Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
naše 6er
Re: naše 6er
praskaj na vsech n62 .. obecne na vsech bm praskaj. je to uplnej sajzoplast, umi se v ni delat dirka jak od spendliku pres prasklinu par cm az po to ze rupne v tom svaru podelne a rozdeli se na dve pulky. menime to automaticky pri nejake vetsi oprave protoze tohle kazdyho jednou nekdy vypece...
Re: naše 6er
Díky Snejku za info, právě z toho jsem byl zesranej nejvíc, aby se mi to po cestě komplet neotevřelo, naštěstí vydržela, za což jí patří mé dík a za odměnu jí udělám výstavní kremaci



E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
nevsim sem si zhorsujicich tendenci... proste praskne nejak a pak tudy upousti tlak a uz zustava stejna.... i kdyz s tim lidi jeste jezdi
Re: naše 6er
určitě jen origo
Re: naše 6er
Kdyz uz jsme u toho rizeni, tak Don ho pry nechaval repasovat a Klimsonn se nekde proletel pres prejezd a znova repas. No a ja jsem to po Klimsonnovi koupil a neco tam klepalo, vymenil jsem vsechny ramena a hovadiny na predku a stejne to klepe. Po zjistovani proc, to s nejvetsi pravdepodobnosti klepe rizeni. Takze repas neni uplne zlata cesta k uspechu. Snejk rikal, ze to po roce odeslo i u vice zakazniku a neni vyjimka, ze i driv.
Re: naše 6er
Tak expanzku jsem vyndal a okouknul a není ani prasklá, spíš je tam mini dírka jak od špendlíku, je ale možný že pod tlakem se to zvětší a vypadá to úplně jinak, ale nic zase tak dramatického to být nemůže když jsem dojel domu a dolil tak 6l vody.
Takže objednána nová OEM expanze za cca.2280,-Kačen
Takže objednána nová OEM expanze za cca.2280,-Kačen
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
něco ohledně cestovatelkého potenciálu našich vozítek...
dal jsem si tzv. malou lefkádu, což je v hantýrce místních trasa kratší než od JaraXe do apartmánu madam Angely na ostrůvku jižně od
Albánie v zemi v budoucnu zvané Severní Turecko, prostě něco jako půlmaratón... no, spíš třičtvrtěmaratón
moje trasa vedla do věčného města přes Rakousko-Uhersko a Makarónii, 1200km, průměr 100 km/h, 3x tankování, v cílové destinaci příjezd přímo ve večerní špičce, za celou dobu - 5 dní jsem tam neviděl auto s jinou než italskou spz (pardon, pár mafiánu z Rumunska, resp. bohatších žebráků tam bylo), vozový park je složen z mikro a minivozítek domácí provenience, větší vozidla vyšší střední a vyšší třídy používají buď kardinálové církve katolické nebo mafie, má to tu výhodu, že tě v tomhle autě na křižovatce neotravují myči oken, prodavači papírových kapesníků a podobných sra.ek a to ani, když sundáš střechu, jsou dobře vycvičeni, za což jejich nadřízeným děkuji, prostě se tomu autu vyhybali jako čert kříži, což jsem docela čuměl... 6 jsem za celou dobu neviděl žádnou, 7 taky ne (a to ani F a G
), pár černých 5 z Rumunska a E Klasse z Vatikánu, jak jsem psal, kabriolety absolutně žádný (ani Smart), jinak po Římě ježdění perfektní, hodně dynamický, ale neagresivní... s kabrioletem po centru kolem Kolosea, fora Romana atd. super zážitek
na a teď k tomu komfortu, jak se tu pořád řeší, chce to prostě západní asfalt, pak je to naprosto ok... žádná D1, v takovýchle banana republics, jako ta naše, ani BMW nepředpokládalo prodeje...oprávněně... nemám pocit, že bych tam dojel v žebřiňáku a s naklepanou p.delí (jak by se líbilo známěmu fajnšmekru xyronovi, viz nahřívání análu zde dole http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 0&start=10 ), DD a aktivní řízení na horské úseky dálnic plné zatáček super, L7 nějak hraje, jo ještě doporučuju projet pár tunelů, trochu člověku zalehnou uši a pak se mu cesta zdá krásně tichá...
dal jsem si tzv. malou lefkádu, což je v hantýrce místních trasa kratší než od JaraXe do apartmánu madam Angely na ostrůvku jižně od
Albánie v zemi v budoucnu zvané Severní Turecko, prostě něco jako půlmaratón... no, spíš třičtvrtěmaratón
moje trasa vedla do věčného města přes Rakousko-Uhersko a Makarónii, 1200km, průměr 100 km/h, 3x tankování, v cílové destinaci příjezd přímo ve večerní špičce, za celou dobu - 5 dní jsem tam neviděl auto s jinou než italskou spz (pardon, pár mafiánu z Rumunska, resp. bohatších žebráků tam bylo), vozový park je složen z mikro a minivozítek domácí provenience, větší vozidla vyšší střední a vyšší třídy používají buď kardinálové církve katolické nebo mafie, má to tu výhodu, že tě v tomhle autě na křižovatce neotravují myči oken, prodavači papírových kapesníků a podobných sra.ek a to ani, když sundáš střechu, jsou dobře vycvičeni, za což jejich nadřízeným děkuji, prostě se tomu autu vyhybali jako čert kříži, což jsem docela čuměl... 6 jsem za celou dobu neviděl žádnou, 7 taky ne (a to ani F a G

na a teď k tomu komfortu, jak se tu pořád řeší, chce to prostě západní asfalt, pak je to naprosto ok... žádná D1, v takovýchle banana republics, jako ta naše, ani BMW nepředpokládalo prodeje...oprávněně... nemám pocit, že bych tam dojel v žebřiňáku a s naklepanou p.delí (jak by se líbilo známěmu fajnšmekru xyronovi, viz nahřívání análu zde dole http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 0&start=10 ), DD a aktivní řízení na horské úseky dálnic plné zatáček super, L7 nějak hraje, jo ještě doporučuju projet pár tunelů, trochu člověku zalehnou uši a pak se mu cesta zdá krásně tichá...

Re: naše 6er
a kde žes to byl?
Re: naše 6er
nějaké fotky? kolik jsi dal za dálnice? jel jsi to v kuse nebo s nějakýma pauzama? taky bych někam jel, ale ted nemám nárok, navíc 6er brázdí Prahu
Re: naše 6er
v kuse, 3-4 zastávky 5-10 min po 300-400 km, jeli jsme bez dětí... celkem těch 12 hodin, zpátky 11,5
no dálnice... Rakousko 8eur 10ti denní, 2x 11,50 přes Alpy - Villach, Itálie 2x56,10... absolutně se to nevyplatí oproti letadlu, ale víme všichni jak, jedeš 6kou kabrioletem do Říma, to jsou ty cesty, na který to auto bylo dělaný...
no dálnice... Rakousko 8eur 10ti denní, 2x 11,50 přes Alpy - Villach, Itálie 2x56,10... absolutně se to nevyplatí oproti letadlu, ale víme všichni jak, jedeš 6kou kabrioletem do Říma, to jsou ty cesty, na který to auto bylo dělaný...
Re: naše 6er
Naposledy upravil(a) zddan01 dne čtv 12.10.2017 09:25, celkem upraveno 2 x.
Re: naše 6er
ty ceny sou masakr, hold Itálie, cigáni a ještě zloději.
my když jedem řecko tak se to naopak proti letadlu mega vyplatí, ale i kdyby se to nevyplatilo, jedu radši autem,
EDIT: fotky krásný, závidím i když jen Italie, hned bych jel
my když jedem řecko tak se to naopak proti letadlu mega vyplatí, ale i kdyby se to nevyplatilo, jedu radši autem,
EDIT: fotky krásný, závidím i když jen Italie, hned bych jel

Re: naše 6er
dálnice jsou ale špička, minimum uzavírek, asfalt, žádnej beton, 130 i v tunelech... odsejpá to
jaký jen Itálie?!
jako proto, že je to moc blízko? 
edit: ještě jedna věc a to je parkování, pokud ho člověk nemá zajistěný v hotelu, nebo u někoho za vysokou zdí (jako já), tak tam nejezdit, koukal jsem jak tam parkujou, nárazníky opravdu plní svou funkci, tj. narážení; všechny auta obušený, takže to přinejmenším odřou, pak vykradou, nebo rovnou ukradnou...
jaký jen Itálie?!


edit: ještě jedna věc a to je parkování, pokud ho člověk nemá zajistěný v hotelu, nebo u někoho za vysokou zdí (jako já), tak tam nejezdit, koukal jsem jak tam parkujou, nárazníky opravdu plní svou funkci, tj. narážení; všechny auta obušený, takže to přinejmenším odřou, pak vykradou, nebo rovnou ukradnou...
Re: naše 6er
Ten svatej Petr v pozadí nemá chybuzddan01 píše:
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Re: naše 6er
Taky jsem v létě s šestou absolvoval Itálii. Praha - Verona na jeden zátah (pár krátkých zastávek na svačinu, tankování, čurání atd.), pak místní přesuny do Toskánska, na Gardu, poletování po Apuánských Alpách, boření tunelů tlakovou vlnou (to byla naprostá pecka
) a celou dobu jsem si maximálně užíval. Na dlouhé přesuny po kvalitních cestách mě to auto přišlo hodně dobré (sedmice to není, ale to po něm ani nechcu) a neztratilo se ani na úzkých cestičkách Toskánska, kde kombinace DD, sportovního režimu převodovky, zvuku motoru a otevřeného okna vykouzlila mnoho úsměvů.



V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: naše 6er
Hezký výlety pánové, koukám, že odvaha Vám nechybí



E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
proč odvaha?
Re: naše 6er
To je individuální Jardo, já bych s tou svojí takhle nikam nejel, leda tak až po zimní oživovací kůře kterou mám v plánu, jasný pokazit se může i nový auto, ale osobně mám ke své 6er poslední dobou nějakou nedůvěru 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
ale motor a převodovka je to poslední co tě u 6er potká na cestě, jo je velká pravděpodobnost že odejde CCC, budou zlobit světla, zaprší a pak přestane jít natáčení, zateče do auta, bude tam něco vrzat, přestane hrát nějakej reprák, přestane jít otvírat kufr, ale ten motor pojede furt, max ti odejde cívka a pojedeš na 7 válců nebo si hodíš do kufru jednu starší cívku co u mě nafasuješ kterou si kdyžtak vyměníš na cestě. jo a samozřejmě jednou za pár let zkontrolovat vodní pumpu a altík.