@ Eze: Zbezne jsem na to koukal. Je potreba znat, jakou mas jednotku LM60, FRM(1,2,3) atd. Podle toho se zvoli spravny profil. Me treba projde pres OKAY stav jak FRM (FRM_87), tak LM60. Vim, ze auto ma LM60 a tech 50 erroru na parkovacce.
Postup asi takovyto:
1. Pust si INPU a pripoj auto, nacti treba errory. Pak inpu zavri.
2. Pust ToolSet32 a loadni adekvatni PRG soubor. V mem pripade LM_60.PRG
3. Najdi prislusnou ulohu STATUS_LAMPEN_KURZSCHLUSS_COUNTER
4. V Results vyber okruhy, ktere chces kontrolovat. Nejde jich moc najednou. Daval jsem to po peti. Kdyz to hodi error bla bla 255, tak jsi jich vybral moc.
F5 posles dotaz do auta. Vyskoci okno s resultem (na dalsi dotazy uz se jenom aktualizuje)
Takhle projedes cely seznam. Musis najit tech 50 pokusu. Jinak by tam mela byt vsude 0.
Pokud nikde nebude 50, mas zrejme loadnuty spatny profil (LM_60). Me treba sel i FRM_87, fungoval normalne, vracel OKAY na dotaz atd, ale nikde jsem nenasel tech 50 pokusu. Delal jsem to prvne, takze jsem netusil, ze mam dat jiny profil.
5. Kdyz najdes tech 50, muzes zkusit spocitat, ktera ze zarovka to je. Me to vychazelo asi na 21 okruh. (pocita se od 0 a job_status se samozrejme vynecha)
6. Zvolis ulohu pro reset. Tady se to lisi, podle toho, jakou mas jednotku. U LM_60 a tusimze i pro FRM1, je to RESET_KURZSCHLUSS_SPERRE. Pro novejsi je to asi ten v tom tvem navodu steuern_reset_kurzschlussabschaltung. Nevim, nemam to kde overit. Tak jako tak, asi tam bude spojeni reset a kurzschluss
7. Do argumentu dat ID okruhu. Da se to tam cpat asi i v hexa, ale to jsem nezkousel, pouzil jsem normalne klasicka cisla. Vyber JOB_STATUS, aby ti to vyhazovalo vysledek toho pokusu. Vyresetoval jsem to tusimze od 20 do 27. Staci jenom prepisovat cislo v argumentu a mackat F5.
Kontroluj Results okno s vysledkem, ze tam je result OKAY.
8. Prepnes zpet na puvodni ulohu pro zjisteni poctu pokusu a overis, jestli jsi se trefil a jestli se to smazalo.
9. Nasledne ma jit smazat chyba z pameti a melo by to slapat.
Me se priznam se zatim nezadarilo. Mozna jsem nekde udelal chybu, mozna to delam cele spatne, ale postupoval jsem podle toho tveho navodu, akorat jsem si to upravil na sve auto. Tak jako tak, ten counter je na 0, zitra se podivam, jestli to narusta a ten problem tam pretrvava (pak je asi potreba hledat zkrat v kruhu), nebo je tam porad 0 a jenom mi neproslo smazani tech chyb, nebo neco podobneho. Dost mozna nemam neco spravne nainstalovaneho, preci jenom jsem to zatim nemel jak overit, ze jsem tu inpu nainstaloval spravne. Na Win7 64bit jsem ji jeste neprovozoval.
Pokud se do toho pustis, vez, ze pouze na svou odpovednost. Urcite by bylo dobre nejprve mit absolutni jistotu, ze jsi odstranil puvodni pricinu problemu (pravdepodobne zkrat) a az pote se snazit odblokovat zablokovany okruh, jinak se vystavujes zbytecnemu riziku...