Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
naše 6er
Re: naše 6er
no ta moje 745Li
Re: naše 6er
Long? Je tam o dost vic mista?
Re: naše 6er
je, ja už bych nic jinyho nechtěl, hodně vozím lidi a hlavně prcek nemužu kopat do sedačky, což v krátké dělá.
E38 jsem neměl longa a dodělal jsem si kde co, ale furt mě sralo že to není long.
E38 jsem neměl longa a dodělal jsem si kde co, ale furt mě sralo že to není long.
Re: naše 6er
Ja si myslim i ted uz s tema m6 sedakama a tapecama atd a stropem jsem tu cenu posunul 'D nahoruTANN3R píše:Velká škoda, tak to asi byla poškozena.. Jak sem psal, už teď to vypadá dobře a až bude mít zbytečných 30k, může si nechat pošít tu svoji. Ten interiér pak zvedne cenu auta alespoň o 100k:)

Re: naše 6er
Tak to me ted maly bude kopat furt do sedackyJaraX píše:je, ja už bych nic jinyho nechtěl, hodně vozím lidi a hlavně prcek nemužu kopat do sedačky, což v krátké dělá.
E38 jsem neměl longa a dodělal jsem si kde co, ale furt mě sralo že to není long.


Re: naše 6er
v 6er kopat nemuže, jelikož tam nohy malej ani nenarovná,
taky dobrý

Re: naše 6er



Re: naše 6er
to aktivní řízení, není to podobnej strašák jako ta trubka v motoru? jak nakonec vyšlo, že to není až tak časté? co se tam přesně stane vůči řízení normálnímu? vůle se vytvoří u obou na stejných součástech, nebo se u aktivního přidá i něco na těch planetových převodech atd.? Tanne3r tu psal, že pořádně nezrepasuješ ani to normální... Abychom se tu nenervovali zbytečněJaraX píše:a to je právě to co tě u 7er nečeká, žadný CCC, žadný IBS (což si myslím že je důvod proč taky odchází ty regulatory na altíkách), žadný ELV, žadný aktivní řízení, a další drazí strašáci, v tom je ta sedma super, ani nevím jeslti je to výhoda nebo nevýhoda, ted mi u E65 po dvou letech ježdění odešel motorek ostřikovačů, to auto prostě nechce vůbec žádný prachy a prostě když vidím kolik u mě platí za servis lidi s E65 a lidi s E64 tak ten rozdíl je prostě propastnej. ale zase to ta 6er vyrovnává těma jízdníma vlastnostma, i když to auto je až moc rychlý, jezdím s tím jak kokot, jako by všechny ostatní auta stály, včera jsem s tím jel 2kila,předevčírem 2 kila, v pátek 2 kila.
ale s z čeho mám radost tak mi tanner pomohl vyřešit složení vozovýho parku tak abych si 6er mohl nechat

vozovej park si vyřešil rozumně; jen ze zvědavosti, co 730i, tam provozní náklady (spotřeba) vyhází vůči V8 jak? mířím tam, že by třeba člověk nepotřeboval lpg - jasně, záleží na kombinaci jízdních režimů, nájezdu atd.
Re: naše 6er
ty sedmy žerou všecky stejně, 730i bude žrát to samý co 745i, jen tomu musíš víc dávat, a spotřeba 8 benzínu je moc 
ja chci všechny auta na LPG, najezdíme moc, tak proč jezdit na benzín.
neaktivní řízení jde v pohodě zrepasovat s cenou do 10k, aktivní řízení nikdy nezrepasovali dobře, většinou už pak nefunguje vubec
většina aktívních řízení už vuli má, jen to málo kterej uživatel pozná, ale pak časem to začně klepat do volantu když jde přes střed, ale když se každej uživatel dozví kolik to stojí tak si na to zvykne

ja chci všechny auta na LPG, najezdíme moc, tak proč jezdit na benzín.
neaktivní řízení jde v pohodě zrepasovat s cenou do 10k, aktivní řízení nikdy nezrepasovali dobře, většinou už pak nefunguje vubec

většina aktívních řízení už vuli má, jen to málo kterej uživatel pozná, ale pak časem to začně klepat do volantu když jde přes střed, ale když se každej uživatel dozví kolik to stojí tak si na to zvykne

Re: naše 6er
zddan01: Nepsal jsem, že ho nezrepasuješ, jen je to jako s repasem čehokoliv jiného, takže problémy jsou. Něco se vymění, něco opraví, ale na něco se prostě nesahá, protože by to nikdo nezaplatil. Na všem, co dáváme na repas se řeší reklamace. Řízení třeba teče, vstřiky po repasu tak cca každej desátej jde na reklamaci, že se vůbec nechytí, turba nabíhají pozdě, hned z nich teče olej.. A to se snažím vybírat firmy co mají nejlepší reference, ale takhle to prostě je, když se plácají nové díly se starýma v nějakém kompromisu, aby to zákazník byl schopen zaplatit. Plus je tady vždycky ten lidský faktor, kterej často zesere na co sáhe:)
U aktiv. řízení je pak problém, že jde zrepasovat jen to, co na standartním řízení. Takže ti nikdo nezaručí, že po opravě neodejde po chvíli něco jiného a vyhodíš peníze oknem. Pak se taky při případně reklamaci budeš s někým dohadovat, jestli je problém tam, kde se repasovalo, nebo jinde.
U aktiv. řízení je pak problém, že jde zrepasovat jen to, co na standartním řízení. Takže ti nikdo nezaručí, že po opravě neodejde po chvíli něco jiného a vyhodíš peníze oknem. Pak se taky při případně reklamaci budeš s někým dohadovat, jestli je problém tam, kde se repasovalo, nebo jinde.
Re: naše 6er
Nechce nekdo drzak napoje nam dva 

Re: naše 6er
s tunelem pro cic.
Re: naše 6er
Tak zo bouzel nemamJaraX píše:s tunelem pro cic.

Re: naše 6er
Je expanzka u N62 choulostivá záležitost nebo praskne zřídka kdy?
Dneska cesta s dcerkou do fakultky Brno, při zastavení v areálu symbol nízký hladiny chladící kapaliny.
Jak byl čas tak jsem tam dolil 2litry vody, říkal jsem si asi se projevila trubka, ale pod autem sucho, pak jsem si všimnul že je zajebaný pravý podběh, no vyrazili jsme domu a asi po 45min skákání po Brně v odpolední špičce a asi po 30km na dálnici opět hladina, otevřu haupnu a ze spodu expanze kape voda a ve spodním záhybu se mi zdála malá prasklina, moc jsem to neřešil, už se šeřilo a chtěl jsem po 6hodinách strávených ve fakultce domu. Následujících 90km bez varování ale uchcávat to bude stále. Doma jsem to hodil před barák a ani do garáže nepůjde zmetek jeden, kouknu na to zítra.
Díky za zkušenosti
Dneska cesta s dcerkou do fakultky Brno, při zastavení v areálu symbol nízký hladiny chladící kapaliny.
Jak byl čas tak jsem tam dolil 2litry vody, říkal jsem si asi se projevila trubka, ale pod autem sucho, pak jsem si všimnul že je zajebaný pravý podběh, no vyrazili jsme domu a asi po 45min skákání po Brně v odpolední špičce a asi po 30km na dálnici opět hladina, otevřu haupnu a ze spodu expanze kape voda a ve spodním záhybu se mi zdála malá prasklina, moc jsem to neřešil, už se šeřilo a chtěl jsem po 6hodinách strávených ve fakultce domu. Následujících 90km bez varování ale uchcávat to bude stále. Doma jsem to hodil před barák a ani do garáže nepůjde zmetek jeden, kouknu na to zítra.
Díky za zkušenosti

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
Stává se, zrovna tu mám jednu novou, co půjde do 750i. Ten plast v celém okruhu dostává tou teplotou dost zabrat a taky už to má roky..
Re: naše 6er
Jasný, únavu materiálu chápu, hlavně při těch teplotách co umí N62 vyprodukovat. Podle mě se to otevřelo dnes ráno při cestě přes centrum Brna, cukalo se tam a občas jsem slyšel i saharu.
O náhradě se asi nemá cenu bavit že? Jedině orig? Co ještě vyměnit když už se to bude objednávat?
Můžu se zeptat na přibližnou cenu? Nějak nemám sil to už dnes hledat. Díky moc.
O náhradě se asi nemá cenu bavit že? Jedině orig? Co ještě vyměnit když už se to bude objednávat?
Můžu se zeptat na přibližnou cenu? Nějak nemám sil to už dnes hledat. Díky moc.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
Origo tuším kolem 2700,-, náhrada kolem poloviny a míň. Záleží kde koupíš a jakou značku.
Originál je jistota, náhrada zatím netuším. Na jinejch autech dáváme náhrady a problémy s tím nejsou, ale zas tam není přes 100°. Je to jako s každým neorigo dílem - šetříš s rizikem.
Originál je jistota, náhrada zatím netuším. Na jinejch autech dáváme náhrady a problémy s tím nejsou, ale zas tam není přes 100°. Je to jako s každým neorigo dílem - šetříš s rizikem.
Re: naše 6er
Podle ETK a předběžného nastřelení u Krotila holá expanze za cca. 1800 + dph, chci jedině originál, náhradu riskovat nebudu kvůli pár stovkám.
Co si myslím tak to povolilo asi u toho spodního vývodu nebo někde v těch místech, protože nejvíc to chcalo po spodním čidle.
Co si myslím tak to povolilo asi u toho spodního vývodu nebo někde v těch místech, protože nejvíc to chcalo po spodním čidle.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
Mě nedošlo, že sedma má jinou expanzku než 5/6er. Tahle je levnější, pak není co řešit.