Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M6 e63 RECENZE

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

M6 e63 RECENZE

#1 Příspěvek od Popp »

Čauko zaujimali by ma recenzie na toto zvieratko.

Kladne veci si domyslím aj sám zaujíma ma servis atd..., čo to auto zvlada ako je treba knemu pristupovat atd...
Proste realne nazory majitelou prípade vyjadrenia mechanikou.

Dakujem.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: M6 e63 RECENZE

#2 Příspěvek od kawaman »

Recenzi ti nedam, ale je to auto snu.
Treba toto by se mi moc libilo https://auto.bazos.cz/inzerat/89184516/ ... vybava.php
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: M6 e63 RECENZE

#3 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jen to, že na srazu v Milovech přesně tento interiér někdo měl ve své 6er z M6, na oči moc hezké, ale velikost, tak pro 50kg ženskou, nikdo jiný se do toho nevleze.
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: M6 e63 RECENZE

#4 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

Wozejk to tam má, interiér z M6, sedačky s dofuky bočnic, krásná barva, nechal si k tomu i dočalounit palubku myslím...

M6 tam měl jeden kluk, co jsem zaslechl, tak zmiňoval problém s ložisky ojnice a ještě něco, oprava za 8k €... každopádně, je to samozřejmě fantastický auto :) násobně dražší na pořízení, servis i provoz... jo, lpg do S85 jde :lol:

velikost interiéru v E63/4, no, mě to vyhovuje, přijde mi dostatečně velkej (zkuste Z4 třeba), ale je to individuální, my jsme se s Arniem_one viděli a chápu že mu to přes ramena nemusí vyhovovat :) otázka je, co z GT je větší...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: M6 e63 RECENZE

#5 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Právě, že nic :) a proto se mě tvoje cabrio líbilo. z Té SK M6 jsem byl tak trochu rozladěný na neutrál a malý pojezd to mělo za mě slušně řečeno hodně rozčarovaný poskakující, kovový zvuk (prý vlastní sovdy), až když tomu naložil byla slyšet ta fantastická formule F1, to je prostě hrozný porno takto naživo.

Jinak mě u 6er zaráží ta kombinovaná výbava stará/mladá toršku jsem z toho byl rozpačitý, ale to už jsem říkal, řadička a převodovka z E53, talčítka taky, sedačky komplet jak z E53 to stejné volant. Potom v kontrastu s tím CCC, ta ručka byla taky hrozná, hydraulika by tomu na tl. seděla víc. Potom absence EDC a komfortů je vleká škoda, protže je to GT a né čistý sporťák mohlo to tam být. Když si sednu do auta, tak přeci tvůrce musel vědět, jak se tam sedí pravá noha se mě kroutí o celej středovej tunel, může se sedačka posunout jen dál a levá ruka, potažmo loket už naráží do polstru, tam mohla být prohlubeň a místo na to bylo.
Největší zklamání byl ale Logic7, ale o tom pomlčím, nebo mě někdo umlátí, hrál minimálně dost divně, pisklavý a přebasovaný nevýrazný. Zatím nejhorší co jsem slyšel, takže za mě E65/E70 (hraje silněji ne kvalitněji) a E63
Hezký je ten windsuit ze zadního okna, funkční a zajímavé asi i při 4 lidech.

Za mě tedy 6er jedině v cabriu, neb v cupé bych těžko kousal ten staro/nový interiér. V tomhle je E65 úplně nněkde jinde i vizuelně a na kvalitě materiálů.
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: M6 e63 RECENZE

#6 Příspěvek od Popp »

Obvolal som par ludí čo maju M5 e60 jak som kupoval odnich diely do našich e60/e61

Všetci sa zhodli natom že tieto motory trpia na ojnične ložiska a kvalitu oleja interval výmeny.

Po telefonate do BMW mi potvrdili že cela sada na opravu výde 12.000kč a práca 5000kč, to je menej ako rozvody na novom Superbe.

Odchádza nejaka pumpa pre Vanos a ta stojí nová 17.000kč, sada na repas existuje ale cena sa mi zdala nejak strašne moc nízka tak zistujem dalej.

Bude to auto pre manželku ako náhrada e60 550i v M pakete, ročne nájazd max 15.000km, LPG tento krát NE, určite to napíšem na firmu aby náklady na servis a PHM išli do nákladou a DPH spet, parkovanie v garáži, tak aj cez zimu bude v teple.
Chceli sme 650i ale po zistení ze M6 je uplne niekde inde a cenovo nie až tak zle tak M6 je volba a ked do toho sadnem ja "ČO TI JEBE" budem spokojný určite.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: M6 e63 RECENZE

#7 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

vyměnit ojniční ložiska za 5.000 Kč? koukám jestli není 1. dubna... :D to jsou dvě a půl hodiny práce v autorizovaným servisu

a když se cvičně podívám na ty ložiska
http://mfans2.com/parts/catalog/E63/Eur ... #7841703_6
je jich tam 20 plus 12 na uložení hřídele, to je 32, jedno skoro za 1000 Kč, nějak mi to nesedí ty jejich počty ....

každopádně M6 proč ne, když na to je, vidím, že 8miválce tvojí garáž pomalu ale jistě opouštějí :thumbsup:

Arnie_one - ok, nezávislá, objektivní recenze :) je to skoro 15 let starý auto, to moje je navíc hned ze začátku výroby, když máš FL a pěknou výbavu v interiéru - nová řadicí páka, koženou palubní desku, tunel, celokožené dveře, ne-li individuál, tak je to hned jinde... nebo, pokud chceš novější, tak 640i F13, výkonově je to jako 645Ci, menší spotřeba, výbavu bude mít bohatší, cenově už taky něco pod milión... ale je to R6
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: M6 e63 RECENZE

#8 Příspěvek od TANN3R »

Tak hlavně Arnie je očividně ten příklad, co jsem tu kdysi psal, kdo by si e63 kupovat neměl. To auto nenabídne ani extra zpracování, ani spolehlivost, ani komfort, Logic v tom v podstatě nehraje, proti e65.. Jenže pak je tady jeden aspekt, který Arnie prostě nedokáže ocenit, a to jsou jízdní vlastnosti. E63 s dynamicem v tomhle víceméně nemá konkurenci, navíc s V8. Jakákoliv jiná konkurence, co se řídí a chová podobně, stojí min dvakrát tolik.

Jinak s tou M6 jste to pojali vcelku naivně. Jasně, preventivní výměna ojničních ložisek je nutnost, ale ten motor je prostě celkově náchylnější a jakýkoli problém na bloku už se horko těžko bude řešit sháněním použitého motoru. Ty sedmikvalty a diferenciály normálně odchází a jsou to statisícové položky. Samozřejmě, auto co bude jesdit v městě s lehkou nohou, tohle nemusí dlouho potkat.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: M6 e63 RECENZE

#9 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Je fakt, že já ty jízdní vlastnosti neocením, viděl jsem ty auta jen stát, to cabrio má ale opravdu něco do sebe. Cenově máš, ale asi pravdu, ze jak 645/650 nabidne luxusni svezeni. Skoda mohl me nekdo svest, ale to se ten den asi nedalo :)
Za me tedy dojem zvenku moc pěkny Bangle zenitr pro me dsikutabilni.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: M6 e63 RECENZE

#10 Příspěvek od TANN3R »

Právě už sem to tady někomu dřív psal, je to o tom, co od toho auta člověk čeká a požaduje. Někomu stačí, jak to vypadá a to ho na tom autě baví, někdo se zas chce hezky, svižně svést na okreskach, na což je 6er úplně dokonalá. Pak máš M6, která je zas pro mě o vesmír jinde, ale prostě pokud to auto nepoužíváš určitým způsobem, tak to nemůžeš nikdy docenit (teda když pominu lidí, co si to kupují jen kvůli machrování).

Si někde prolez CL W216, to je za "normální" peníze asi největší a nejlíp zpracované kupé. Zároveň teda jízdou úplně naopak zaměřené, než e63.
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: M6 e63 RECENZE

#11 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

ohledně obyč e63/4 jsem dal odpověd sem
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 4#p1118674

ta M6, mě se prostě líbí ten motor, jeho jedinečnost, a v kabriu samozřejmě :) jedinej problém jsou peníze...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: M6 e63 RECENZE

#12 Příspěvek od Popp »

zddan01 píše:vyměnit ojniční ložiska za 5.000 Kč? koukám jestli není 1. dubna... :D to jsou dvě a půl hodiny práce v autorizovaným servisu

a když se cvičně podívám na ty ložiska
http://mfans2.com/parts/catalog/E63/Eur ... #7841703_6
je jich tam 20 plus 12 na uložení hřídele, to je 32, jedno skoro za 1000 Kč, nějak mi to nesedí ty jejich počty ....

každopádně M6 proč ne, když na to je, vidím, že 8miválce tvojí garáž pomalu ale jistě opouštějí :thumbsup:

Arnie_one - ok, nezávislá, objektivní recenze :) je to skoro 15 let starý auto, to moje je navíc hned ze začátku výroby, když máš FL a pěknou výbavu v interiéru - nová řadicí páka, koženou palubní desku, tunel, celokožené dveře, ne-li individuál, tak je to hned jinde... nebo, pokud chceš novější, tak 640i F13, výkonově je to jako 645Ci, menší spotřeba, výbavu bude mít bohatší, cenově už taky něco pod milión... ale je to R6
Tuto ta trochu stopnem - je to odpoved známeho od ktoráho mám velmi moc ND z M5, sám ich mal niekolko a aj postavil nejaký ten M5 motor, ked som mu volal ihned mi povedal čo čakat od motora. Jeho slova ojnične ložiska v BMW 12.000kč a robota 5000 - NIE V BMW ale uneho v servise!!! Tých 12.000kč je realna cena v BMW - Invelt Plzen, zavolajte si len tak panu Hofmanovi a zistíte sami.
Naposledy upravil(a) Popp dne pon 04.06.2018 22:32, celkem upraveno 1 x.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: M6 e63 RECENZE

#13 Příspěvek od Popp »

Manželka chcela 645i/650i ale nejak sme sa zhodli natom že kupime e60 a budeme ju využívat ako rodinné a zaroven jej osbné auto, takto nám služila X5 4,6is. Kupili sme najprv 540i lebo sme si mysleli že 225kw bude dost po prechode z e39 540i ale nebolo no tak sme kupili 550i. Docela ale spokojnost musím dodat.
Potom čo sme kupili 760Li už není treba aby bola doma e60 či už 540i alebo 550i a preto chcem/chceme M6, to teda mala byt 650i ale potom čo som počítal fora tak M6 bude dobrá volba.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: M6 e63 RECENZE

#14 Příspěvek od JaraX »

zdann, my jsme prostě postížení tou E65, i když máš E65 2001 a pak sedneš do E63 třeba 2008 tak si připadáš jak v nějakým starým krámu co nic neumí, všecko je prehistorický, řadičkou musíš hýbat, ručku bych neřešil, ve sportovním autě klidně at je mechanická, budíky strašný, ta grafika je jak DOS, tlačítka všecko ošizený, prostě strašný, pak se svezeš a zjistíš že to drncá, že logic vůbec nehraje, že je v tom kravál a ze sedaček tě všecko bolí. žere to benzín, a ten mizí před očima, jenže pak přijdou zatáčky, vypneš DSC, dáš to do sportu, pár km ohřeješ gumy a pak to auto začně neskutečně fungovat, já si v sobotu párádně užil ecce homo, největší mínus toho auta je že to nemá samosvor, ale jinak super. pokud nejsi přiznivce sportovní jízdy nebo srazů u tesca, kupovat 6er je blbost. pokud je se rád svezeš, je 6er super volba, něco to stojí, ale je to fajn.

M6 je jiná liga, to auto je celý líp zpracovaný, jasně, sedma to nikdy nebude, ale ten V10 je pecka, podle mě je to pecka, vlastně lépe to řekl tanner, ten motor je "svatej grál od BMW, vše ostatní už je nahovno" a prostě poslouchat tu V10, to je masakr, ten zátah, otáčky, dokonale ale dokonale laděnej samosvor, s M6 může driftovat i malé dítě. Ložiska na klice za 20 nikdo neudělá, 40k už bude realná cena, jednou za 100tkm, občas odejde diff, občas něco chce SMG, občas nějaká ta škrtící klapka. vyloženě daily car bych z toho nedělal, ale víkendovka je to dokonalá. Manželce bych to asi nekupoval, neznám teda tvoji ženu, ale myslím že radši než škubavou M6 ocení hladší 650i, ono třeba popojet par cm s tou M6 není uplně easy.
v tvém megabmwvozovém parku se ale M6 ztratí, tak si ju dopřej a pak nás krm zážitkama, tady o tom sní moc lidí.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: M6 e63 RECENZE

#15 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Cena jen ložisek a šroubů je v BMW přes 20tis na dobrý den...
Nepočítám další materiál který se u toho musí vyměnit při sundávání přední nápravy a dalších věcí. Přes 30tis to dělám na E46 M3, kde je to znatelně jednodušší... (otázka je zda m11 nebo m10 šrouby)
A na V10 se do 40 horko těžko vecpeš ... Pokud to samozřejmě bude někdo dělat jako člověk a ne jako sedlák, protože občas se v těch motorech najdou fakt chuťovky :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: M6 e63 RECENZE

#16 Příspěvek od JaraX »

já jsem to tak střelil, tak ono to bude třeba 60 asi i s náplněma, výhoda je že M5 nemá dynamic drive, takže náprava půjde v pohodě dolů.
ale prostě 20 to nebude. na druhou stranu se to doporučuje dělat co 100tkm, a kdo nalítá s M5 100tkm? takže je to prostě pro aktuálního majitele na furt.
a při ceně gum co to auto sežere, palivo atd, je to prostě zanedbatelný, oni se té V10 všichni bojí, ale všechny co mám kolem sebe celkem fungujou.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: M6 e63 RECENZE

#17 Příspěvek od MattyX Moderátor »

100tis je moc na průměrné zacházení s V10, to bych bral tak u té situace s tím, že to provozuje paní domácnosti jako daily car a poměrně ji šetří ...
Podle zatížení motoru 30-60tis KM optimální... v případě že to bude oukey, to bude už pak stát méně :)
Já V10 nikdy nedělal, ale jsou lidi, kteří jsou srdcaři a a i měli peníze, ale většina z nich to odmítla prosypávat takovýma nehoráznýma částkama a šlo to do světa... problém je, že u novější generace m6 to není o nic lepší :lol: :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: M6 e63 RECENZE

#18 Příspěvek od JaraX »

mě někdo říkal že umí udělat ty ložiska tak že tam nějaky "neorigo" a vydrží to pak na furt, ale nevím co je na tom pravdy.
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: M6 e63 RECENZE

#19 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

JaraX, Popp - jděte do toho (M5 a M6), odvahu závidím (upřímně), ale potom prosím popravdě, kolik všechno stojí :)
MattyX píše:... ale jsou lidi, kteří jsou srdcaři a a i měli peníze, ale většina z nich to odmítla prosypávat takovýma nehoráznýma částkama a šlo to do světa...
tohle jsem už taky slyšel
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: M6 e63 RECENZE

#20 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Dají se koupit trimetalová ložiska třeba od VAC motorsport, jsou ještě draží než origa, ale nejsou na věčnost, jen mají o jednu vrstvičku navíc, která snáší vyšší provozní teplotu, když tomu nakládáš trocha více :)
Jako u té V10 bych se právě pídil po té servisní historii, aby to už někdo zásadně prosypal předemnou :D To ale někdy znamená, že člověk bude sypat dál, když bude mít smůlu :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Odpovědět