Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M6 e63 RECENZE
Re: M6 e63 RECENZE
Třeba se hecnu a vyměním za M6 za sedmu.. at vím, co je to zač
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: M6 e63 RECENZE
Tak ludia kedže to malo byt ako vozítko pre manželku tak sme po rozumnom uváženi rozhodli nakonec pre 650i, viem je to sklamanie aj premna ale ... naviac ked ta 650i vyde skoro rovnako ako M6
Manželka potrebuje auto na dennodenné jazdenie, občas aj dialku ale vedšinou teda iba zaveze maleho do školy ide skontrolovat zamestnancou, pobeha urady, zajde na nákup, obchodne sedenia, seminare atd...
M6 by takto zomrela, navyše sme sa boli previest v M5 (M6 nikto nema) a manželka moc nadšena nebola, nie žeby chýbal výkon to vobec nie, ale to rozbiehanie na SMG, parkovanie s SMG ako v autoškole, musela prešlapavat brzdu aby necuvala
No proste žena no. Mne sa jazda VELMI MOC LUBILA, M5 by som asi mohol mat', chalani hoši muži stým sa nedá jazdit normalne, proste NE, bezmozok.
Musím počkat a potom kupim M5, teraz som pořidil 850Ci a davame ju dohromady za synom a ked bude hotova tak potom bude na rade M5
aspon mam ciel do buducna.
Manželka potrebuje auto na dennodenné jazdenie, občas aj dialku ale vedšinou teda iba zaveze maleho do školy ide skontrolovat zamestnancou, pobeha urady, zajde na nákup, obchodne sedenia, seminare atd...
M6 by takto zomrela, navyše sme sa boli previest v M5 (M6 nikto nema) a manželka moc nadšena nebola, nie žeby chýbal výkon to vobec nie, ale to rozbiehanie na SMG, parkovanie s SMG ako v autoškole, musela prešlapavat brzdu aby necuvala

No proste žena no. Mne sa jazda VELMI MOC LUBILA, M5 by som asi mohol mat', chalani hoši muži stým sa nedá jazdit normalne, proste NE, bezmozok.
Musím počkat a potom kupim M5, teraz som pořidil 850Ci a davame ju dohromady za synom a ked bude hotova tak potom bude na rade M5



e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: M6 e63 RECENZE
Ale zase moju sedmu by som nevymenil za M5, je to návykové auto ako prasa a výkon je docela dobrý aj ked to je krava.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: M6 e63 RECENZE
Však sem to už dřív psal, obyčejná 6er s V8, ideálně s automatem, je mnohem uživatelsky přívětivější, když jde o každodenní ježdění.
Re: M6 e63 RECENZE
máš pravdu
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: M6 e63 RECENZE
B.E. Bearings jsou ideální.JaraX píše:mě někdo říkal že umí udělat ty ložiska tak že tam nějaky "neorigo" a vydrží to pak na furt, ale nevím co je na tom pravdy.
https://www.bebearings.com
http://fastattackmotorsports.com/index. ... uct_id=181
Vylepšený design, vyráběné v té samé fabrice jako OEM.
Zajímalo by mě, kde se u nás dá udělat analýza oleje na obsah mědi nebo olova (indikátory opotřebení ojničních ložisek)
Naposledy upravil(a) Dally dne čtv 07.06.2018 12:01, celkem upraveno 1 x.
Re: M6 e63 RECENZE
E63 M6 má EDC v základu (narozdíl od V8 M3), sedačky jsou podobně vypadající ale jiné než E53 nebo E46, ale souhlasím, že by mohly mít zalamování a větrání, to je jediné co mi vadí. Kvalita materiálů záleží na výbavě. Narozdíl od M3 a 3er obecně, ale u M6 má člověk možnost vybrat si full leather interiér se vším včetně palubky v Merino kůži a alcantarovým stropem jako má např 7er ve výbavě.Arnie_one píše:Právě, že nica proto se mě tvoje cabrio líbilo. z Té SK M6 jsem byl tak trochu rozladěný na neutrál a malý pojezd to mělo za mě slušně řečeno hodně rozčarovaný poskakující, kovový zvuk (prý vlastní sovdy), až když tomu naložil byla slyšet ta fantastická formule F1, to je prostě hrozný porno takto naživo.
Jinak mě u 6er zaráží ta kombinovaná výbava stará/mladá toršku jsem z toho byl rozpačitý, ale to už jsem říkal, řadička a převodovka z E53, talčítka taky, sedačky komplet jak z E53 to stejné volant. Potom v kontrastu s tím CCC, ta ručka byla taky hrozná, hydraulika by tomu na tl. seděla víc. Potom absence EDC a komfortů je vleká škoda, protže je to GT a né čistý sporťák mohlo to tam být. Když si sednu do auta, tak přeci tvůrce musel vědět, jak se tam sedí pravá noha se mě kroutí o celej středovej tunel, může se sedačka posunout jen dál a levá ruka, potažmo loket už naráží do polstru, tam mohla být prohlubeň a místo na to bylo.
Největší zklamání byl ale Logic7, ale o tom pomlčím, nebo mě někdo umlátí, hrál minimálně dost divně, pisklavý a přebasovaný nevýrazný. Zatím nejhorší co jsem slyšel, takže za mě E65/E70 (hraje silněji ne kvalitněji) a E63
Hezký je ten windsuit ze zadního okna, funkční a zajímavé asi i při 4 lidech.
Za mě tedy 6er jedině v cabriu, neb v cupé bych těžko kousal ten staro/nový interiér. V tomhle je E65 úplně nněkde jinde i vizuelně a na kvalitě materiálů.
U M6, zvlášť jestli je i s nějak oteveřeným výfukem, je kvalita audiosoupravy asi to poslední, co bych řešil. Ale u facelift verzí byla možnost "Individual audio" s lepším zesilovačem, high-end speakery a subwoofery v kufru.
Re: M6 e63 RECENZE
Pokud si někdo zvykne na klasický automat s hydroměničem, SMG mu bude připadat reativně škubavá a neohrabaná v automatickém režimu. Člověku zvyklému na manuál nebo SMG zase klasický 6tikvalt ZF této generace připadá "gumový", jakoby pořád prokluzoval (je to naprogramováním, kdy jede na tlak oleje a kdy sepne "napevno"), s neustálým zpožděním, navíc v automatickém režimu pořád podtáčí motor (zvlášť u benzínů je to nepochopitelné), defaultně se rozjíždí na dvojku atd. Nevhodný na dynamičtější jízdu (mám E63 M6 i E61 550iA takže mluvím ze zkušenosti).TANN3R píše:Však sem to už dřív psal, obyčejná 6er s V8, ideálně s automatem, je mnohem uživatelsky přívětivější, když jde o každodenní ježdění.
Když se ale člověk naučí s SMGIII jezdit, v manuálním režimu lehce při přeřazení nahoru ubere plyn (v klasickém manuálu taky nestojíte na plynu při přeřazování), vychutná si ty automatické meziplyny při podřazení atd., pohopí jak to inženýři M divize mysleli. Ruce pořád na volantu, řadit manuálně pádly v osmi tisících otáčkách, downshifty před zatáčkou naráz o dva, tři stupně s dokonalým meziplynem, jak by to málokdo s manuálem dokázal. Kvalty 1-5 jsou poskládáné rychle za sebe, hodí se na charakteristiku motoru (krouták v otáčkách) dokonce víc než 6tikvaltová manuální US verze, která je sběrately tak žádaná, ale zpřevodovaná jako osmiválce. ZF 6kvalt automat má zpřevodování dlouhé v nižších rychlostech, dělané na diesely. Ta převodovka prostě není pro sportovní auta.
Já mám SMGIII pořád v manuálním režimu, S5, řadím pádly (navíc mě to baví), hlídám si plyn při přeřazení. Nenechávám klouzat spojku a nepoužívám SMG stylem na který není stavěná. Jsem spokojený, řadí to rychle a hladce a cítím spojení s autem.
Kdo chce Mko s vlastnostmi a projevem 7er, ať si koupí F10 M5 nebo F12 M6. DKG bez emocí, vlna krouťáku, těžké, a s motorem, který je ještě choulostivější než S85. Jejich ceny za chvíli spadnou pod E63 M6. V10 Mka jsou cenově na dně, za pár let ceny vystřelí jako u E46 M3 a slušné auto se pod milion nesežene. Navíc například E63 M6 bylo vyrobeno přibližně desetkrát méně než E46 M3. viz.: http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=21
Naposledy upravil(a) Dally dne pon 27.08.2018 16:10, celkem upraveno 1 x.
Re: M6 e63 RECENZE
Souhlas. S63 a N63 motory jsou ještě poruchovějí než V10 S85. A ty částky jsou ještě vyšší.MattyX píše:100tis je moc na průměrné zacházení s V10, to bych bral tak u té situace s tím, že to provozuje paní domácnosti jako daily car a poměrně ji šetří ...
Podle zatížení motoru 30-60tis KM optimální... v případě že to bude oukey, to bude už pak stát méně![]()
Já V10 nikdy nedělal, ale jsou lidi, kteří jsou srdcaři a a i měli peníze, ale většina z nich to odmítla prosypávat takovýma nehoráznýma částkama a šlo to do světa... problém je, že u novější generace m6 to není o nic lepší![]()
Když vemu pětilitr vs pětilitr, S85 a třeba N62, jsou poruchovostí tak nastejno. Preventivní výměna šál na klice u S85 nebo těsnění dříků ventilů u N62 vyjde tak nastejno:-).
Ale auta s S85 V10 budou za pár let sběratelské kusy, legendy s pořádnou cenovkou, kdežto mraky N62 V8 aut, žeroucích olej a s automaty před smrtí půjdou za hubičku. Manuály na tom budou o něco lépe, samozřejmě.
Re: M6 e63 RECENZE
CL je snad největší past na prachy co se servisu a dílů týče. A zajímavostí je, že CL W216 váží VÍCE než S klass té samé generace... To už je snad lepší Bentley Continental GT, pokud chce někdo tank na reprezentaci před veksláky. A je to VW, to se u nás kupuje...TANN3R píše:Právě už sem to tady někomu dřív psal, je to o tom, co od toho auta člověk čeká a požaduje. Někomu stačí, jak to vypadá a to ho na tom autě baví, někdo se zas chce hezky, svižně svést na okreskach, na což je 6er úplně dokonalá. Pak máš M6, která je zas pro mě o vesmír jinde, ale prostě pokud to auto nepoužíváš určitým způsobem, tak to nemůžeš nikdy docenit (teda když pominu lidí, co si to kupují jen kvůli machrování).
Si někde prolez CL W216, to je za "normální" peníze asi největší a nejlíp zpracované kupé. Zároveň teda jízdou úplně naopak zaměřené, než e63.

Re: M6 e63 RECENZE
tak to bych netvrdil, N62 gufera na ventilech i s ventilvíka a dalšíma věcma děláme za 25k, ale s tím že to vydrží klidně i dalších 300tkm, kdežto u S85 ložiska na klice určitě ne.Dally píše:Souhlas. S63 a N63 motory jsou ještě poruchovějí než V10 S85. A ty částky jsou ještě vyšší.MattyX píše:100tis je moc na průměrné zacházení s V10, to bych bral tak u té situace s tím, že to provozuje paní domácnosti jako daily car a poměrně ji šetří ...
Podle zatížení motoru 30-60tis KM optimální... v případě že to bude oukey, to bude už pak stát méně![]()
Já V10 nikdy nedělal, ale jsou lidi, kteří jsou srdcaři a a i měli peníze, ale většina z nich to odmítla prosypávat takovýma nehoráznýma částkama a šlo to do světa... problém je, že u novější generace m6 to není o nic lepší![]()
Když vemu pětilitr vs pětilitr, S85 a třeba N62, jsou poruchovostí tak nastejno. Preventivní výměna šál na klice u S85 nebo těsnění dříků ventilů u N62 vyjde tak nastejno:-).
Ale auta s S85 V10 budou za pár let sběratelské kusy, legendy s pořádnou cenovkou, kdežto mraky N62 V8 aut, žeroucích olej a s automaty před smrtí půjdou za hubičku. Manuály na tom budou o něco lépe, samozřejmě.
určitě bych si ani trochu netroufl tvrdit že servis N62 vyjde jako servis S85, jezdí mi mraky N62 a spousta lidí (včetně mě) ujela statisíce km a na motor ani nechtyli a to (bohužel) u S85 není možné, přesto S85 miluju!
Re: M6 e63 RECENZE
Dally - ohledně obsahu částic z kluzných ložisek zkus dotaz třeba tady - ústav paliv a maziv 
http://www.dobrapumpa.cz/cs/divize-pali ... liv-maziv/
- jinak, super, někdo, kdo M6 má, prozradíš něco o historii (na té z hlediska financí na servis z mého pohledu hodně záleží) - koupils novou, nebo starší, o tom, jak používáš (denně, rekreačně
), spotřeba samozřejmě, servisní náročnost, co tě potkalo atd.
zajímala by mě konkrétní zkušenost a ne info, že tenhle dělat tohle a ten tamto, jeden neřešil nic, druhej všechno

http://www.dobrapumpa.cz/cs/divize-pali ... liv-maziv/
- jinak, super, někdo, kdo M6 má, prozradíš něco o historii (na té z hlediska financí na servis z mého pohledu hodně záleží) - koupils novou, nebo starší, o tom, jak používáš (denně, rekreačně

zajímala by mě konkrétní zkušenost a ne info, že tenhle dělat tohle a ten tamto, jeden neřešil nic, druhej všechno

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: M6 e63 RECENZE
Krásný povídání, jen tak pro zajímavost Dally, kolik točí S85 při dálniční rychlosti 130-140km/h? 

Re: M6 e63 RECENZE
jsem si provedl malé matematické cvičení: průměr 285/35R19 je 691 mm, obvod teda 2,17 m (účinný obvod je menší, ale ten hledat nebudu), kolo musí ujet 130 000 m za hodinu, tj. musí se otočit 60 000 krát, tedy 1 000 krát za minutu, převod diferenciálu je 3,62:1, VII. převod je 0,83:1, tak mi vyjde 2 999,99 rpm 

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: M6 e63 RECENZE
dally taky se přimlouvám za recenzi
Re: M6 e63 RECENZE
Je pravda, že S85 je motor s vysokým litrovým výkonem, vysokootáčkové koncepce, choulostivý na kvalitu a kavitaci (pěnění) oleje. Za jak dlouho "sežvejká" sadu ojničních ložisek je taky dost individuální - počty studených startů a styl používání auta hrajou roli. Ale preventivní výměna ložisek čeká asi každý motor. Nejvíc bych se paradoxně bál motorů, kde ložiska určitě nebyla dělaná. Pro S65 M3 platí ale naprosto to samé, je jich mnohem víc, nemají tak jedinečný zvuk, ale mám pocit, že všichni pomlouvají jen V10...JaraX píše:tak to bych netvrdil, N62 gufera na ventilech i s ventilvíka a dalšíma věcma děláme za 25k, ale s tím že to vydrží klidně i dalších 300tkm, kdežto u S85 ložiska na klice určitě ne.Dally píše:Souhlas. S63 a N63 motory jsou ještě poruchovějí než V10 S85. A ty částky jsou ještě vyšší.MattyX píše:100tis je moc na průměrné zacházení s V10, to bych bral tak u té situace s tím, že to provozuje paní domácnosti jako daily car a poměrně ji šetří ...
Podle zatížení motoru 30-60tis KM optimální... v případě že to bude oukey, to bude už pak stát méně![]()
Já V10 nikdy nedělal, ale jsou lidi, kteří jsou srdcaři a a i měli peníze, ale většina z nich to odmítla prosypávat takovýma nehoráznýma částkama a šlo to do světa... problém je, že u novější generace m6 to není o nic lepší![]()
Když vemu pětilitr vs pětilitr, S85 a třeba N62, jsou poruchovostí tak nastejno. Preventivní výměna šál na klice u S85 nebo těsnění dříků ventilů u N62 vyjde tak nastejno:-).
Ale auta s S85 V10 budou za pár let sběratelské kusy, legendy s pořádnou cenovkou, kdežto mraky N62 V8 aut, žeroucích olej a s automaty před smrtí půjdou za hubičku. Manuály na tom budou o něco lépe, samozřejmě.
určitě bych si ani trochu netroufl tvrdit že servis N62 vyjde jako servis S85, jezdí mi mraky N62 a spousta lidí (včetně mě) ujela statisíce km a na motor ani nechtyli a to (bohužel) u S85 není možné, přesto S85 miluju!
Potřeboval jsem kombíka. N62B48 550i jsem koupil pro jeho relativní nenáročnost (vyřešené neduhy N62B44, žádné přímé vstřiky ani turba) a dobrou "zplynovatelnost", ale bohužel jsem měl smůlu. Auto má opravdu výjimečnou individual výbavu a je po prvním majiteli, tak jsem do něj šel, i když jsem cítil spálený olej už při zkušební jízdě. Když jsem objevil popraskané gumové membrány odvětrání klikovky, doufal jsem, že mám řesení. Výměna na 5 minut. Ale ukázalo se mám asi fakt gufera na ventilech na výměnu. Takže, teď řeším, kam to dát udělat. Žere mi to olej (a kouří) opravdu hodně, tak 1litr na 200km, výfuk úplně mastný od oleje. Bojím se, aby to nezničilo katy. Pošlu Vám sz, evidentně s tím máte zkušenost i ten přípravek, kterým se to dělá bez sundání hlavy. Navíc to potřebuju zplynovat

Naposledy upravil(a) Dally dne pát 08.06.2018 20:50, celkem upraveno 1 x.
Re: M6 e63 RECENZE
Litr na 200km už je hodně, to jezdíš jen po městě ne? Resp. hodně volnoběhu..
Ale 4.8 nemá oproti 4.4 žádné neduhy vyřešené, je to úplně nastejno. Jediné, co nemá, je sekundární vzduch, ale zas jim tím pádem víc odchází katy.
Ale 4.8 nemá oproti 4.4 žádné neduhy vyřešené, je to úplně nastejno. Jediné, co nemá, je sekundární vzduch, ale zas jim tím pádem víc odchází katy.
Re: M6 e63 RECENZE
ale to se furt bavíme o částce řádově 25 tisíc km na x set tisíc kilometru dopředu, to prostě nejde srovnat s nějakou S85, ani nevíš jak moc bych ji chtěl.
já tu měl třeba člověka s N62 co měla najeto 700km s původním těsněním ventildeklu, tzn v tom motoru nikdy nikdo nebyl. todle S85 nedá ani kdyby s tím jezdit důchodce.
přesto v Mkových vodách neberu S85 jako nějaký průserový motor, je to prostě to samý co nějaká S54, všecko to prostě něco stojí. ale furt nuda proti S63 a a podobným pokladničkám.
já tu měl třeba člověka s N62 co měla najeto 700km s původním těsněním ventildeklu, tzn v tom motoru nikdy nikdo nebyl. todle S85 nedá ani kdyby s tím jezdit důchodce.
přesto v Mkových vodách neberu S85 jako nějaký průserový motor, je to prostě to samý co nějaká S54, všecko to prostě něco stojí. ale furt nuda proti S63 a a podobným pokladničkám.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: M6 e63 RECENZE
Problém je, že ono je to drahý jen proto, že když něco kupuješ tak počet není 6ks, ale 10ks
a když kupuješ některý věci, tak jsou holt na obou stranách motoru ... no a někdy z toho vypadne servis za 4 kila třeba 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: M6 e63 RECENZE
to jo,ale když vidím co lidi sypou střeba do S54, tak to prostě není 5x tolik, je to dražší to jo, ale o něco.
taková S63 je prostě dražší násobně, tam máš rovnou ještě i ty turba a přimovstřiky, h*vna, pič*viny atd.
taková S63 je prostě dražší násobně, tam máš rovnou ještě i ty turba a přimovstřiky, h*vna, pič*viny atd.