Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Proc delat ze spolehliveho motoru nespolehlivy. Myslim, ze vykon je dostatecny. To je podle me lepsi koupit rovnou Alpinu, ale nevim jak na tom je podvozkove.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Já taky nemyslím poslat to na 500-600PS, jen uvažuju nahlas. Neříkej, že jsem první koho to napadlo 

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Mě by taky slušila M5 taky jsem mladej relativně … 36let --- ale osobně mám spousty rodinných výdajů s opravou baráku a splácím byt a mámě když má malý důchod taky pomohu těch výdajů je více a nejsem ředitelem firmy.
Takže ikdyž dostanu trochu více na platu jinde mi více seberou asi je to pravidlo nebo co za ty roky
Jen prostě vidím priority bohužel jinde a je třeba mít střízlivé jednání. Tedy já se snažím. A pokud není velkej příjem tak se nedá nic dělat a člověk musí počítat.
A nemůže kvůli autu se zadlužovat apod.
Osobně vidím e65-e66 taky jako riziko vysokých nákladů, když čtu co vše odchází a kolik co stojí. (A přijde mi zatím nejekonomičtější a zajimavější do budoucna BMW 3er 325i-330i e91 s malým nájezdem pokud půjde sehnat) Ale to tady nikdo slyšet nechtěl.
Tak to přeskočte tu větu.
Podle mě běžné BMW jde servisovat s pár tisíci měsíčně bokem 3er či 5er ale M5 už to jsou spíše desetitisíce měsíčně bokem na servis plus 2x dražší pořízení jako klasické BMW e60 plus 2x -3x vyšší spotřeba protože si člověk chce užít opojení autem a pojistka taky 2 až 3x vyšší. Ono se to nezdá ale podobné to bude.
Zase když se zamyslím tam Mko se kupuje jako druhé či třetí auto do rodiny a to jezdí několikrát měsíčně například, takže pak to třeba není tak strašný co se týče servisu. Ten kdo by to chtěl na denní používání asi by to byl zase mnohem vyšší ranec peněz. To už pak spíše M3.
PS: Docela by mě zajímaly názory majitelů M5 ...tedy dlouhodobých krom dvou co jsem se bavil a tam to bylo jak píšu. Výdaje kolem 100-150k ročně na servis.
Takže ikdyž dostanu trochu více na platu jinde mi více seberou asi je to pravidlo nebo co za ty roky

Jen prostě vidím priority bohužel jinde a je třeba mít střízlivé jednání. Tedy já se snažím. A pokud není velkej příjem tak se nedá nic dělat a člověk musí počítat.
A nemůže kvůli autu se zadlužovat apod.
Osobně vidím e65-e66 taky jako riziko vysokých nákladů, když čtu co vše odchází a kolik co stojí. (A přijde mi zatím nejekonomičtější a zajimavější do budoucna BMW 3er 325i-330i e91 s malým nájezdem pokud půjde sehnat) Ale to tady nikdo slyšet nechtěl.


Podle mě běžné BMW jde servisovat s pár tisíci měsíčně bokem 3er či 5er ale M5 už to jsou spíše desetitisíce měsíčně bokem na servis plus 2x dražší pořízení jako klasické BMW e60 plus 2x -3x vyšší spotřeba protože si člověk chce užít opojení autem a pojistka taky 2 až 3x vyšší. Ono se to nezdá ale podobné to bude.
Zase když se zamyslím tam Mko se kupuje jako druhé či třetí auto do rodiny a to jezdí několikrát měsíčně například, takže pak to třeba není tak strašný co se týče servisu. Ten kdo by to chtěl na denní používání asi by to byl zase mnohem vyšší ranec peněz. To už pak spíše M3.
PS: Docela by mě zajímaly názory majitelů M5 ...tedy dlouhodobých krom dvou co jsem se bavil a tam to bylo jak píšu. Výdaje kolem 100-150k ročně na servis.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Tak to jsme na tom uplne stejne, si muzem podat ruce. Ted seru prachy do baraku a naradi. Ted treba resim automaticke hlidani hladiny vody ve studni a automaticke odpojeni vodarny, pokud dojde voda. Jeste tam musim dat selenoidni uzaver vody na vystupu, abych nevypustil celou tlakovou nadrz. A to vse vyjde na 6 000 kc a to si to musim udelat sam. Pak zamkovka u bazenu a dalsich 5000 a to jsem si to zase delal sam. Mafl, primocarka, aku vrtacky, atd. atd.. Chci mit pekny travnik a dalsi sranda kolem, zase 10 000 v haji. Na auto jsem uz 2 mesice nesahl, jen navoskoval po zime a oplachl od pylu. A dnes jsem zjistil, ze mam u spolujezdce rybnicek, protoze se me ucpala hadicka u stresniho okna. Takze odhazet kremicity pisek pod pristreskem, najet tam autem, vysusit, topeni a po praci budu cistit. Ale M5 bych kurva chtel.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Myslím, že na tom jsme všichni stejně. Práce, dům, rodina a to v tomto pořadí. Jen jsem zjistil, že se mě nedostává garáží, 3 auta a kam snima, Nerudovská otázka. Už mám jendu vypůjčenou a M5 bych nevěděl kam dát a že by si samostatnou garáž zasloužila. Když začnu stavět dvojgaráž prose... si peníze na cabrio, které nejsou a všechno jsou to ještě větší pajzly než E65 v inzerátech.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Blbý je na tom to, že do baráku můžeš srat furt i později, do auta musíš hned. Ale obojí zchátrá, pokud to neudržuješ. Rodina na tom není o moc líp.
Na M5 už naštěstí nemám věk

Garáž nevlastním, bo ji na denodenní neuznávám a sezóní auto nevlastním. Stávám pod přístřeškem, karosáři tvrdí, že je to lepší. Tak jsem dal na ně.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Taky parkuju pod pristreskem, ale ted mesic uz ne, protoze tam mam slozeny kremicity pisek na travnik a zamkovku. No a zrovna, kdyz chcije, tak mne to pres sibr vyplavilo auto. Zase si rikam, ze je lepsi, ze se to vyplavilo ted, nez nekde na cestach.
Jinak kdyby nebylo Jaraxe a nezalozil tema e60 vs e66, tak mam e60tku. Protoze v M-paketu se mne hrozne libila.
Jinak kdyby nebylo Jaraxe a nezalozil tema e60 vs e66, tak mam e60tku. Protoze v M-paketu se mne hrozne libila.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Mě by zajímalo, jak 540i E60 pozávodila Cupru, nedejbože AMG nebo co to Popp povídal. Zas z toho nedělejte letadlo. Jako jo, osmiválec, super pocit, může bejt, ale jenom pohled na poměr váha/výkon ukáže, že se pilot Cupry akorát podělal. Změřenou 540i na brzdě nemůžu nikde najít, ale pochybuju, že pětka bude mít nějak razantně lepší průběh...
Vlastně ani u ani u 550i vs. Cupra bych si akciema Mnichovu nebyl moc jistej.
Jo a mimochodem. Ten pán, co huláká do mikrofonu "kolik je spotřeba? kolik je potřeba" když zjistil, co mu to 650i žere, tak z toho začal jezdit v Fkový 730d a s 6er se jenom občas ukazuje
Vlastně ani u ani u 550i vs. Cupra bych si akciema Mnichovu nebyl moc jistej.
Jo a mimochodem. Ten pán, co huláká do mikrofonu "kolik je spotřeba? kolik je potřeba" když zjistil, co mu to 650i žere, tak z toho začal jezdit v Fkový 730d a s 6er se jenom občas ukazuje

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jasně, to se vyplatí koupit F01 730d k 650i, aby sem ušetřil 2l na spotřebě
540i v E60 nejede, tyhle maly V8 prostě z dnešního pohledu nemá smysl kupovat. Snad jen kdyby to stálo polovinu co 550i.
A ohledně cupra vs cokoliv je to prostě jen o řidiči. Tyhle auta si prostě navzájem nemají šanci nějak ujet, to nemá smysl vůbec porovnávat. I s Berlingem pojedu 90% kloboukářů v BMW (dneska se místo klobouku hojně používá obrovská kšiltovka), protože jim ta 320d jede jen do první zatáčky.

540i v E60 nejede, tyhle maly V8 prostě z dnešního pohledu nemá smysl kupovat. Snad jen kdyby to stálo polovinu co 550i.
A ohledně cupra vs cokoliv je to prostě jen o řidiči. Tyhle auta si prostě navzájem nemají šanci nějak ujet, to nemá smysl vůbec porovnávat. I s Berlingem pojedu 90% kloboukářů v BMW (dneska se místo klobouku hojně používá obrovská kšiltovka), protože jim ta 320d jede jen do první zatáčky.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
to vazne?Stepan1 píše: Jo a mimochodem. Ten pán, co huláká do mikrofonu "kolik je spotřeba? kolik je potřeba" když zjistil, co mu to 650i žere, tak z toho začal jezdit v Fkový 730d a s 6er se jenom občas ukazuje

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
V Plzni ma nejaký človek bielu Cupru 2.0TSI a na D5 pred Plznou pred zjazdom KM 67 je razantne stupanie v rovinke tam som tu Cupru nechal na štvrt kopca v mojej 545i a to Cupra mala jedneho človeka my sme boli v e61 dvaja a naradie v kufri, nikto ma nepresvedčí otom že to ide ako raketa. Jeden z developerou pre ktorých pracujem ma pasata 2.0TSI a ked som ho v prastarej e39 540i vysmial nielen na dialnici tak prestal v okamihu tvrdit ake ma delo.
Sused vedla z baraku ma Pežot GTI a je neštastný stoho že tej e60 540i nestihal, ano asi by ma upratal v meste ale mimo ani nahodou, s 550i by nemal šancu ani v meste.
(len keby vas to zaujimalo o problematike pežotu)
Dnes ked som prehadzoval a skušal kola na mojej 850Ci tak prišiel kuknut zamnou mimo to že neprekusol tu osmičku tak som sa ho pytal prečo nejazdí v GTI (GTI je odstavena v kopřivach a krasne žlta od prachu neni vydiet ani original farbu) tak z neho vypadlo že ma prevodovku KO a to je manual, najazdene 7000km auto ma 4mesiace, auto mu kupil tatinko a synček ju dojebal, v pežote ich stym vyhodili a neuznali im zaruku, chcel som mu požičat dačiu ale poslal ma do p..e
Sused vedla z baraku ma Pežot GTI a je neštastný stoho že tej e60 540i nestihal, ano asi by ma upratal v meste ale mimo ani nahodou, s 550i by nemal šancu ani v meste.
(len keby vas to zaujimalo o problematike pežotu)
Dnes ked som prehadzoval a skušal kola na mojej 850Ci tak prišiel kuknut zamnou mimo to že neprekusol tu osmičku tak som sa ho pytal prečo nejazdí v GTI (GTI je odstavena v kopřivach a krasne žlta od prachu neni vydiet ani original farbu) tak z neho vypadlo že ma prevodovku KO a to je manual, najazdene 7000km auto ma 4mesiace, auto mu kupil tatinko a synček ju dojebal, v pežote ich stym vyhodili a neuznali im zaruku, chcel som mu požičat dačiu ale poslal ma do p..e
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Z vlastni zkusenosti - D6 pred KV od Chebu tahly kopec, 750i e65 vs Insignie OPC plny plyn a 750 byla znatelne (ne drtive, ale znatelne) lepsi.
Jinak ale souhlasim, vetsinou to je o tom clanku mezi sedackou a volantem.
Jinak ale souhlasim, vetsinou to je o tom clanku mezi sedackou a volantem.
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Dneska v tech motorizacixh zase nejsou takove rozdily. Tezko se da dat na prdel OPC kdyz ma 1800metraku 4x4 a 280-320PS to stejny Cupra. E65 ma vahu a delku. Driv 01 tam treba markantni rozdil byl a ty auta uhanela a jen tak se na to neco nechytlo.
Novej Superb ma 2.0tfsii ma 280PS z 0-100 5.8 a v tom sem jel a je to masakr. Aerton ma jen 5,4 takze tam se zase 750 nechytne, nebo bude to v primce +- stejne, ani moc neverim ze 750 po12 letech bude mit stejnej vykon
Kazdopande ja to neresim me predjede i Felda s kopce dolu a mastna na kolech, vykon je relativni meritko ty ostatni veci jsou take moc dulezite.
Jinak mam odzkouseny ze moje 735i jede jako 220PS auto kolem 1500kg (porvnano s kombi 220Ps Insignii) a e70 je na urovni aut kolem 270-280ps sedanu. Beru to jen tak do rychlosti max200 a to si jen myslim s e70 nejel jsem vic nez 140 a zena ne vic jak 120
Novej Superb ma 2.0tfsii ma 280PS z 0-100 5.8 a v tom sem jel a je to masakr. Aerton ma jen 5,4 takze tam se zase 750 nechytne, nebo bude to v primce +- stejne, ani moc neverim ze 750 po12 letech bude mit stejnej vykon

Kazdopande ja to neresim me predjede i Felda s kopce dolu a mastna na kolech, vykon je relativni meritko ty ostatni veci jsou take moc dulezite.
Jinak mam odzkouseny ze moje 735i jede jako 220PS auto kolem 1500kg (porvnano s kombi 220Ps Insignii) a e70 je na urovni aut kolem 270-280ps sedanu. Beru to jen tak do rychlosti max200 a to si jen myslim s e70 nejel jsem vic nez 140 a zena ne vic jak 120

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
myslím že řešíte blbosti.
a věř tomu že ty auta maj po těch let jen pár kw dolů, to není nafta by tomu spadl výkon o 1/4 stářím.
měřil jsem několik N62 na brzdě a třeba 750i co měla 160 najeto měla dokonce krouták vyšší než z výroby, moje auto má tuším 10kW dolů. to je prd.
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/745Li_Ja ... ni_vykonu/
225kW na LPG (neseřízené), 234kW na benzín, a to jim šel málo ten ventilator co to krmí vzduchem, věřím že kdyby to jelo pořádně že to dá ještě o nějakýho toho koně víc.
a věř tomu že ty auta maj po těch let jen pár kw dolů, to není nafta by tomu spadl výkon o 1/4 stářím.
měřil jsem několik N62 na brzdě a třeba 750i co měla 160 najeto měla dokonce krouták vyšší než z výroby, moje auto má tuším 10kW dolů. to je prd.
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/745Li_Ja ... ni_vykonu/
225kW na LPG (neseřízené), 234kW na benzín, a to jim šel málo ten ventilator co to krmí vzduchem, věřím že kdyby to jelo pořádně že to dá ještě o nějakýho toho koně víc.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
hlavně to chce porovnat až ty gtička a opc a 2.0tfsi budou mít taky 12let. To už jich většina nepojede 

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Akorát že v audi udělali praktičtější kombik a V10 biturbo, Bmw pořád jen atmo.JaraX píše:ted pár dní jezdím s E60 530d, auto náhodně zdechalo, tak testuju jeslti jsme to opravili, každopádně když s tím jezdím tak si říkám jak jsem mohl založit todle téma, vždyt to nejde srovnávat, ta pětka té sedmě nesahá ani po kotníky, to auto je jedním slovem otřesný, i když je to face, nemá to najetý 300k a má to nějakou výbavu jak je to katastrofa, ten podvozek strašnej, nepohodlný, hlučny, nejede to. no a po testování tédle E60 jsem sedl do M5 E60, doooooprdele, to prostě nejde ani srovnat, ta M5 je tak pohodlná, ten EDC podvozek tak dobře funguje, i když teda proti 6Er s dynamicem se M5 strašně naklání, ale prostě funguje perfektně, to auto je skoro dokonalý. to prostě nejde srovnat s běžnou E60, i zvuk zavření dveří je uplně ale uplně jiný všiml si toho i tanner, celý zpracování interieru je uplně jinde. po včerejšku když tu byla ta M5, pak 745i jak nová se 100tkm, pak celkem pěkná e91 325i za 70k a nakonec M5. zhodnotil jsem to takle.
a jak někdo psal že 545i a 550i je "malá M5" atd, ne to prostě nejde ani srovnat, i full 550i je uplně ale uplně jinde než M5.
Jedinečné věci jsou zajímavé a umí nás překvapit. V BMW si jednou řekli, uděláme sedmičku jinak, celá koncepce bude jinak, ovládání sedačky bude na středovém tunelu, řadička pod volantem, místo ní lednička a chlazené držáky nápojů. Celé auto uděláme trošku jinak než obvykle a už to nikdy nebudeme opakovat, nebude to mít ani následující generace a vznikla fantastická E65. Pár let na to si řekli, R4, R6, V8, V12, to děláme pořád dokola, pojďme zase udělat něco jinak, uděláme V10, jedinou naši V10, už ji nikdy nebudem dělat znova. Tu V10 dali do jednoho z nejhorších BMW, 5er e60, ale celé ho předělali, dokonce i zvuk zavření dveří je u M5 jiný než u bežnýho sedana, vše je pevnější, robustnější a vyrobili přímo dokonalé auto, extrémně rychlý sedan se zvukem Formule 1, tak lehce ovladatelný tak charismatický a todle už se nikdy neopakovalo a nikdy asi ani opakovat nebude.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
M5 se v kombíku dělala taky, ale nikdy bych kombík nechtěl.je to nekomfortní.
stejně tak vždycky radši upřednostním atmosféru před turbem a zadohrab před 4kolkou.
stejně tak vždycky radši upřednostním atmosféru před turbem a zadohrab před 4kolkou.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Co maji furt v Audi s tema uchylnejma kombajnama? Audi RS = kombi, Audi RS sedan se bere za deviaci. Napriklad nova RS6 se uz ani v sedanu nevyrabi. Jo dobre, chapu, chteji silny auto s masakrem pod kapotou pro fotry co si muzou koupit jen takove auto, ktere jim dovoli manzelka, fajn. Ale proc tomu rikaji RS? Kdyby hatchback, kdyby coupe, kdyby GT, nebo kdyby aspon sedan... Ne proste, pro audi je synonymem pro RennSport kombajn
Picovina.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
mě přijde že lidi asi zapoměli jaky je to jezdit sedanem, ten kombík ma tak malo vyhod proti sedanu
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
kurevtor:
Kamarád s ním chodí na obědy do stejný hospody, takřka každej den. A prej 6er viděl zatím jenom na instagramu
Já bych se ani nedivil, kdyby tu šestku měl jenom půjčenou nebo naoperákovanou a šetřil kilometry tím, že na pojížďky měl sedmu. Předtím měl Cklasse. Ono se není čemu divit, ten 50i motor je nechutně užranej a po městě je to jedno 
Arnie:
Insignia je těžká mrdka, navíc hnusná a ty koně jsou mimořádně chcíplý.
závodění:
well, otázka je, jestli o těch závodech ti ostatní věděli
A nechat se vyhodit s odejitou převodovkou v 7k. Hehe, no když je někdo posera.
Kamarád s ním chodí na obědy do stejný hospody, takřka každej den. A prej 6er viděl zatím jenom na instagramu


Arnie:
Insignia je těžká mrdka, navíc hnusná a ty koně jsou mimořádně chcíplý.

závodění:
well, otázka je, jestli o těch závodech ti ostatní věděli

A nechat se vyhodit s odejitou převodovkou v 7k. Hehe, no když je někdo posera.