Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

330ci M54B30 léčení úniku oleje

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
zedmen
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Brynych-Šterc u Dolfabáhnu

#21 Příspěvek od zedmen »

zhruba kvartál.....samozřejmě,že liquid molly proti žraní oilu není žádné všelék,ale omezí ti to tak asi z 60-70%.....,ale napřed musíš něco odjezdit aby sa smíchalo v motoru!!!!!
a nechcu haklit reklamu OMV,ale za šílený prachy též si zamakal aby mi furt nesvítila oranž olejnička...
investica asi za 2x lm-378kč a 1l omv bixxol za 798kč....
mě to zatím a doufám,že na maxigiga extra dobu pomáhá a snad ještě pomáhat bude....
ještě jednů píšu,že to není všelék,ale nějaká varianta na zamezení kvůli spotřebě oilu....
opakuju to proto aby tady někdo se do mě neopřel a neházel náké kydy bo ()vinky....
Uživatelský avatar
RealD
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: pát 13.07.2012 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od RealD »

OK LM je toto že? http://www.e-oleje.cz/index.php?akce=de ... leni=300ml
A dále OMV BIXXOL je mot. olej ne? tys tam dal jentak litr nějakého oleje? Proč a jakého?
zedmen píše:zhruba kvartál.....samozřejmě,že liquid molly proti žraní oilu není žádné všelék,ale omezí ti to tak asi z 60-70%.....,ale napřed musíš něco odjezdit aby sa smíchalo v motoru!!!!!
a nechcu haklit reklamu OMV,ale za šílený prachy též si zamakal aby mi furt nesvítila oranž olejnička...
investica asi za 2x lm-378kč a 1l omv bixxol za 798kč....
mě to zatím a doufám,že na maxigiga extra dobu pomáhá a snad ještě pomáhat bude....
ještě jednů píšu,že to není všelék,ale nějaká varianta na zamezení kvůli spotřebě oilu....
opakuju to proto aby tady někdo se do mě neopřel a neházel náké kydy bo ()vinky....
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#23 Příspěvek od mentuli »

MattyX píše:To nemusí dělat nutně gufírka na ventilech, přes ty projde minimum oleje, jelikož vůle kterou má ventil ve vodítku je jedna z nejmenších na motoru vůbec, z pravidla to mají nejčastěji za vinu vyjeté válce ...
Tož M54 je nadčtvercový motor s mělkými písty, takže věřím tomu, že i po pár tisících km se to prostě vyběhá a hledal bych příčinu spíš tam, ale byl jsem svědkem toho, jak N62 (3.6 L V8) žrala přes gufírka litr oleje na 300 km (po rozjetí vždy kouřová clona) a po výměně spotřeba litr na 2000 km. Taky žádná sláva, ale lepsíš než dolévat litr každý den :D
zedmen
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Brynych-Šterc u Dolfabáhnu

#24 Příspěvek od zedmen »

jo té ono,ale nák drahý na jednu butylu....já dal v kuřimy v areálu prefy 189kč-kus asi tak....já mám 6ti hrnek tak tam maj bét 2 butylky(respektive 1,5 butylky) a nalít ot po náký jízdě až motor kapku trocha vychlane,ale ne studené motor....
bixxol omv(kupil sem to protože tam psané i do bmw...jinak bych to nebral) sem nalil ráno před jízdou než jsem jel za herr kolege mentuli do jarošova na zapojení tlačítek u volantu(zdravím draku..jaká???)
od té doby díky at dobrým či zlým silám gut...už žádný jidiš chasid shell s nákým divným názvem,které už nevím....
zedmen
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Brynych-Šterc u Dolfabáhnu

#25 Příspěvek od zedmen »

to byl asi BIXXOL R či co a byl do aut..nevím,jestli audi,vw,porsche,volvo maj motorky :D
nějak sem pokoutně zjistil že "hlíny" m54 i prý m52 je na () opravovat-demotovat a pak smontovat do kupy...
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín

#26 Příspěvek od scooter_x »

Francis píše:Jde o konstrukční "vadu", nízký blok v kombinaci s vysokým zdvihem, ojnice během zdvihu pístu svírá málo ostrý úhel s osou válce. Nízký blok, resp. stejně vysoký jako mají ostatní M52 a M54 motory si vyžádal i nízký píst, aby kompresní poměr nebyl vyšší než 11:1. Píst, tlačen šikmo ojnicí na stěnu válce má snahu se vzpříčit.
Takze je mozne, ze u novejsich motoru N54/N55, ktere maji stejne vrtani a zdvih a pokud jsem dobre hledal, tak i kompresni pomer, se tahle zavada/vlastnost bude opakovat? Zatimco u 330i s N52/N53 by to melo byt z tohohle hlediska v pohode, vzhledem k mensimu zdvihu a vetsimu vrtani? Ciste teoreticky? :)
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Vliv má nejen zdvih, ale poměr zdvihu k délce ojnice tedy k výšce bloku.
Teoreticky, pokud bude ojnice nekonečně dlouhá, bude se výchylka ojnice od osy válce blížit nule :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
zedmen
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Brynych-Šterc u Dolfabáhnu

#28 Příspěvek od zedmen »

chápu,že je možné vsjo,ale beztak negomu ani tuk....
Odpovědět