem mel prasklou, proto se mi ucpal filtr).
Ale nechal bych to na odborne firme, nedelal bych to fusersky. Ty flasticky na cisteni taky neco stoji, vysledek temer nezkontrovatelny a nejisty, pak to uz nemusi jit vycistit ani odborne. Bordel ktery v tom je, taky neni uplne super matros, takze pomysleni na nejake domaci vyfoukavani v garazi bych rychle opustil

Me filtr rozrezali, vycistili, svarili, krasne cista prace, presna, filtr sel zpet do auta bez problemu.
svět se v prdel obrací ...všechna ta nařízení a buzerace co člověk musí mít a nemít co mu vše v autě budou fotit a čuchat a za chvilku tu máme policejní stát ... koukám čištění filtru dpf je dobrej příjem vaty ....
Jinak ano vše profesionálně udělané je správná cesta ...ale mě osobně přijde že 10k dát za čištění filtrů je sakra drahá sranda ...proto naftu nikdy co má dpf ...


Jinak ano vše profesionálně udělané je správná cesta ...ale mě osobně přijde že 10k dát za čištění filtrů je sakra drahá sranda ...proto naftu nikdy co má dpf ...


Když si koupíš opičku musíš jí dát banány. Líbí se mi jak si někdo koupí hyperhusté hdi protože jeho fabia v 1,4 mpi žere 8 litru na sto a hdi jezdi za 4,62357 a najezdí až 2 tisíce za rok průměrná vzdálenost je až 5 km po městě a jednou za rok až 200 km v jednom tahu na dovolenou. Tihle nejvíc nadávají že tam automobilky cpou schválně kurvítka 

- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Me to zase tak strasny neprijde. kdyz si rozpocitas, co to stoji a jak dlouho to vydrzi a pak si spocitas olej co stoji a jak dlouho vydrzi... Ale na olej nikdo nenadava jako na kurvitko, zvlastni 
Benzin= splatky za pomyslne turbo, dpf, vstriky rozpustene v cene spotreby paliva
nafta = spotreba paliva nizsi, ale za turbo, dpf ci vstriky se plati zvlast
Nic, co by melo nekoho kdo si koupi moderni auto prekvapit a holt komu se to nelibi, at jezdi sockou, aspon ubude kolon

Benzin= splatky za pomyslne turbo, dpf, vstriky rozpustene v cene spotreby paliva
nafta = spotreba paliva nizsi, ale za turbo, dpf ci vstriky se plati zvlast

Nic, co by melo nekoho kdo si koupi moderni auto prekvapit a holt komu se to nelibi, at jezdi sockou, aspon ubude kolon

U nových F benzínů je rozdíl velmi malý jen proti starým naftám. Proti novým je to opět 2 - 5 litru, podle způsobu jízdyJaraX píše:jenže u starých benzínu máš alternativu LPG
tzn E60, E65 LPG = jezdíš za menší cenu než s naftou, na nic nešetříš a máš větší komfort
a u nových F benzínu je rozdil mezi naftou a benzínem velmi maly.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
O LPG jsem premyslel docela dlouho. Nakonec jsem usoudil, ze bude lepsi to auto nechat jezdit ciste na benal. Jezdila s tim zejmena manzelka, v kufru bylo potreba vozit hodne veci vcetne kocaru, misto rezervy jsem nadrz nechtel, zbytecne zvysene riziko, dalsi povinne revizni kontroly, hlidat do ktereho obchodaku s tim muzes a do ktereho ne atp... Jsem rad, ze manzelka leje do dieselu naftu, a do benzinu benzin, natoz abych pak jeste resil, ze to neumi natankovat 
Ad investice. Na E53 jsem co se motoru tyce do toho lil akorat benzin, olej a udrzoval kapaliny, jinak to jezdi doted samo a bez problemu. Na E61 jsem musel menit od zacatku docela dost veci, ale to je zejmena zanedbanou udrzbou predchozich majitelu, za to auto nemuze... Navic v garazi taky neni tak zle

Ad investice. Na E53 jsem co se motoru tyce do toho lil akorat benzin, olej a udrzoval kapaliny, jinak to jezdi doted samo a bez problemu. Na E61 jsem musel menit od zacatku docela dost veci, ale to je zejmena zanedbanou udrzbou predchozich majitelu, za to auto nemuze... Navic v garazi taky neni tak zle

Fka v naftě žerou skoro stejně jako Ečka v naftě, jiná je jen tabulka spotřeba, rozdíly sou řádově v decích, určitě není že by byl rozdíl v litrech, ze zkušensoti spousty zákazníku co měli Fka v naftě i benzínu je rozdíl do dvou litrů. sám ted jezdím f01 740i v pohodě za 8 litru, kolik teda žere F01 740d, 2 litry? houby, kolem 6,5Vlasta píše:U nových F benzínů je rozdíl velmi malý jen proti starým naftám. Proti novým je to opět 2 - 5 litru, podle způsobu jízdyJaraX píše:jenže u starých benzínu máš alternativu LPG
tzn E60, E65 LPG = jezdíš za menší cenu než s naftou, na nic nešetříš a máš větší komfort
a u nových F benzínu je rozdil mezi naftou a benzínem velmi maly.
Větší rozdíly mezi benzínem a naftou jsou při 180+ km/h. Tam kde se s naftou nedostaneš nad 15 litrů jedeš s benzínem za 20 l.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic