E64 už mám doma, nakonec to s ní nebude tka zlé, chce to udělat gufera, něco klepe na podvozku, CCC se chytlo, a pořád trochu topí na nohy (snad to není vlastnost kabria)
a první dojmy (jel jsem si pro to svojí 7er)
+ lépe to zrychluje, víc jde citít zrychlení
+ už jsem jel i 240 bez střechy a OK
+ i ve 110ti člověk ví že že to cabrio, lehce v tom pofukuje furt, ale nestoupa to s rychlostí, v E36 cabru fouka méně ale ve větší rychlosti zase o to víc.
+ člověk si užívá jízdu ale vlastně přitom trpí
nevýhody
- nutně potřebuju softclose, ten dojem z bouchnutí dvěří je hnus, bohužel ty SCA zámky nejsou, a novy stojí kotel
- ty sedačky (sport) jsou strašně, za 150km už mě v tom bolela prdel, kdyby to bylo coupe tak tam asi narvu komforty, chtěl jsem s tím jet do Albanie, ale už mě to asi přešlo

- havarijko je dražší jak na sedmu
- ten logic v 5er a 6er prostě vůbec nehraje
- to CCC je na ovládaní fakt straršný, zlatej "idrive" v E65, kde je člověk hned všude, než člověk někam vleze v CCC tak musí 5x kliknout, jeslti si to nechám, tak tam hned půjde CIC
jinak svezení v cabru není zdaleka tak dobry jak v coupe, těch 230kg je strašně znát, navíc i menší pevnost kastle, ale zase cabro je cabro.
je to kompromis mezi 6er coupe a 7er.