Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E91 320d třepani a vibrace motoru při rozjíždeni

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Nmare
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pát 18.01.2008 01:00

#21 Příspěvek od Nmare »

s tim spatnym davkovanim paliva - to by sedelo, ale ma to dva hacky - jednak to nedela zdaleka vsem a taky mam jiny sw v ridici jednotce a tedy i palivove mapy a dela to uplne stejne, jen teda krom toho auto jede lepe s novou mapou.

chova se to podobne jako kdyz menim palivovy filtr a prvni okamziky to je zavzdusnene tak se to tak klepe, nez si to nasaje nove palivo z nadrze a jede normalne. - z toho mi vyplyva vstrikovaci cerpadlo?podavaci cerpadlo?

za jizdy bych to prirovnal tomu, ze tam omylem kopnu trojku misto jednicky a snazim se s tim rozjet. proste jak retard, (coz samozrejme ke svemu pobaveni zaregistruje kazdy koho vezu :D )
Peter1007
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: stř 25.04.2012 00:00

#22 Příspěvek od Peter1007 »

trhanie pri rozbehu sa prejavuje aj mne. Mam 120d M47 e87 . Vymenil som spojku a zotrvačnik ale problém ostal. Vymenený separátor, klapky sania odstranené (robilo to aj s nimi) EGR čistý, olej v prevodovke a diferaku vymenený. Brzdovka kvapalina vymenená. Hardy spojky vymenené. Nápravy pevné. Mne sa ten problém prejavuje rovnako. Najhoršie je sa rozbehnuť do kopca vtedy mám pocit akoby mi chcelu utrhnuť zadnú nápravu. Je to záhadna vec lebo podobné to robia aj novšie aj staršie auta.
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#23 Příspěvek od gsicbr »

jak jsem napsal. Je to pořád stejný, nezhoršuje se to a ten jeden dva rozjezdy občas do kopce se to nepo...
Za mě je to v dávkování paliva, které může být způsobené vadnou šarží ať čerpadla, railu nebo vstřikovačů.
blatna
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: pát 09.03.2012 01:00

#24 Příspěvek od blatna »

Ahoj,mam motor n47d20a, když jsem auto koupil mělo najeto 100000km průměr 4,9l na100km.Za studena 1-2 rozjezdy jak v autoškole- škubání. Nechal jsem vyměnit komplet NOVOU spojku a je klid! Dvouhmota byla na hraně.To je moje zkušenost.Je tu někde foto.
FreeMaroStyle
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: pát 07.01.2011 01:00

#25 Příspěvek od FreeMaroStyle »

Zkuste už někdo komu to dělá vykuchat CDV ventil, myslím si stejně celou dobu že za to škubání může právě on, ale pořád se k tomu nemůžu dostat abych na to vletěl :D
jarecz
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 10.09.2015 00:00

#26 Příspěvek od jarecz »

Pokud by to ale bylo tim CDV, tak proc to po zahrati prestane? No kazdopadne to zkusim vykuchat, pry se i razeni znatelne zlepsi. :)
Odpovědět