Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

naše 6er

Vše o o E24, E63/E64, F06, F12/F13, G32
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

naše 6er

#1 Příspěvek od JaraX »

nechci zasírat téma o srazu, tak zakládám nové.

E64 už mám doma, nakonec to s ní nebude tka zlé, chce to udělat gufera, něco klepe na podvozku, CCC se chytlo, a pořád trochu topí na nohy (snad to není vlastnost kabria)


a první dojmy (jel jsem si pro to svojí 7er)
+ lépe to zrychluje, víc jde citít zrychlení
+ už jsem jel i 240 bez střechy a OK
+ i ve 110ti člověk ví že že to cabrio, lehce v tom pofukuje furt, ale nestoupa to s rychlostí, v E36 cabru fouka méně ale ve větší rychlosti zase o to víc.
+ člověk si užívá jízdu ale vlastně přitom trpí

nevýhody
- nutně potřebuju softclose, ten dojem z bouchnutí dvěří je hnus, bohužel ty SCA zámky nejsou, a novy stojí kotel
- ty sedačky (sport) jsou strašně, za 150km už mě v tom bolela prdel, kdyby to bylo coupe tak tam asi narvu komforty, chtěl jsem s tím jet do Albanie, ale už mě to asi přešlo :D
- havarijko je dražší jak na sedmu
- ten logic v 5er a 6er prostě vůbec nehraje
- to CCC je na ovládaní fakt straršný, zlatej "idrive" v E65, kde je člověk hned všude, než člověk někam vleze v CCC tak musí 5x kliknout, jeslti si to nechám, tak tam hned půjde CIC

jinak svezení v cabru není zdaleka tak dobry jak v coupe, těch 230kg je strašně znát, navíc i menší pevnost kastle, ale zase cabro je cabro.
je to kompromis mezi 6er coupe a 7er.
Uživatelský avatar
Howezina
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: sob 12.08.2017 14:55
Bydliště: doma:)

Re: naše 6er

#2 Příspěvek od Howezina »

tak hlavne at slouzi :)
e46 320i -> e90 325xi -> e63 650i ->?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: naše 6er

#3 Příspěvek od JaraX »

ted nás čeká ještě prohlídka, gufera na ventilech.
a přemýšlím nad LPG, jako že já bych ho tam dal hned, ale bojím se prodejnosti, proto se vás co mají nebo chcou 6er.
koupili by jste si 6er cabro s dobře udělaným plynem nebo pouze benzín?
Uživatelský avatar
Howezina
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: sob 12.08.2017 14:55
Bydliště: doma:)

Re: naše 6er

#4 Příspěvek od Howezina »

Za mě pouze benzin já nejsem moc fanda LPG ale věřím ze někdo stim má dobré zkušenosti já to nikdy neměl a nějak po tom netoužím :-)
e46 320i -> e90 325xi -> e63 650i ->?
Uživatelský avatar
Wozejk
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: úte 21.06.2016 00:00

Re: naše 6er

#5 Příspěvek od Wozejk »

Benzin rozhodne lepsi na prodej !
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: naše 6er

#6 Příspěvek od JaraX »

já mám v LPG všechny auta a vše funguje na jedničku, najezdím se vším moc, takže benzín je pro mě nereal,
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: naše 6er

#7 Příspěvek od Pavel 528 »

Jenze proste 6er beru jako uplne jiny auto a ne jen 5er ci 7er,kdy polykam km a chci tam kvuli penezum LPG....proste 6er bych nikdy s LPG nekoupil,tedy vlastne asi zadny auto,ktery bych si chtel nechat na dyl,proste vrtani do kastle na ty ruzny prichytky ee :fuck2:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: naše 6er

#8 Příspěvek od JaraX »

žádný přichytky do kastle se vrtat nemusí, když se snažíš tak to jde bez vrtání, my dáváme vedení k origo vedení paliva, jediné co musíš vyvrtat sou díry na sání a na tankovací hrdlo ale to je vše co lehce výměných dílů.
no uvidíme. na benzín to auto asi neuživím tak abych si ho trochu užil.
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: naše 6er

#9 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

JaraX píše:nechci zasírat téma o srazu, tak zakládám nové.

E64 už mám doma, nakonec to s ní nebude tka zlé, chce to udělat gufera, něco klepe na podvozku, CCC se chytlo, a pořád trochu topí na nohy (snad to není vlastnost kabria)
v idrivu, je v nastavení klimatizace možnost convertible, pokud je zaškrtlý a je střecha dole, tak to víc fouká dole...
a první dojmy (jel jsem si pro to svojí 7er)
+ lépe to zrychluje, víc jde citít zrychlení
+ už jsem jel i 240 bez střechy a OK
+ i ve 110ti člověk ví že že to cabrio, lehce v tom pofukuje furt, ale nestoupa to s rychlostí, v E36 cabru fouka méně ale ve větší rychlosti zase o to víc.
+ člověk si užívá jízdu ale vlastně přitom trpí
neporovnávat s 7;)
když jedu sám, je teplo, mám střechu a okna dole, nenutí mě to jet víc jak 100 km/h,
se všema oknama nahoře je pak jedno jestli jedeš 100 nebo 250, je to úplně stejný, E36 nemá vzadu to vysouvací okno, skus ho stáhnout a uvidíš...
čím trpíš? otevřený auto, no:)
nevýhody
- nutně potřebuju softclose, ten dojem z bouchnutí dvěří je hnus, bohužel ty SCA zámky nejsou, a novy stojí kotel
- ty sedačky (sport) jsou strašně, za 150km už mě v tom bolela prdel, kdyby to bylo coupe tak tam asi narvu komforty, chtěl jsem s tím jet do Albanie, ale už mě to asi přešlo :D
- havarijko je dražší jak na sedmu
- ten logic v 5er a 6er prostě vůbec nehraje
- to CCC je na ovládaní fakt straršný, zlatej "idrive" v E65, kde je člověk hned všude, než člověk někam vleze v CCC tak musí 5x kliknout, jeslti si to nechám, tak tam hned půjde CIC
softclose zámky jsou i s drátama, málo, ale jsou, vždy cca za 500€ (na E63, předpokládám, že to bude stejný), protože jsem to v žádným autě neměl, tak mi to nechybí, jinak bych je koupil;)
sedačky - sport sedačky ve všech diskuzích jako absolutně nutná výbava, taky nevím, navíc je to kostitřas, kde se vzaly řeči o pohodlném gt netuším...
logic - ale hraje, jsi zmlsanej luxusní limuzínou...;)
CCC - nevím no, nic jinýho jsem v autě neměl, zvyk jsem si, ale kolikrát tam člověk leze... nastavíš jednou
jinak svezení v cabru není zdaleka tak dobry jak v coupe, těch 230kg je strašně znát, navíc i menší pevnost kastle, ale zase cabro je cabro.
je to kompromis mezi 6er coupe a 7er.
já jsem chtěl cabrio a zbyla mi na výběr 6tka, když chceš 6tku a zbyde cabrio, tak je to horší;) tešim se právě na ten sraz a na svezení v různejch karoseriích, motorizacích a převodovkách...
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: naše 6er

#10 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

a k LPG, sem fakt ne, chápu ekonomickou stránku věci, ale ten hnus v kufru, brrr...
Uživatelský avatar
El_Fuego Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 421
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Praha 4

Re: naše 6er

#11 Příspěvek od El_Fuego Člen Klubu »

O LPG bych přemýšlel u většího auta, kde je ta nádrž kam dát, ale k tý 6ce mi to fakt nesedí, a ubírat si místo v kufru kvůli nádrži? No nevim. Já mám 6er jako daily car, najedu něco přes 20k ročně, takže vím, že by se mi LPG vyplatilo, ale prostě hop do té 6ky nechci. Jedině by v kufru nebyla elektrárna, a šla by ta nádrž dát krásně pod podlahu v kufru
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: naše 6er

#12 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

přesně tak, pokud by to šlo v kufru schovat, tak asi obecně ano, ale já osobně bych si to tam i tak nedal, mám od listopadu najeto 16K km, hodně po městě, vím, že by se mi to do 2 let vrátilo, ale sem prostě ne...

navíc tou bombou znemožníš použití skibagu a můj sen vždycky byl dojet si v létě kabriem pěkně v Alpách serpentýnama zalyžovat na ledovec;)
Uživatelský avatar
Howezina
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: sob 12.08.2017 14:55
Bydliště: doma:)

Re: naše 6er

#13 Příspěvek od Howezina »

Já teda nevím zda jeto fáma ale hodně jsem slyšel ze to LPG i ničí motor ze prej jak je ten plyn suchej nebo co ale říkám jak jsem nakoupil tak prodávám tak mě nehejtujete:-D
e46 320i -> e90 325xi -> e63 650i ->?
Uživatelský avatar
Howezina
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: sob 12.08.2017 14:55
Bydliště: doma:)

Re: naše 6er

#14 Příspěvek od Howezina »

El_Fuego píše:O LPG bych přemýšlel u většího auta, kde je ta nádrž kam dát, ale k tý 6ce mi to fakt nesedí, a ubírat si místo v kufru kvůli nádrži? No nevim. Já mám 6er jako daily car, najedu něco přes 20k ročně, takže vím, že by se mi LPG vyplatilo, ale prostě hop do té 6ky nechci. Jedině by v kufru nebyla elektrárna, a šla by ta nádrž dát krásně pod podlahu v kufru
Tobě by se vyplatil disel :-)
e46 320i -> e90 325xi -> e63 650i ->?
Uživatelský avatar
El_Fuego Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 421
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Praha 4

Re: naše 6er

#15 Příspěvek od El_Fuego Člen Klubu »

Nafta patří do kamen! Hlavně ten projev toho benzínu je úplně něco jinýho. Sice nemám V8, ale i ta R6 má něco do sebe. Navíc většinu toho najezdím po městě - krátký trasy do 10 km, a to by ten nafťák trpěl....
Uživatelský avatar
Howezina
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: sob 12.08.2017 14:55
Bydliště: doma:)

Re: naše 6er

#16 Příspěvek od Howezina »

To mas pravdu mám to stejně a naftu jsem měl tak jsem chtěl benzin a R6 jsem taky měl sice 2.5 ale jezdilo to pěkně
e46 320i -> e90 325xi -> e63 650i ->?
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: naše 6er

#17 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Taky mě napadlo škoda si ubírat drahocenýho místo v cabriu. Rezervu bych i tak vyhodil (pokud je) a využil na ukládání věcí. Předpokládám, že je to vosmivál kterej plyn líp snese, ale i tak tohle by měla být víkendovka, kor když to není ani tak pohodlný jak 7er - polykač kilometrů.

Jeden dotaz k místu v kabině, jak se to jeví na zadních sedačkách? Posadí se tam dostatečně čtyři lidi, ehm. nebo spíš řidič a tři baby? :) Líbí se mi E93, ale tam to byla u 3er vždycky vzadu nouzovka, ale tohle vypadá mnohem delší.
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: naše 6er

#18 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

rezerva tam není, ale baterka a pojistky...

vzadu max pro malý děti... je to sice delší - asi 4,8 metru, ale kapota je o 20 cm delší než u 3er, JaraX tu psal, že vzadu je v 6 míň místa než v 3:(
Uživatelský avatar
El_Fuego Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 421
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Praha 4

Re: naše 6er

#19 Příspěvek od El_Fuego Člen Klubu »

Vzadu, pokud má člověk do 175cm tak se vede s hlavou, s nohama, to už záleží jak má sedačku nastavenou ten před tebou. A ano v 6 je na zadních sedačkách mnohem méně místa než v 3er
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: naše 6er

#20 Příspěvek od JaraX »

- já idrive celkem používám, prostě před každou cestou si resestuju journey computer což je u CCC věc na 8 kliků a v idrive E65 je to na dva kliky, a tak je skoro každá funkce, potřebuješ něco udělat a musíš udělat 3 další věcí předtím. jen prostě předpnout z FM na třeba CD2 je zase x kliků místo jednoho. jelikož dnes CCC šlo jak se mu chtělo, tak tam půjde rovnou CIC
- nádrž v kufru by se schovala za koberec, to není problem, prostě by ten kufr vypadal menší. Do řecka s tím jezdit nebudu a tady na to ježdění po Evropě mi ten kufr stačí až až. i když dnes jsem celej den jezdil v 6er a popravdě se těším až zas někam pojedu 7er. Bolí mě z toho záda, uplně nejvíc mi asi vadí že ten Logic v 5,6er prostě fakt nehraje, já jsem hodně na audio, tak už hledám kolik stojí BMW Individual Dirac audio, ale ještě to chci první slyšet, pokud to někdo máte, rád si to poslechnu.
- tak nějak nejsem z té 6er tak nadšený jak jsem si myslel že budu :(. Ergnomie špatná, chtěl jsem si uložit do paměti sedačku a málem jsem to rozsekal, nechápu proč na to není vidět. Hudba nehraje, CCC se nahouby ovládá. Sedačky tvrdý, nelámací, komforty by asi šli dostat do coupe, ale do cabria asi ne. Ale zase je z toho každej unešenej, každej na to čumí, a je fajn mít kabro s V8, ale tak nějak asi za moc peněz.
- dozadu si za mě (185cm) nesedne nikdo. pokud jedu jako spolujezdec, tak si tam sedne moje mladá (160cm) ale s tím místem je to fakt tragický. v E93 je víc místa, tam je to lepší.
Odpovědět