Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
7er vs ostatní prémiové vozy
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tezko rici, do jaky miry bude Snejkuv nazor objektivni, kdyz ty auta nedela.
V mym okoli je S500 s najezdem 550tkm a stale v pohode. Obecne jsou tyhle motory povazovany za posledni poctivy. Vybrusovani rozvodovych kol se tykalo spis sestivalcu, navic na to byla svolavacka...
V mym okoli je S500 s najezdem 550tkm a stale v pohode. Obecne jsou tyhle motory povazovany za posledni poctivy. Vybrusovani rozvodovych kol se tykalo spis sestivalcu, navic na to byla svolavacka...
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Kluky, co delaji jen MB, mam za barakem. 500 i 450 na ty rozvody trpi uplne stejne a vsechny... rekli mi, ze je to prvni po koupi, co bych mel udelat, kdyz jsem uvazoval o S nebo GL. Ale jinak me vubec tyhle auta nebavili a proto jsem sahl po RR a pak 7er
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Kdyz je mas za barakem, zeptas se mi, za kolik ty rozvody delaj a jestli menit i rozvodovy kola? A popr. origo MB nebo treba performance?
Diky
Diky
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
CO já vím, tak na ty rozvody trpěly 350ky, tam to bylo jako udělat hned. Pak jsem někde četl, že u 500ky byla jenom nějaká omezená série, kde tě to může pozlobit, jinak by to mělo vydržet dost - jestli si to dobře pamatuji, už je to nějakou dobu zpět
Zase když vemu, že u většiny těch 500 budou původní rozvody - ani v inzerci moc nevidíš, že by to někdo prodával po rozvodech, tak jich většina přežila skoro 20 let, což mi nepřijde vůbec špatný
A je to bejvalá vlajková lod, takže to prostě bude furt něco žrát 

Zase když vemu, že u většiny těch 500 budou původní rozvody - ani v inzerci moc nevidíš, že by to někdo prodával po rozvodech, tak jich většina přežila skoro 20 let, což mi nepřijde vůbec špatný


Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
350 měl problém s ozubenýma kolečkama, byly z blbýho materiálu a orvaly se zuby. Z VIN se dá vyčíst, kterých se to týká.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Co si pamatuji, tak jen ta kola stala tenkrat pres 30. Pocitej, ze to bude pres 50 jen to fikne. Zeptat se muzu... jinak je to MB servis Budina. Ted koukam, ze se odstehovali na druhy konec mesta supaci 

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
praave, ja mam taky puvodni rozvody, s najezdem pres 300tkm, takze to zadna hruza nebude.kabyr01 píše:CO já vím, tak na ty rozvody trpěly 350ky, tam to bylo jako udělat hned. Pak jsem někde četl, že u 500ky byla jenom nějaká omezená série, kde tě to může pozlobit, jinak by to mělo vydržet dost - jestli si to dobře pamatuji, už je to nějakou dobu zpět![]()
Zase když vemu, že u většiny těch 500 budou původní rozvody - ani v inzerci moc nevidíš, že by to někdo prodával po rozvodech, tak jich většina přežila skoro 20 let, což mi nepřijde vůbec špatnýA je to bejvalá vlajková lod, takže to prostě bude furt něco žrát
V pohode, Done, to si tam teda kdyztak zavolam
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Motor N52 & N54 excentrická hřídel uložení ložiska z plastu .... Tak to je auto made in BMW .....
Jak někdo může míchat plast s odlitkem to moje hlava nebere prostě prasata ...
Super German engineering using plastic shit, big shit maker
))
Tohle neměla škoda 120 ani trabant ....
Kurvení lidské práce a zdrojů a co mají nové motory z korporací raději ani nekoukat prostě 2 roky a papa ....
Jak někdo může míchat plast s odlitkem to moje hlava nebere prostě prasata ...
Super German engineering using plastic shit, big shit maker

Tohle neměla škoda 120 ani trabant ....
Kurvení lidské práce a zdrojů a co mají nové motory z korporací raději ani nekoukat prostě 2 roky a papa ....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tě nechci nijak odrozčílit, ale v průmyslu jsou hejblata a celý linky na silonovým a mají milióny cyklů a stále fungujou, jde jen o dotažení, správný stabilizátory plastu a provedení té konkrétní mechaniky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
RedBaron píše:Tě nechci nijak odrozčílit, ale v průmyslu jsou hejblata a celý linky na silonovým a mají milióny cyklů a stále fungujou, jde jen o dotažení, správný stabilizátory plastu a provedení té konkrétní mechaniky.
Ale ono to zcela nefunguje proto to je rozebraný a vykleklí

Z pohledu strojírenství a hlediska mechaniky motoru nelze používat uložení ložiska plast kde je materiál pod stavem teplotního rozdílu vystaven namáchání ....
Potom možno rovnou klikovku a bloky dělat na 3D tiskárně to bude ten cyklus kupředu levá ....
To je SPŠ strojírenství 1.ročníku ....
Na uložení plastu a 115°C olej si koupím listky do první řady ( to je potom 100tis km a game over)....
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Hlavne ta vacka se netoci, jen pootaci. Se nedivim, ze mu to nejede, kdyz to dela na zemi 

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
A jak někdo může míchat šestiválce bramboráky z 21. století se stodvácou a trambanty?disgorge13 píše:Motor N52 & N54 excentrická hřídel uložení ložiska z plastu .... Tak to je auto made in BMW .....
Jak někdo může míchat plast s odlitkem to moje hlava nebere prostě prasata ...

disgorge13 píše: Tohle neměla škoda 120 ani trabant ....

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Sem potkal ve Velmezu E61 na kanáldekl kolech a SPZtkou přervanou do spodní části nárazníku. Ještě plzeňská.
Že by Popp?
Že by Popp?

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Mám dojem, že od covidu sem Popp nějak přestal chodit 

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Chlapy, není tu prosím někdo z Klatovska a měl by nějaké info o HM Auto Klatovy?
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Dnes jsem na to taky koukal, žádná sláva. A to jsem zvažoval, že bych konečně tomu V8 v podobě M850i / M8 dal šanci, po 3 letech s 840i GC které jsem vyměnil za M4 a 640d GC (za kterou jsem dal začátkem roku 2021 než za hezké coupe m850i), které jsem cíleně tenkrát koupil, plus se mi víc líbilo GC, coupe má hrozný zadek. Ono stále není moc hezké zezadu, ale je lehčí a ješte víc obratnější. A už tolik dveří nepotřebuji, tak jsem přemýšlel..
no nic, vydržím ještě tak rok s 840i, mám najeto 34tkm, takže je pořád v perfektním stavu a uvidím, kam dál. Jestli Porsche (911 Turbo), nebo něco jiného na ten způsob, jedno mám jako druhé auto (Macan GTS) na denní ježdění a taky to je super auto..
Ta m850i / M8 podle mého bude časem úplně to stejné jako 650i / M6 a i když bych kupoval tak max s 10tkm, tak i tak ten pocit, že se tam může něco posrat.. a M5 i když je v interiéru už vážně stará a ne úplně kvalitní, taky podle mého průser. Akorát sedačky má ze všech M nejlepší = nejpohodlnější. M3-M8 nezvládám, jsou hrozně tvrdé..

Ta m850i / M8 podle mého bude časem úplně to stejné jako 650i / M6 a i když bych kupoval tak max s 10tkm, tak i tak ten pocit, že se tam může něco posrat.. a M5 i když je v interiéru už vážně stará a ne úplně kvalitní, taky podle mého průser. Akorát sedačky má ze všech M nejlepší = nejpohodlnější. M3-M8 nezvládám, jsou hrozně tvrdé..
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tak ta M5 je porstě Mko, nijak extra jsem na to nehledal žádný průsery, ale nikde v obecném povědomí nemám, že by to byly takový průsery jako všechny ty 50i motory...
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Teď jsem narazil na KIA Stinger. Nepřemýšlel jste o ní někdo někdy? Teď jsem ji chtěli vydražit, ale vyfoukli nám ji. Že bych ji vyzkoušel a porovnal s 7er, jako nástupce za E66.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy



