Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
330ci M54B30 léčení úniku oleje
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 28.04.2008 00:00
- Bydliště: Brynych-Šterc u Dolfabáhnu
zhruba kvartál.....samozřejmě,že liquid molly proti žraní oilu není žádné všelék,ale omezí ti to tak asi z 60-70%.....,ale napřed musíš něco odjezdit aby sa smíchalo v motoru!!!!!
a nechcu haklit reklamu OMV,ale za šílený prachy též si zamakal aby mi furt nesvítila oranž olejnička...
investica asi za 2x lm-378kč a 1l omv bixxol za 798kč....
mě to zatím a doufám,že na maxigiga extra dobu pomáhá a snad ještě pomáhat bude....
ještě jednů píšu,že to není všelék,ale nějaká varianta na zamezení kvůli spotřebě oilu....
opakuju to proto aby tady někdo se do mě neopřel a neházel náké kydy bo ()vinky....
a nechcu haklit reklamu OMV,ale za šílený prachy též si zamakal aby mi furt nesvítila oranž olejnička...
investica asi za 2x lm-378kč a 1l omv bixxol za 798kč....
mě to zatím a doufám,že na maxigiga extra dobu pomáhá a snad ještě pomáhat bude....
ještě jednů píšu,že to není všelék,ale nějaká varianta na zamezení kvůli spotřebě oilu....
opakuju to proto aby tady někdo se do mě neopřel a neházel náké kydy bo ()vinky....
- RealD
- Registrovaný
- Příspěvky: 281
- Registrován: pát 13.07.2012 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
OK LM je toto že? http://www.e-oleje.cz/index.php?akce=de ... leni=300ml
A dále OMV BIXXOL je mot. olej ne? tys tam dal jentak litr nějakého oleje? Proč a jakého?
A dále OMV BIXXOL je mot. olej ne? tys tam dal jentak litr nějakého oleje? Proč a jakého?
zedmen píše:zhruba kvartál.....samozřejmě,že liquid molly proti žraní oilu není žádné všelék,ale omezí ti to tak asi z 60-70%.....,ale napřed musíš něco odjezdit aby sa smíchalo v motoru!!!!!
a nechcu haklit reklamu OMV,ale za šílený prachy též si zamakal aby mi furt nesvítila oranž olejnička...
investica asi za 2x lm-378kč a 1l omv bixxol za 798kč....
mě to zatím a doufám,že na maxigiga extra dobu pomáhá a snad ještě pomáhat bude....
ještě jednů píšu,že to není všelék,ale nějaká varianta na zamezení kvůli spotřebě oilu....
opakuju to proto aby tady někdo se do mě neopřel a neházel náké kydy bo ()vinky....
Tož M54 je nadčtvercový motor s mělkými písty, takže věřím tomu, že i po pár tisících km se to prostě vyběhá a hledal bych příčinu spíš tam, ale byl jsem svědkem toho, jak N62 (3.6 L V8) žrala přes gufírka litr oleje na 300 km (po rozjetí vždy kouřová clona) a po výměně spotřeba litr na 2000 km. Taky žádná sláva, ale lepsíš než dolévat litr každý denMattyX píše:To nemusí dělat nutně gufírka na ventilech, přes ty projde minimum oleje, jelikož vůle kterou má ventil ve vodítku je jedna z nejmenších na motoru vůbec, z pravidla to mají nejčastěji za vinu vyjeté válce ...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 28.04.2008 00:00
- Bydliště: Brynych-Šterc u Dolfabáhnu
jo té ono,ale nák drahý na jednu butylu....já dal v kuřimy v areálu prefy 189kč-kus asi tak....já mám 6ti hrnek tak tam maj bét 2 butylky(respektive 1,5 butylky) a nalít ot po náký jízdě až motor kapku trocha vychlane,ale ne studené motor....
bixxol omv(kupil sem to protože tam psané i do bmw...jinak bych to nebral) sem nalil ráno před jízdou než jsem jel za herr kolege mentuli do jarošova na zapojení tlačítek u volantu(zdravím draku..jaká???)
od té doby díky at dobrým či zlým silám gut...už žádný jidiš chasid shell s nákým divným názvem,které už nevím....
bixxol omv(kupil sem to protože tam psané i do bmw...jinak bych to nebral) sem nalil ráno před jízdou než jsem jel za herr kolege mentuli do jarošova na zapojení tlačítek u volantu(zdravím draku..jaká???)
od té doby díky at dobrým či zlým silám gut...už žádný jidiš chasid shell s nákým divným názvem,které už nevím....
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Takze je mozne, ze u novejsich motoru N54/N55, ktere maji stejne vrtani a zdvih a pokud jsem dobre hledal, tak i kompresni pomer, se tahle zavada/vlastnost bude opakovat? Zatimco u 330i s N52/N53 by to melo byt z tohohle hlediska v pohode, vzhledem k mensimu zdvihu a vetsimu vrtani? Ciste teoreticky?Francis píše:Jde o konstrukční "vadu", nízký blok v kombinaci s vysokým zdvihem, ojnice během zdvihu pístu svírá málo ostrý úhel s osou válce. Nízký blok, resp. stejně vysoký jako mají ostatní M52 a M54 motory si vyžádal i nízký píst, aby kompresní poměr nebyl vyšší než 11:1. Píst, tlačen šikmo ojnicí na stěnu válce má snahu se vzpříčit.

BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Vliv má nejen zdvih, ale poměr zdvihu k délce ojnice tedy k výšce bloku.
Teoreticky, pokud bude ojnice nekonečně dlouhá, bude se výchylka ojnice od osy válce blížit nule
Teoreticky, pokud bude ojnice nekonečně dlouhá, bude se výchylka ojnice od osy válce blížit nule

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition