Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ohlášení chyby FILTRU PEVNÝCH ČASTIC
Jok3r píše:A pomohlo to aspon a cena vycisteni?
Cenu už nevím. Mě to dělá kamarád za jiné ceny. Upřímně jsem trochu puntičkář tak pomohlo to v tom, že se přestal ozývat na počítači, ale začalo to více kouřit když sešlápnu plyn na podlahu. Někdo odborné čištění nedoporučuje, že to vydrží chvíli, protože se může stát, že při čištění poruší vevnitř keramickou vložku. A nikdo Vám nevrátí peníze. Upřímně lepší je dát nový, ale je to ranec.
1. je potřeba zjistit proč se filtr zanesl. Diagnostika ti řekne, kdy proběhla poslední regenerace a jestli byla dokončená. Většinou se neregeneruje kvůli nízký teplotě motoru. Nebo se víc zanáší kvůli nevhodnému stylu jízdy, špatný odlučovač, špatné vstřiky atd. atd.
2. vyčištění funguje krátkodobě především když se to svěří blbci, nebo když někdo ušetřil na bodu 1.
Všechno je tu už popsané sto a jedenkrát na stovkách stran. Stačí číst, a je potřeba číst všechno. Ne jen půlku informací.
2. vyčištění funguje krátkodobě především když se to svěří blbci, nebo když někdo ušetřil na bodu 1.

Všechno je tu už popsané sto a jedenkrát na stovkách stran. Stačí číst, a je potřeba číst všechno. Ne jen půlku informací.
i snejk má pravdu staré poctivé R6 nebo V8 si budeme dlouho držet protože ty motory jsou držáky prostě.
Ted jsem viděl u nás souseda s propíchnutejma kolama předníma tak se ho ptám co se stalo má celkem nové auto Citroen C4 7let staré auto vypadá jako nové. A prý mu prasknuli přední pružiny obě dvě a proletěli pneumatikami. To slyším poprvé v životě...
Takže zlaté staré bavoráky. Tam jsem nikdy nic takového neviděl ...a s prasklou zadní pružinou se dalo ještě desítky tisíc jezdit co jsem viděl po 22letech.
Ale že by vám u celkem nového auta prasknuli pružili a projebali kompletně pneu to ne. Pro mě je to jasnej signál že jiné auto jak BMW do baráku nesmí a ideálně v budoucnu budu koukat do roku maximálně 2005-6-7 max u e65-e66 kdy to považuji za poslední méně seroucí se auta s kvalitním motorem 4-4,8 V8.
Jinak k tomu DPF. Nikdo tady neměl náhradu a zase jak ve slepičárně ...to nebude nikdy fungovat bla bla bla ... ok až mi to řekne člověk co to měl a byl nespokojený pak OK. Ale jedna paní povídala opravdu nemám rád když se to tady rozmáhá. Tak nesuďme jen protože to není originální DPF filtr.
Kolik lidí jezdí z univerzálním katalizátorem ... a je spokojeno....
A pokud to jde čistit tak samozřejmě vyčistit jako řešení číslo jedna a pokud to nejde nebo nemám a musím si ho pořídit budu koukat na univerz. řešení.

Ted jsem viděl u nás souseda s propíchnutejma kolama předníma tak se ho ptám co se stalo má celkem nové auto Citroen C4 7let staré auto vypadá jako nové. A prý mu prasknuli přední pružiny obě dvě a proletěli pneumatikami. To slyším poprvé v životě...

Takže zlaté staré bavoráky. Tam jsem nikdy nic takového neviděl ...a s prasklou zadní pružinou se dalo ještě desítky tisíc jezdit co jsem viděl po 22letech.
Ale že by vám u celkem nového auta prasknuli pružili a projebali kompletně pneu to ne. Pro mě je to jasnej signál že jiné auto jak BMW do baráku nesmí a ideálně v budoucnu budu koukat do roku maximálně 2005-6-7 max u e65-e66 kdy to považuji za poslední méně seroucí se auta s kvalitním motorem 4-4,8 V8.
Jinak k tomu DPF. Nikdo tady neměl náhradu a zase jak ve slepičárně ...to nebude nikdy fungovat bla bla bla ... ok až mi to řekne člověk co to měl a byl nespokojený pak OK. Ale jedna paní povídala opravdu nemám rád když se to tady rozmáhá. Tak nesuďme jen protože to není originální DPF filtr.
Kolik lidí jezdí z univerzálním katalizátorem ... a je spokojeno....
A pokud to jde čistit tak samozřejmě vyčistit jako řešení číslo jedna a pokud to nejde nebo nemám a musím si ho pořídit budu koukat na univerz. řešení.

Hele patrim mezi lidi co si rikali ty neorigo dpf se prodavaji tak musi taky fungovat. Bohuzel jsem mel tu smulu, ze nefungoval. Auto sice nic nehlasilo, ale nad 100 to auto nejelo a ani akcelerace nebyla uplne v poradku. Po mesici se me podarilo filtr vyreklamovat, ale jen diky tomu, ze servis postupoval dle pokynu k dpf takze vyjety protokol pred a po vymene atd. Po mesici mi bylo receno ze byla zjistena vyrobni vada dpf. Ale ve svem okoli nejsem sam ktery takto dopadl. Takze ja uz tohle na zadnym aute nechci! Odradilo me to 
